Сабақтың барысы
2 минут
10 минут
(МК; Ө;Қ)
Сабақтың ортасы 20минут
(МК; Ұ;Ө;Қ)
|
Сыныбымыз тап-таза
Борда дайын
тақтада
Денемізді
жинақтап,
Отырайық партаға.
Бұл ауылда өзен
бар екен. Өрісі де
кең екен.Өрісте жайылып жүрген
төлдерді
көрдік(бота,бұзау,қозы.лақ).Өзеннің
арғы бетінен көкектің
дауысын естідік.Өрік ағашы
да бар екен.Одан өрік жинап
алдық....Ауылымызға
көңілді өлең айтып
қайттық.
Жаңа сөздермен жұмыс
өзен,өріс,төлдер,көкек,өрік,өлең.
өзен,өріс, өрік,өлең.деген
сөздерде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр
Буынға бөлгізіп,мағынасын ашып,қандай
жаңа әріп кездесіп
тұрғанын аңғарту.
Ө- жіңішке, дауысты дыбыс
Дыбыстық, буындық талдау жасау
Өрік- абрикос-apricot (
априкот)
Өзен- река – river ( ривер)
Өрмекші- паук-spider (
спайдер)
№1 Тыңдалым.
-Мерей, табиғат деген не?
-Сұрақтың жаабын төмендегі
суреттерден табуға болады?
Табиғатқа тағы не жатады?
Іздеуді ұйымдастыр.
№2 Оқылым
Оқулықта берілген сөздерді
буындап, тұтастай оқу
Шөл төл өрнек
көрік көрме көл
сөл өрмек көлік
көрші көке өмір
өрт өрме көгөніс
көрші
|
Оқушылар мұғаліммен қосылып айтады
Суретпен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
|
Қосымша материалмен жұмыс
|
Сергіту
|
Өзен,өлке,өмірде
Ө-дыбысы көңілде
Өркеш-өркеш жерлерде,
Өріктерім төгілме(қимылмен
көрсетеді)
Топтық жұмыс
1-
Топ .Кеспе әріптерінен сөз
құрату. Аңшы, қамшы, таң, тоң, жаңғақ, оң
2-
Топ. Көп нүктенің орнына тиісті
әріптерді қой.
Са...ырауқұлақ, а...шы, ша...ғы,
қа...қа, та......қурай.
3-
Топ :Төмендегі сөздердің ішінен
дауысты, дауыссыз дыбыстардың астын сыз.
Аңшы,
қаңқа, шаңғы, аң,
|
Бірге қайталап қимылмен көрсету
Қосымша материалмен жұмыс
|
|
МК; Ө; Қ)
10
мин
|
әрпі мен ол кездесетін сөздерді
қатесіз, әрі көркем жазу
Қалыптастырушы
бағалаудың тапсырмасы
1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі
кездесетін
сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
|
Дәптермен
жұмыс
|
|