Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Астана қаласы

№64 мектеп-лицейінің

Математика пәні мұғалімі

Уалиева Жания Рақымқызы

Сабақтың тақырыбы

Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы

Сабақтың мақсаты

Cызықтық функция графиктерінің өзара орналасуын білу

Сабақтың барысы

Мұғалімнің ролі

Оқушының белсенділігі

1. Топқа бөлу, бағалау парақтарын тараттым

2. Үй тапсырмасын тексердім

3. «Таза тақта» ойынын ойнатқыздым

(сұрақ-жауап)

4. Жаңа сабақ (топпен жұмыс) Топпен жұмыста(жеке, жұппен, топпен) сұрақ-тапсырмаларды талқылауға бердім.

5. Сергіту сәті

6. Тапқыр болсаң, алға шық! деңгейлік есептер шығарттым

7. Сабақты қорытындылау үшін тест тапсырмасын бердім

8. Үйге тапсырма бердім

9. Кері байланыс

10. Бағаладым. Өзін-өзі бағалау әдісімен

1. Үй тапсырмасын тексеру барысында жіберілген қателер бойынша жұмыс жасады.

2. Қайталау сұрақтары арқылы өткен тақырыпты естеріне түсірді.

3.Әр топ өз тапсырмаларын талқылап, өз түйіндерін жариялады.

4.Әр топ өз ойларын қорытты

5. деңгейлік есептер шығарды

№1390 (А)

1-топ:у=5х-3, у=3х+1

2-топ: у=-4х+3, у=

3-топ: -2х-10, у=-х-7

4-топ: у=0,5х+4, у=2х+4

№1397 (В)

1-топ:

2-топ:

3-топ:

4-топ:

Тест

1. Шеңбер ұзындығының формуласы

А) C=πR2 Ә) C=2R Б) С=2πR

2. Тәуелсіз айнымалы____________________ деп аталады

А) функция; Ә) аргумент;

Б) анықталу аймағы

3.y=lфункциясы

А) тұрақты функция

Ә) сызықтық функция

Б) тура пропорционалдық

4.y=kx+l,y=kx функцияларындағы бұрыштық коэффициенттері бірдей болса онда графиктері

А) бас нүкте арқылы өтеді

Ә) параллель болады

Б) қиылысады

5.y=3x-2 функциясындаl-дің мәні неге тең?

А)3 Ә) 2Б) -2

6. Кері байланыс жазды

Сабақ тың жақсы, сәтсіз жақтарын жазды.

Өзін-өзі бағалады

Қолданылған модульдер

Келесі модульдерді қолдандым:

Оқушылар не үйренді?

1. Жаңа әдіс-тәсілдер

2. АКТ

3. СТО

4. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

5. Оқытуды бағалау

· Теориялық білімді тәжірибеде іске асыруға;

· Интернет желісінде жұмыс жасауды

· Топпен жұмыс жасауды.

· Пікір алмасуды;

· Бірі біріне сұрақ қоюды

· Өз білімін бағалауға;

Мен не үйрендім?

Үндемей отыратын оқушыларды дамытуды; Жинақы, жүйелі жұмыс жасауды; Оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін пайдалануды.

Кедергілер

Топпен жұмыс істегенде шамадан артық шу, уақыттың жетпеуі, жасаған жұмыстарын қорғауға шыққандағы оқушылардың бірін – бірі тыңдамауы.

Түйін

Сабақты жүйелі етіп жоспарлаймын, тапсырмаларды жас шамаларына сәйкес қылып құрастырамын; топпен жұмыс жасауды меңгертемін; Сергіту жаттығулары мен тренингтерді қызықты етіп өткізіп, оқушылардың жалықпай жұмыс жасауына жағдай жасаймын

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ