Кіріспе
4 мин.
6 мин
|
«Сен бүгін...»
Мақсат: жылы сөз айту
Оқушылардың көңіл-күйін
сұрап, жылы сөздерін тілектерін бір-бір жолдан әр оқушылар кезектесіп шеңбер бойымен орындауды сұрау:
«1,2,3,4,5,-ке санау»
Мақсат: 1,2,3,4,5,-ке
санау арқылы топтастыру
1,2,3,4,5,-ке санауарқылы төрт, бес
оқушыдан тұратын 4 топқа бөлінулерін сұрау.
су
Үй жұмысы.
«5
қадам»стратегиясы
«10 сұрақ»стратегиясы
бойынша жаңа сабақты ашу.
|
Оқушылар бір тілектен
бір-бір жолдан кезектесіп шеңбер
бойымен орындайды
1,2,3,4,5,-ке санауарқылы төрт, бес
оқушыдан тұратын 4 топқа бөлінеді.
Сәйкесінше топтың атын
қояды.
5 қадам бойынша өткен сабақты айтады
«Балта», «бай»сөздерін 2 оқушының басына стикерге жазып
,табуын 10 сұрақ қойып,ия-жоқ деп жауап жауап береді.
.
|
««Тамаша, керемет!»
«Тамаша, керемет!»
|
-
|
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сан жазылған карточка
Сандар жазылған ақ
қағаз.
Бағалау парағы
стикер
|
Ой қозғау
20 мин
5 мин
3 мин
3 мин
2 мин
|
Тақырыпты және
мақсатын хабарлау.
«Алтын балта»ертегісін оқып түсінік картасын жасату.
«Аялдама»стратегиясы бойынша талдау.
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс.
«Қар үйіндісі».
Мақсат: дұрыс сұрақ қоя білуде және нақты жауап айтуға шапшаңдық таныту.
Оқушыларға бүгінгі
өткен тақырыпқа қорытынды жасап,дұрыс сұрақ қоя білуде және нақты жауап айтуға
шапшаңдық танытуды дағдыландыру.
«БҮБ»
Мақсат: кері байланыс орнату.
Әр оқушыға кері
байланыс жасау арқылы өзіне баға беруді ұсыну.
Білемін
|
Үйрендім
|
Білгім келеді
|
|
|
|
Үй тапсырмасы
|
Түсінгендері бойынша
түсінік картасын жасап,әр топтың көшбасшысы карталарын басқа топтың
оқушыларына түсіндіріп береді.
Бай мен кедейді
сипаттап жазу.
Оқушылар өткен тақырып
бойынша әркім өз түсінгенін және сол білімнен өзіне түйгені туралы ойын
жинақтап, жауап береді.
Оқушылар кестені
толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы
тыңдалады.
Алтын балта,Ертегіден
не түйдің?
|
2жұлдыз, бір тілек
«Тамаша!»
«Өте жақсы!»
смойлник
Кері байланыс
БҮБ
|
-
|
Флипчарттар
,маркер,
өшіргіш, қарындаш
қағаз
кесте
|