1. Топқа бөлу, бағалау
парақтарын тараттым
2. Үй тапсырмасын тексердім
3. «Таза тақта» ойынын
ойнатқыздым
(сұрақ-жауап)
4. Жаңа сабақ (топпен жұмыс)
Топпен жұмыста(жеке, жұппен, топпен) сұрақ-тапсырмаларды талқылауға бердім.
5. Сергіту сәті
6. Тапқыр болсаң, алға шық!
деңгейлік есептер шығарттым
7. Сабақты қорытындылау
үшін тест тапсырмасын бердім
8. Үйге тапсырма бердім
9. Кері байланыс
10. Бағаладым. Өзін-өзі
бағалау әдісімен
|
1. Үй тапсырмасын тексеру
барысында жіберілген қателер бойынша жұмыс жасады.
2. Қайталау сұрақтары арқылы
өткен тақырыпты естеріне түсірді.
3.Әр топ өз тапсырмаларын талқылап,
өз түйіндерін жариялады.
4.Әр топ өз ойларын қорытты
5. деңгейлік есептер шығарды
№1390 (А)
1-топ:у=5х-3, у=3х+1
2-топ: у=-4х+3, у=
3-топ: -2х-10, у=-х-7
4-топ: у=0,5х+4, у=2х+4
№1397 (В)
1-топ:
2-топ:
3-топ:
4-топ:
Тест
1. Шеңбер ұзындығының формуласы
А) C=πR2
Ә) C=2R Б) С=2πR
2. Тәуелсіз айнымалы____________________
деп аталады
А) функция; Ә) аргумент;
Б) анықталу аймағы
3.y=lфункциясы
А) тұрақты функция
Ә) сызықтық функция
Б) тура пропорционалдық
4.y=kx+l,y=kx функцияларындағы
бұрыштық коэффициенттері бірдей болса онда графиктері
А) бас нүкте арқылы өтеді
Ә) параллель болады
Б) қиылысады
5.y=3x-2 функциясындаl-дің мәні неге тең?
А)3
Ә) 2Б) -2
6. Кері байланыс жазды
Сабақ тың жақсы, сәтсіз
жақтарын жазды.
Өзін-өзі бағалады
|
1.
Жаңа
әдіс-тәсілдер
2.
АКТ
3.
СТО
4.
Жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
5.
Оқытуды
бағалау
|
·
Теориялық білімді тәжірибеде іске асыруға;
·
Интернет желісінде жұмыс жасауды
·
Топпен жұмыс жасауды.
·
Пікір алмасуды;
·
Бірі біріне сұрақ қоюды
·
Өз білімін бағалауға;
|