Жаңа сабақ
Түсіну
«Ой қозғау».
Шығармашылық жұмыс.
5 мин
Үш топқа үш сурет таратып береді, сол сурет бойынша қысқаша әңгіме құрастыру тапсырмасы беріледі..
1. кітаптың суреті
2. газеттің суреті
3. журналдың суреті
Оқушылар топ мүшелерімен бірге ақылдаса отырып, берілген суретке сөз тіркесі мен сөйлем құрастырды.Оны әр топтан бір оқушы шығып, айтып береді.
Мұғалім сөзі:
Ал, енді, балалар, «Осы кітап, газет-журналдар қай жерде өте көп ?
Оқушылар әүртүрлі жауап айтады, жаңа тақырыптың атауы оқушылармен анықталады. «Кітапхана».
Мәтінмен алды жұмыс
3 мин
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннің мазмұнын ашуда мәтінмен жұмыс түрі жүргізіледі.
7 мин
Жаңа сөздермен жұмыс
кітапхана-библиотека
қабат-этаж
кітап-книга
ертегі-сказка
оқу-читать
көру-смотреть
1-тапсырма
Мынау –біздің кітапхана. Біздің кітапхана бірінші қабатта. Кітапханада көп кітаптар бар. Оқушылар кітапханадан көп кітап алады.
2-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.
1.Кітапхана нешінші қабатта?
2.Кітапханада нелер бар?
3.Оқушылар кітапханадан не алады.
Оқушылар жаңа сөздерді қайталайды. Жаңа сөздермен сөз тіркесі, сөйлем құрастырады.
Әр топ мәтінді топпен оқып, талдайды. Топтан бір оқушы шығып, мәтіннің мазмұнын айтып береді.
Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы дәптерлеріне жазады.
Талдау
«Топпен ойлан, бөліс» стратегиясы.
2 мин
Мұғалім оқушыларға «Бауырсақ» ертегісінің кітабын көрсетеді..
Оқушылар ертегінің мазмұнымен танысады.
Сиқырлы сұрақтар:
3 мин
Сұрақтармен жұмыс:
-Бұл ертегі қалай аталады?
Бұл қызық ертегі ме?
-Бауырсақ кімнен қашты?
-Бауырсақ қалай ән салды?
-Бауырсақты кім жеп қойды?
Оқушылар берілген сұрақтарды топта талқылайды, дұрыс жауабын айтады, өз ойларын дәлелдейді. Өздерінің айтқан пікірлері арқылы тақырыпты жинақтайды.
Сергіту сәті
«Жұмыр қылыш» биі.
3 мин
Оқушылар ортаға шығып, сергіту сәтін жасайды.
.
Жинақтау
«Менің мектебімнің кіиапханасы қандай?»»
Постер әзірлеу немесе кластер құру.
5 мин
Мұғалім тапсырманың орындалуын түсіндіріп береді.Флипчарт таратып береді.
Оқушылар берілген флипчартқа өздерінің кітапханасын салады. Оны топтан бір оқушы шығып қорғап шығады.
Синтез
Бағалау
Сабақтың барлық кезеңі бойынша орындалған тапсырмаларға «жүрекше» таратылады.
Жүректен жүрекке»
- Балалар, біздің мектептегі кітапханадан Ақыл, Бақыт періштелері бар екен. Олар бізге көрінбейді. Олар сендерді бақылап, жақсы істеріңе риза болып жүреді. Мына қорапшаны бізге сол періштелер беріп жіберіпті.
Ішінде жүрек бар екен. (Оқушыларға бір-бір жүректен таратып береді.)
.
Оқушылар жүректі ұстап тұрып, өздерінің ой-пікірлерін айтады немесе жүрекшеге тілектерін жазып шығады.
Үй тапсырмасы:
Шығармашылық жұмыс:«Ертегіні оқып, мазмұндау».
Мұғалім берілген жұмыс түрінің мақсаты мен мазмұнын оқушыларға түсіндіреді.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.