Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Шахтинск қаласы Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейдің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Касенов Нуркен Мажлисович


Сыныбы

10, қазақ әдебиеті

Тақырыбы

Абыл Тілеуұлы «Арғымақ атта сын болмас» жыр-толғауы мен «Қырымның қырық батыры» дастаны

Мақсаты

Тақырыптың оқушыға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту.

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеттері жетіледі. Әдеитеттің маңыздылығын ашуға дағдыланады.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Егер мен ойыны», «Ақылдың алты қалпағы әдісі», «Академиялық дау –дамай» әдісі, «Салыстырмалы карта», «Кім жылдам?»

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

«Журектен жүрекке» тренингі арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу – әр түрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады

Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп, 3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

«Егер мен» ойыны

арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді

Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера талқыласады

Оқушылар берген тапсырманы орындау. «Егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқортындыларын жасайды

Түсіну

Салыстырмалы картаны пайдалану

арқылы тақырыпты талдау

Оқушыларға мәтінді топ ішінде әрқайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы салыстырады

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру

Қолдану

Топпен жұмыс

«Академиялық дау –дамай» әдісі

арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану

Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Ол үшін «Академиялық дау –дамай» әдісін пайдалану

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.

Сергіту сәті

«Поэзия минуты»

Оқушылар өздерінің сүйікті ақындарының өлеңдерін жатқа оқиды

Өлеңді мәнеріне салып, жатқа оқиды

Талдау

Сабағымды қорыту және жинақтау бөлімінде «Ақылдың алты қалпағын»пайдаланмын. Бұл әдісті тандаған себебімоқушылардың бүгінгі тақырыптың мазмұнын қаншалықты деңгейде меңгергендерін байқауға болады.

Оқушылар бір-біріне тақырып бойынша бүгін не түсінгендерін бойынша сұрақтар қойып, жауаптарын алады. Тақырыпқа байланысты сұрақтарды дұрыс қоюу керек. Бұл әдісте деңгейі нашар оқушылар қалпақты киіп бүгінгі сабақ бойынша қойылған сұрақтарға жауаптарын береді.

Әр топтан шыққан оқушы қалпақтарын киіп сұрақтарға жауап беру керек.

Жинақтау

«Кім жылдам?»

арқылы сабақты жинақтайды

Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді

Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін-өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

«Екі жұлдыз бір тілек»

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ