Сабақ кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
«Егер мен» ойыны
арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға
жауап береді
|
Үйге берілген
тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы
орындау, соңына егер мен ойыны арқылы
топптар өзера талқыласады
|
Оқушылар
берген тапсырманы орындау. «Егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма
жайында өзқортындыларын жасайды
|
Түсіну
|
Салыстырмалы
картаны пайдалану
арқылы
тақырыпты талдау
|
Оқушыларға мәтінді топ ішінде әрқайсысына
таратып беру. Топ ішінен топ басшы
шығып тапсырманы салыстырады
|
Оқушылардың
мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен
санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру
|
Қолдану
|
Топпен
жұмыс
«Академиялық дау –дамай» әдісі
арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды
қолдану
|
Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде
отырғызып топпен талқылату Ол үшін «Академиялық дау –дамай» әдісін пайдалану
|
Оқушылардың
мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен
санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
|
Сергіту сәті
|
«Поэзия минуты»
|
Оқушылар
өздерінің сүйікті ақындарының өлеңдерін жатқа оқиды
|
Өлеңді мәнеріне салып, жатқа
оқиды
|
Талдау
|
Сабағымды
қорыту және жинақтау бөлімінде «Ақылдың
алты қалпағын»пайдаланмын. Бұл әдісті
тандаған себебімоқушылардың
бүгінгі тақырыптың мазмұнын қаншалықты деңгейде меңгергендерін байқауға болады.
|
Оқушылар
бір-біріне тақырып бойынша бүгін не түсінгендерін бойынша сұрақтар қойып, жауаптарын
алады. Тақырыпқа байланысты сұрақтарды дұрыс қоюу керек. Бұл әдісте деңгейі
нашар оқушылар қалпақты киіп бүгінгі
сабақ бойынша қойылған сұрақтарға жауаптарын береді.
|
Әр топтан шыққан оқушы қалпақтарын киіп сұрақтарға
жауап беру керек.
|
Жинақтау
|
«Кім жылдам?»
арқылы
сабақты жинақтайды
|
Әр
топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға
жауап береді
|
Топтар
өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
|
Бағалау
|
Өзін-өзі
бағалау (2 мин)
Бағдаршам,
бағалау парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
|
Өзін-өзі
топпен бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
«Екі жұлдыз бір тілек»
|
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
|
Ұсынылған стикерді толтыру
|