Сабақтың тақырыбы: Атомдар мен молекулалар. Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы | Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбол Құдабаев |
Сынып: 7 «А» | Сабақтағы оқушылар саны:14 | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 2 |
Сабақтағы оқыту мақсаттары: | Оқушылар үйренеді: 1.Атом→Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін білу 2.Зат құрылысының молекулалы-кинетикалықтеориясының негізгі қағидаларын түсіну 3.Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен қалай ерекшелетінін талдау |
Сабақтың міндеттері: | Барлық оқушылар: Атом→Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі |
Оқушылардың көпшілігі: Зат құрылысының молекулалы-кинетикалықтеориясының негізгі қағидаларын түсінеді |
Кейбір оқушылар: Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен қалай ерекшелетінін талдай алады |
Тілдік мақсаттар | Атом, молекула, броундық қозғалыс, элементар бөлшектер, ядро, электрон, протон, нейтрон |
Пәнаралық байланыстар | Математика , биология |
Алдынғы білім | Физика –табиғат туралы ғылым. Физика және техника |
Дерек көздер, ресурстар | Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия». «Атамұра» 2012 ж, 7-сынып дидактикалық материалдар, бейнекөрсетілім |
Жоспар |
Жоспарланған мерзім | Жоспарланған іс-шаралар | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау түрі |
Кіріспе бөлімі 9 мин | Жұптық жұмыс Үй жұмысына шолу 1. Векторлық пен скалярлық шамалардың айырмашылығы? Оларға мысалдар келтір? 2.Табиғатты зерттеудің негізгі әдістеріне сипаттама беріңдер? 3. Бөлмедегі денелердің сыртқы түрлеріне қарап, қандай заттардан жасалғанын анықтаңдар? | Ынтамақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сандар арқылы бөлемін. | Сандар арқылы бөлінеді(1,2,3) | |
Тұсау кесер 3 мин | Ой қозғау. Бейнекөрсетілім file:///C:/Program%20Files%20(x86) /Phisics/10kaz/start.htm | *Бейнеден қандай құбылысты көріп отырсыздар? | Бейне көрсетілім бойынша оқушылар өз ойларын білдіреді | Ауызша мадақтау |
Негізгі бөлімі 15 мин | Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс 1-топ. 1,2,3 2-топ. 4,5 3-топ. 6,7,8 | Жауаптарын саралап, оқушы әрекеттерін бақылаймын | Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды, Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді. | Бағдаршам |
6 мин | Логикалық сергіту Жұптық жұмыс «2 шындық, 1 өтірік» | Топты немесе жұпты бақылап тұрамын. Сұрақ қайталанбау қажет | 3 тұжырым жазып оның біреуі “жалған” болуы керек. Өз тұжырымдамалдарын басқа топқа оқып, қалған топ үш жауаптың қайсысы дұрыс, бұрыс екенін талқылайды. | Критерий арқылы бағалау |
Қорытынды бөлімі 7 мин | Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар. 1 нұсқа 1.Р. Броунның эксперименттік зерттеулері ............ 2.Зат молекуласы – бұл ... - Электрон
- Химиялық элементтердің атомдары тұрақты бөлшектер болып табылады. Не себепті?
2 нұсқа 1. МКТ-нің негізгі қағидалары................................... 2. Атом құрылымы –бұл ..... .......... - Протон
- Ядроны электрон шыр айналып қозғалып жүреді. Не себепті?
3 нұсқа 1. Демокриттің ілімі . ....... 2. Электрондық қабықша –бұл ...... - Нейтрон
- Әлемдегі заттардың ...... %-і
ең жеңіл.....элементтен тұрады. Олар | | | |
| Оқушылар өз ойларын қағазға жазып, жауап береді | Кері байланыс |
| | |
Рефлек сия 5 мин | | | | |