Сабақтың ортасы
15 минут
5 минут
2-тапсырма. «Кім жылдам» Т
-топқа бөлемін;
Өзге ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді түсініп, өзектілігін анықтайды.
3-тапсырма. «Вен диаграммасы» СЖ
-наурыз мейрамы
-масленица мейрамы
Екі мейрамның айырмашылықтарымен
ортақ белгілерін тауып оқиды.
наурыз масленица
Мұсылман Славян
халқының халқының
мейрамы ; мейрамы;
наурызкөже ; жұқа құймақ
Қыдырата. Жексұрын .
Мейрам,
ойын-сауық.
слаид
суреттер
Смайликтер-
мен
Сабақтың соңы
5 минут
«БББ кестесі»
Біле-мін | Білдім | Білгім келеді |
| | |
Барлық оқушыларға алғыс айту,сабақты қорытындылау
Қосымша ақпарат
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі).
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау