Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Астана қаласы №45 орта мектептің

биология және химия пәнінің мұғалімі

Шарипова Гульбану

6 «А» сыныбы

Мұғалімі

Сабақтың тақырыбы

Қына ерекше тірі ағза. Қыналар

Сілтеме

7 сынып

Мақсаты

Қыналардың ерекша тірі ағза екендігін түсініп, олардың құрылысы мен маңызымен танысу.

Міндеттері

1.Қыналардың құрылысымен таныса отырып, білімдерін
кеңейту;

2.Тақырыпты талдауға, өз ойын айтуға мүмкіндік беру;

3.Алған білімдерін өмірмен байланыстыру арқылы оқушыларға негізгі ойды ұғынуға көмектесу;

4.Топпен жұмыс түрлерінің іздену ортасын құру.

Күтілетін нәтижелері

1.Қыналардың құрылысы мен түрлері және маңызымен танысады;

2.Берілген тапсырмалар арқылы өз ойларын айтып үйренеді;

3. Жаңа тақырыпты өздері меңгереді;

Өзгеледің ойын тыңдауға

үйрену;

Керекті жабдықтар

Оқулық, слайдтар, бағалау парақтары, флепчарт,кеппе шөп, электронды оқулық, интербелсенлі тақта.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Топқа бөлу

2 минут

Оқушыларды 3 топқа бөлу «Салат» ойыны

Қыналардың түрлері арқылы үш топқа бөлу;

1 топ «қабықтәрізд» қына

2 топ «жапырақтәрізді» қына

3 топ «бұта тәрізді» қына

ұйымшылдық,

сабаққа белсенділігі артады;

Үй жұмысы

5 минут

1-тапсырма

«Біліміңді көрсет» ойыны

1. Төменгі сатыдағы біржасушалы саңырауқұлақтар;

2. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар;

3. Жоғарысатыдағықалпақшалысаңырауқұлақтар;

4. Паразитсаңырауқұлақтар.

сыни ойланады;

7 минут

Жұптық жұмыс

Интернеттен үш топқа үш тапсырма;

«Пайдалану» ғаламтордан қысқаша мәліметтерді оқиды»

оқушының шығармашылық қабілетін дамыту;

АКТ мен жұмыс

1.Қызығушылықты ояту

6 минут

Кеппе шөп таратып оқушыларға сұрақ қою:

1.Қына туралы не білесіңдер?

2.Табиғаттан қынаны кездестірдіңдер ме?

3.Қынаны қалай сипаттауға болады?

4.Қыналар қандай жерде өседі деп ойлайсындар?

болжам жасау,

тіке сұраққа жылдам,нақты жауап береді;

Негізгі бөлім

2.Мағынаны тану сатысы

12 минут

Оқулықпен жұмыс (мәтінді оқып талдайды)

Топпен жұмыс.Постер қорғау.

1 топҚыналардың құрылысы.

2 топҚыналардың көбеюі.

3 топТабиғаттағы маңызы.

көшбасшылық қабілетін анықтау;

барлық оқушы

мәтінді оқып танысқан соң бір-бірімен кеңесе, бірін-бірі тыңдай отырып, жұмыстарын қорғайды;

Сергіту сәті

3 минут

«Қара жорға» биі

3.«Ой шақыру»

6 минут

5-тапсырма: Жұптық жұмыс

Оқушы мен оқушы арасындағы диалог:

-Қынаның қанша түрі бар? -5000

-Бұта тәрізді қына жылына қанша мм өседі? -1- 35 мм

-Бұғықынасының дене пішіні? – тақта, тік, бұта, біз тәрізді

-Ағаштың діңіне ,тасқа жабысып өсетін қына? – қабыршақты қына

-Антарктидада қынаның қанша түрі кездеседі? – 350 түрі

-Бұғылардың негізгі азығы? –бұғы қына

-Қынадан не аламыз? –қант, спирт, бояу, лакмус.

оқушылардың жас ерекшеліктері анықталады;

әр топтағы оқушылардың жауаптарын топбасшы қадағалайды;

2 минут

Кері байланыс

Мұғалім: Бүгінгі тақырып ұнады ма?

-қандай тапсырма орындағанда қиындық келтірді?

оқушылар стикер арқылы өздерінің

сабақтан алған

әсерлері мен сабақтың қалай

өткенін жазып береді;

Үй тапсырмасы

2 минут

«Қына нағыз ауа тазалығының индикаторы» эссе жазу

3 минут

Өзін өзі бағалау

Аты-жөні

Үй тапсырмасы

Мәтінді нақты түсіндіруі

жаңа тақырыпты

жүйелі баяндауы

өзін-өзі ұстауы

қорытынды

Формативті бағалау (Мадақтау)

Топ басшысы өз тобын бағалап маған тапсырады.

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
3 ответов