Бәрін білгім
келеді.
Мақсаты:
Оқушылардың математикадан алған
білімдерін
Тереңдету,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін
пысықтау
Дамытушылығы:
Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, шығармашылықпен өз бетімен жұмыс
істеу қабілеттерін арттыру,
логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелілігі:
Ұйымшылдыққа, бірлікке тәрбиелеу, ұтқыр
ойға ,ұтымды жауап беруге
дағдыландыру.
Жоспар.
*1.
Ұйымдастыру кезеңі.
*2.
Математикалық эстафета.
*3. Қас қағым
сәт.
*4. Сиқырлы шаршылар.
*5. Кім жылдам.
L
топ «Тұлпар»
Тұлпарымыз
тұяғы асыл болаттан,
Жақсылыққа
әрқашан да қол
артқан.
Жалғасымыз бабалардың
мәңгілік,
Батыр етіп
Алла өзі
жаратқан.
l топ «Сұңқар»
Сұңқарымыз самғаған
құзар биікке,
Жеткізген
тәуелсіздік пен билікке.
Талмайды
қанатымыз самғаудан,
Көк аспанды
өз еркіне иіп те.
L
тур. Математикалық
эстафета.
L
«Тұлпар» l «Сұңқар»
70+20=
59-9=
73+20= 50+9=
77+22=
89-9=
90-40= 37+9=
97-40= 68-9= 60-40= 82-9=
90-50=
70+30=
68-48= 91-1=
Ll
тур. Қас
қағым сәт.
*1 топқа.
*1метрде
неше сантиметр бар?
*2. 1 сағатта
неше минут бар?
*3. Тышқан
аулағышты басқаша қалай
атайды?
*4. Үстелде 4
алма жатыр, оның біреуі 2-ге бөлінген,
үстелде неше алма
жатыр?
*5. Аулада 36
үйрек және 30 қаз жайылып жүр.
Аулада барлығы қанша
құс жайылып жүр?
*2 топқа.
*1 1 тәулікте
неше сағат бар?
*2. 50 саусақ
көріну үшін неше баланың қолы
көрінуі керек?
*3. Пар ат 5км. жүгіріп
өтті. Аттың әрбіреуі неше км. жол жүгіріп өтті?
*4. 1 тоннада
неше кг. Бар?
*5. Бір ыдыста 2л. Шырын ,ал екіншіде 6л. Шырын бар. Екі
ыдыста неше литр шырын бар?
Lllтур. Сиқырлы шаршылар.
4тур. Кім
жылдам№
*1. Геометриялық
фигура (шаршы)
*2.Азайту амалының
нәтижесі 80-20
*3. 7 күн-1.......(апта)
*4.Мектептегі оқушы
жиһазы (парта)
2
топқа.
*1. Уақыт бірлігі
*2.Азайту амалының
нәтижесі 70-10
*3. Геометриялық
фигура
*4.Ең үздік баға.
Қорытындылау.