Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Қарағанды облысы,

Жаңаарқа ауданы,

Ералиев ауылы,

Оспан Әлібаев ЖОББМ

Темешбаева Рымжан Есенкелдиевна.

Т.А.Ә. және жұмыс орыны

Мектебі: О.Әлібаев ЖОББМ

Мұғалімі:Темешбаева Р.Е.

Пән:Әдебиеттік оқу

Сынып:3 «А»

Сабақтың тақырыбы:

2.Ажалдан құтқарған асыл сөз.

Мақсаты:

Ерегіні оқып,мазмұнын айту..

Оқушыларды сөз қадірін түсіне білуге баулу.

Ертегідегідегі нақыл сөздердің мәнін ашу.

Күтілетін нәтижелер:

Оқушылар сыни тұрғыда ойлай оырып,өз ойларынм жүйелі жеткізе біледі және кері байланысқа түседі.

Нақыл сөздердің мәнін ашып,мағынасын түсінеді.

Тапсырманы орындау барысында топпен жұмыста бірін-бірі тыңдауға,бағалауға дағдыланады.

Жетістік критерийлері:

Ертегіні мазмұндау.

Мазмұны бойынша сурет салып,оны қорғауға дайындау.

Түйінді идеялар/бөліктері (подход):

Сөз тапқанға қолқа жоқ.

Оқулық:

Әдебиеттік оқу 3 сынып. «Атамұра» баспасы

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеттері

Бағалау

Ресурстар

Формативті

Суммативті

Кіріспе

3 мин.

6 мин

«Алақан жылуы» Шаттық шеңбер Мақсат: бір - біріне жылы лебіз білдіру

Оқушылардың көңіл-күйін сұрап, бір-бір жолдан әр оқушылар кезектесіп шеңбер бойымен орындауды сұрау:

- Көңіл-күйлеріңіз қалай?

- Қандай жақсы тілектерің бар?

Ертегілердің қандай түрлері бар? Сыныпты 1-топ «Шыншыл» ,2-топ «Қиял-ғажайып», 3-топ«Жан-жануарлар»топқа бөлемін.

Мақсат: топтасу

Әр топтың көшбасшысын тағайындау.Бағалау парақшасын тарату.

Үй жұмысы.

«Серпілген сауалдар»

Мақсат: Өткенді пысықтау.

Допты бір-біріне лақтыру арқылы серпілген сауалдар қойып, өткенді пысықтауды ұйымдастыру

Оқушылар бір тілектен бір-бір жолдан кезектесіп шеңбер бойымен орындайды

Оқушылар топқа бөлінеді.

Сұраққа жауап береді.

Допты бір-біріне лақтыру арқылы серпілген сауалдар қойып, өткенді пысықтайды

.

«Шапалақ»

Көшбасшы бағалайды.

«Тамаша, керемет!»

-

Әдебиеттік оқу 3 сынып

Топ аттары жазылған ақ қағаз.

Бағалау парағы

Доп

Ой қозғау

3 мин

7 мин

10 мин

1-топтық тапсырма

7 мин

Жаңа тақырыптың атауын білу мақсатында оқушыларға сөзжұмбақ шешкізу.

Тақырыпты және мақсатын хабарлау.

Ертегі түрлері туралы қысқаша мәлімет беріледі.

«Себеттегі сөздер»

Мақсат: Тұсаукесер құруға арналған талаптарды айтып шығу.

Себеттегі жасырылған сөздерді алу арқылы оқулықта ұсынылған жаңа тақырыптың мазмұнын ашуды тапсыру

Топтық жұмыс. Мәтінді үш топқа бөліп тапсырмалар беру

Сергіту сәті

«Арқамен артқа»

Дәптермен жұмыс.

Сөз тапқанға қолқа жоқ.

«Әңгіме кестесі»топтық жұмыс. «Аялдама стратегиясы»

Сөзжұмбақ шешеді

Себеттегі жасырылған сөздерді алу арқылы оқулықта ұсынылған жаңа тақырыптың мазмұнын ашады.

1-топ. «Шөл қысқан хан шеруі»бойынша көрініс қою.

2-топ. «Ханның әмірі» бөлігі бойынша сурет салады,оны қорғайды.

3-топ. «Шөже торғай мен сұңқар хикаясы»бөлігін мазмұндайды.

Оқушылар қарама-қарсы тұрған құрбысының өзгешелігін табады.

Оқушылар кесте толтырады.

Шапалақ

«Тамаша!»

«Өте жақсы!»

смойлник

2 жұлдыз, 1 тілек

-

48:8 72:8 45:9

Г і е

32:8 7:7 0:5

Т р е

Флипчарттар

Себет суреті

«Асыл сөз»

Плакат,маркер,

өшіргіш, қарындаш

кесте

Қорытынды

3 мин

3 мин

2- мин

1 мин

«Конверттегі сұрақтар»

Мақсаты: сұрақ-жауап арқылы өтілген тақырыпты қорытындылау.

Бүгінгі өткен тақырыпты қорытынды жасау үшін конвертке сұрақ жасырылып, жауабын тыңдау.

«БҮБ»

Мақсат: кері байланыс орнату.

Әр оқушыға кері байланыс жасау арқылы өзіне баға беруді ұсыну

Бағалау

Үй тапсырмасы.Ажалдан құтқарған асыл сөз.

Өткен тақырып бойынша әркім өз түсінгенін және сол білімнен өзіне түйгені туралы ойын жинақтап, конверттегі сұраққа жауап береді

Оқушылар кестені толтырады

Әр топтың көшбасшысы топ құрамындағы оқушыларды бағалайды.

«Бағдаршам»

Суммативті бағалау

Түрлі-түсті стақандар, Конверт

Стикерлер

Бағалау парағы

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов