Қазақ
тілі
3а сынып Әжібаева Г.
С/ тақырыбы: Сөз таптары
С/ мақсаты: 1.Сөз таптары туралы білім-білік дағдыларын іс
жүзінде сауатты қолдана білуге дағдыландыру Өз ойларын ортаға салуға,
талқылауға үйрету .
2.Танымдық тапсырмалар, сұрақтар арқылы оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту.Сөздік қорын байыту байланыстырып сөйлеу дағдыларын
дамыту. 3.Бірінің
сөзін бірі зер салып тыңдауға, жауапкершілікке , шапшаңдыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелеу .
С/ көрнектілігі:
Интерактивті тақта, ассоциация.
С/ әдіс-
тәсілдері : Түсіндіру, шығармашылық тапсырмалармен жұмыс. С/түрі:
Жаңа білім
беру.
Сабақтың жүрісі:
I Ұйымдастыру
кезеңі.
-Әрбір
адам? -Туысым, досым, жұрағат.
-Әрбір
сабақ? -Үйрену, ұғу, ұлағат.
-Әрбір
ісің? -Тірлік, тірек, адамдық.
-Әрбір
сөзің? -Шындық, бірлік, адалдық.
-Олай болса, балалар, бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Әрбір ісімізге мұқият
болайық. Яғни, бүгін «Ертегілер еліне» саяхат жасаймыз. , .
1-слайд. Қамал
Ойын: «Сиқырлы елдің
тұрғындары»
-Қалай ойлайсыңдар, балалар
, мынадай елде қандай тұрғындар болуы мүмкін? Егер бұл ел сиқырлы
болса, онда тұрғындары да қарапайым болмағаны ғой. Ендеше, дүние жүзінде жоқ
тұрғындарды ойлап табайықшы.
-Бұл қамалда не бар екенін білгілерің келе
ме? Онда, қамалға кірейік. Алдымызда кедергі бар екен. Тас қақпа жабық.
2-слайд. Тас қақпа
-Тас қақпаны ашу
тапсырмаларды орындайық
II Өткенді пысықтау.
1.Үй
тапсырмасын тексеру. 5-жаттығу
Жұмбақты
түсініп оқып, көп нүктенің орнына қ, ғ
әріптерінің тиістісін қойып көшіріп жазу. Шешуін табу.
3-слайд
2.
«Бәйге» ойыны
10 30 50 20
40 20 10 30
1.Сол
жақтағы 10-Бір түбірден бірнеше туынды сөз жасалса, оны қандай сөз дейміз?
2.Ортадағы
30-Сөздің одан әрі бөлінбейтін мағыналы бөлімін не дейміз?
3.
Ортадағы 50-Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны не деп атайды?
4.Оң жақтағы 20-Түбір сөзге жалғанатын бөлікті не
деп атайды?
5. Сол жақтағы 40-Сөз бен
сөзді байланыстыратын қосымшаны ата.
6. Ортадағы 20-Түбір сөзге
жұрнақ жалғану арқылы жасалған сөз қалай аталады?
7. Ортадағы 10-Түбірлес
сөзге мысал келтір.
8. Оң жақтағы 30-Туынды сөздерге мысал келтір.
-Тас қақпа ашылды. Іске сәт!
4-слайд. Күміс қақпа.
III Жаңа
сабақ
5-слайд
Айналаңа бір уақыт зер салып
қарашы. Сені жан-жағыңнан заттар қоршап тұр. Осы заттардың атын білдіретін
сөздерді ... дейміз.
6-слайд
Заттардың қимылын, іс –әрекетін білдіретін сөздер
... деп аталады.
7-слайд
Заттар әр түрлі
белгілерге (түрі, түсі, сапасы, саны) ие.Тілімізде мұндай белгілер ... және ...
арқылы беріледі.
-Сөздер
мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді екен.
-Сөз таптары неше
тармақтан тұрады? Оны ассоциация арқылы көрсетейік.
-Әр сөз табы
туралы не білетіндеріңді айтыңдар.
Күміс қақпа
ашылды. Жарайсыңдар!
10-слайд Алтын
қақпа.
Дәптермен жұмыс.
Көркем
жазу. Ш ш
-Ш дыбысынан
басталатын мақал-мәтел айтайықшы.(Оқушылар мақал-мәтел айтады. Бір мақалды
тақтаға жазу)
Сергіту сәті.
12-слайд 3-жаттығу. Сөздерді оқы. Оларға сұрақ қойып,
мағыналарына қарай кестеге орналастырып жаз
13-слайд 4-жаттығу. Сөздерді оқы. Қайсысы заттың атын,
қайсысы заттың қимылын білдіретінін анықта. Зат есім мен етістікті тіркестіріп
жаз.
14-слайд 5-жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа айт.
Сөздердің қай сөз табына жататынын анықта.
Үш кіші
ішік піштім,
Бес кіші
ішік піштім.
Неше кіші
ішік піштім?
-Алтын қақпа да ашылды. Өте тамаша!
15-слайд Сиқырлы сандық.
-Балалар не көріп
тұрсыңдар?
Бұл сиқырлы
сандық құлыптаулы екен. Кәне, сиқырлы сандықты ашуымыз керек. Ол үшін мына
тапсырмаларды орындаймыз.
16-слайд. Сөздер
мен сөз таптарын сәйкестендір
Ойын: «Қалт етпей
қағып ал, жауабын тауып ал»
17-слайд. Сиқырлы
сандық ашылып, ішінен бағалар шашылады.
Сабақты қорытып,
оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма:
6-жаттығу
-Балалар, біз
бүгін сабағымызда «Ертегілер еліне» саяхатқа шығып, қамалға кіріп, одан не
таптық?