14
м инут
12 минут
5 минут
4 минут
1 минут
2 минут
1 минут
Түсіну
Қолдану
Талдау
Синтез
Сергіту сәті
Оқушыларды
бағалау
Үйге тапсырма
Мағынаны тану
Ойлан, жұптас, талқыла.
( Постер құрастырады)
І-топ. Анықтау,дәлелдеу
Айқұлақтың сыртқы және ішкі құрылысын сызба нұсқа түрінде түсіндіру.Бақалшағының ерекшеліктері,олардың жасы туралы айту.
ІІ-топ. Талдау,дәлелдеу
Аквариумдағы ұлулардың тіршлігі
(банкіге салынған ұлуларды қарау.)
ІІІ-топ.Анықтау,талдау
Басқа класс өкілдеріне қарағандағы ерекшеліктерін анықтау.Кальмар,каракатица,сегізаяқтың құрылысын талдау.
Ой-толғаныс
( Постер құрастырады)
І-топ Ұлулардың пайдасы
ІІ-топ Ұлулардың зияны
ІІІ-топ Оларды қорғау
Кестемен жұмыс
(барлық оқушылар жұмыс дәптермен жұмыс орындайды)
Сабақ барысында оқушылардың көзқарасымен қорытынды жасап, чемпиондарды анықтау. Әр топтан шыққан чемпиондарды марапаттау.
Дайын жауап парақшаларына бағалау критериясы бойынша бағалау.
Жер бетіндегі жәндіктердің алуан түрлілігі.
Қосымша мәліметтер жинау
.
Дене пішіні: әр түрлі,
Иірімдерден,сауыттан,кейбіреулерінде бақалшағы жойыл-
ғ ан
Өмір сүретін жерлері: теңізде,тұщы суқоймаларында
өмір сүреді.
Қоректенуі:өсімдіктер
мен жануарлардың ыдыраған, шіріген, түрлі ағзалармен қалдықтарымен
қоректенеді.
Көбеюі: дара жынысты да,
Қос жынысты да түрледері
жыныстық жолмен көбейіп, ұрпақ қалдыруын жүзеге асырады.
Көбеюі: жыныстық жолмен екі ағза бір біріне жанасу арқылы қосылады.Қоректенеді
Ұлулар типінің табиғаттағы,адам өміріндегі,
шаруашылықтағы маңызы туралы айтады.
Әр класс өкілдерінің ерекшеліктері туралы айталы.
Оқушылардың сабақ соғындағы түйін сөзі
Әр топ келесі топтағы чемпионды анықтайды.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар үй тапсырмасын дәптерлеріне жазып алады.