Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

3 Ответы

0 голосов

Атырау облысы, Атырау қаласы

Ж.Қаражігітов атындағы №16 мектеп – лицейдің

биология пәні мұғалімі

Сисенова Тұрсынгүл Насировна

Сабақтың тақырыбы:

Ұлулар типіне тән негізгі ерекшеліктер тарауын қорытындылау

Сілтеме, көрнекіліктер

Қ.Қайым,Р.Сәтімбеков,Ә.Әметов,Ж.Қожантаева 7 сынып оқулығы, биология жұмыс дәптері, презентация, видео,

Жалпы мақсаты

Оқушылар ұлулар типі және олардың кластарының тіршілік әрекеті, қасиетімен ірекшеліктерін жеке-жеке түсініп, білу. Табиғаттағы адам өміріндегі маңызын түсіну. Биологиялық маңызын өмірмен байланыстыра отырып оқушы тұлғасына жете түсіндіру.

Тәрбиелік – табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу. . Ойлануға берілген сұрақтарға сүйену арқылы жаңа сабақты меңгерте отырып, өзгермелі ситуация жағдайында шапшаң бағдарлай білуді, өз ісінің нәтижесін қортындылап, жауапкершілікпен қарай білу әрекетін арттыру, дамыту. Өз беттерімен шешім қабылдауға, бірінің ойын бірі сыйлауға, тыңдауға, алғырлыққа тәрбиелеу.

Міндеттері

Оқушылар ұлулар типі туралы білетіндерін еске түсіре отырып, топтарда жұмыс жасау арқылы қызықты,жаңа мәліметті білу.

1. Ұлулар типіне жататын кластардың негізгі айырмашылығынажыратып, бақылау өзбетімен қорытуға жағдай жасау

2. Оқушыларды ойланта отырып, өзбеттерімен, жұппен және топпен жұмыс жасауға үйрету.

3. Ұлулар типінің тіршілік әрекеті туралы өзбетімен қорытынды ой түйіндеу.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижесі

1. Оқушыларды 3 топқа бөлу арқылы өзара ой бөлісе отырып, тақырып бойынша білімдерін қорыту

2. Мұғалім оқушыларға бағыт – бағдар беріп отыру

3. Оқушылардың өзін, топ және келесі топ оқушыларын бағалау мүмкіндіктерін жасау, бағалау критерияларын ұсыну.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

1. Алдыңғы сабақтағы білімдеріне, берілген сұрақтарға сүйене отырып, жаңа білімді қалыптастыру.

2. Алған білімдерін өмірде қолдана алуларына жағдай жасау, ойлау дағдыларын арттыру.

Күтілетін нәтиже

Ұлулар типіне жататын ерекшеліктерін сақтай білуде, күнделікті өмірмен мысалдар келтіре алады.

1. Алған білімдерінің өмірде кездесетіндігін және оны қалай қолданатындығын еске түсіріп, негізгі қызметтерін айқындай алады.

Өткізген

Боиология пәні мұғалімі: Сисенова Тұрсынгул Насировна

Күні

2.12.2015 жыл

Сыныбы:

7 г

Сабақтың түрі: Қорытынды сабақ

Сабақтың әдісі: Баяндау,зерттеу, сұрақ-жауап, диалог, топтастыру , Блум таксономиясы

ответил от Surak_zhauap
0 голосов

Уақыты

Блум таксономиясы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

3 минут

Психология

лық дайындық

1. Ұйымдастыру

2. Сыныппен сәлемдесу

Түстерге мінездеме беру.

Әр үстелдің үстінде қызыл,көк,жасыл қорапшалар

болады.

Топқа бөлу.Ол үшін сурет қималарын құрастыру арқылы әр топтың атын табады.

І-топ "Бауыраяқтылар"

ІІ-топ "Қос жақтаулылар"

ІІІ-топ " Басаяқтылар"

3. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу

4. Оқушыларға бағалау критерийлерін ұсыну

1. 1. Мұғаліммен сәлемдесу

2. 2. Оқушылар суреттер бойынша топтасып, өз үстелдерінің басына жиналады

3. 3.Әр топ өз тобына басшы, бақылаушы сайлайды

3 минут

Білу

Қызығушылығын ояту

(видео көрсету)

Осы видеодан көргеніміз ұлулар арасындағы чемпионат болса, біз бүгінгі сабақта өз арамыздағы чемпионды анықтаймыз.

Әр топ бір-біріне сәттілік тілейді.

Бүгінгі күнге сәттілік тілейді.


ответил от Surak_zhauap
0 голосов

14

м инут

12 минут

5 минут

4 минут

1 минут

2 минут

1 минут

Түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Сергіту сәті

Оқушыларды

бағалау

Үйге тапсырма

Мағынаны тану

Ойлан, жұптас, талқыла.

( Постер құрастырады)

І-топ. Анықтау,дәлелдеу

Айқұлақтың сыртқы және ішкі құрылысын сызба нұсқа түрінде түсіндіру.Бақалшағының ерекшеліктері,олардың жасы туралы айту.

ІІ-топ. Талдау,дәлелдеу

Аквариумдағы ұлулардың тіршлігі

(банкіге салынған ұлуларды қарау.)

ІІІ-топ.Анықтау,талдау

Басқа класс өкілдеріне қарағандағы ерекшеліктерін анықтау.Кальмар,каракатица,сегізаяқтың құрылысын талдау.

Ой-толғаныс

( Постер құрастырады)

І-топ Ұлулардың пайдасы

ІІ-топ Ұлулардың зияны

ІІІ-топ Оларды қорғау

Кестемен жұмыс

(барлық оқушылар жұмыс дәптермен жұмыс орындайды)

Сабақ барысында оқушылардың көзқарасымен қорытынды жасап, чемпиондарды анықтау. Әр топтан шыққан чемпиондарды марапаттау.

Дайын жауап парақшаларына бағалау критериясы бойынша бағалау.

Жер бетіндегі жәндіктердің алуан түрлілігі.

Қосымша мәліметтер жинау

.

Дене пішіні: әр түрлі,

Иірімдерден,сауыттан,кейбіреулерінде бақалшағы жойыл-

ғ ан

Өмір сүретін жерлері: теңізде,тұщы суқоймаларында

өмір сүреді.

Қоректенуі:өсімдіктер

мен жануарлардың ыдыраған, шіріген, түрлі ағзалармен қалдықтарымен

қоректенеді.

Көбеюі: дара жынысты да,

Қос жынысты да түрледері

жыныстық жолмен көбейіп, ұрпақ қалдыруын жүзеге асырады.

Көбеюі: жыныстық жолмен екі ағза бір біріне жанасу арқылы қосылады.Қоректенеді

Ұлулар типінің табиғаттағы,адам өміріндегі,

шаруашылықтағы маңызы туралы айтады.

Әр класс өкілдерінің ерекшеліктері туралы айталы.

Оқушылардың сабақ соғындағы түйін сөзі

Әр топ келесі топтағы чемпионды анықтайды.

Оқушылар бірін-бірі бағалайды.

Оқушылар үй тапсырмасын дәптерлеріне жазып алады.

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ