1
2
3
4
5
|
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасы
Жаңа тақырып
Қорытынды
Бағалау
|
3 минут
10 минут
20 минут
10 минут
2 минут
|
Оқушымен амандасу, түгендеу.
Психологиялық хал-ахуал туғызу.
Сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатын
қойғызу
Химиялық
диктантты тақтада орындайды
Белгілі
бір сұрақтарға ауызша жауап береді
(1
– қосымша)
Көмірсу
Глюкозаның
түзілу реакциясына байланысты видео
Крахмалдың
көк түске боялуына байланысты зертханалық тәжірибе:
Нан,
картоп, күріш, сұйық май – йод
Сұрақ:
неге көкке боялды?
Әрі
қарай балалар қосымша материалдар және оқулықтармен жұмыс жасайды
Крестиктер
– нөлдіктер
Кроссворд (көмірсу)
|
Оқушылар орнынан тұрып, амандасып,
сабақ барысына ілеседі.
Психологиялық хал-ахуал орнатылады
Ережемен келіседі
5 сұраққа жауап, екі сұрақ сәйкестендіру жауабы
Спирттің жану және тотығу реакциясы
Альдегидке тән реакция
Карбон қышқылының химиялық қасиеттері
Берілген сұрақ және тапсырмалар
бойынша оқушылар 3 - топқа бөлінеді:
1.
І – топ: «футбол» клубы
2.
ІІ – топ: «комментаторлар» тобы
3.
ІІІ – топ: «жазушылар» тобы
(2
– қосымша, 3 – қосымша, 4 – қосымша)
Оқушылар
крестиктер-нөлдіктер страрегиясына байланысты сұрақтарға жауап береді
(5
– қосымша)
Оқушылар
көмірсу сөзі шыңу үшін жауап беру керек
(6
– қосымша)
|
Интерактивті тақта
Интерактивті
тақта
Оқулық
Қосымша
материалдар
Үлестірмелі
қағаздар
Интерактивті
тақта
|
Әр жауапқа
1 ұпай
Әр
дұрыс жауапқа 1 ұпай қою арқылы бағаланады, оқушылар өз-өздерін бағалап
отырады нақты соңғы бағаны түсті қағаз арқылы көрсетеді)
|