Кіріспе
|
Ұйымдастыру (1-3 мин)
Топқа бөлу
(Жылдары бойынша тұрғызып, басбармақ, баланүйрек, ортантүйрек, шылдыршүмек,
кішкентай бөбек)
Үй тапсырмасы №
1283
Дәптерлерін
көршілерімен алмастырып, тексереді.
1)
Тұтас шама
100%екенін еске аламыз, ол бізде сүт болады
2)
Сүттің 20 % -ы
қаймақ, яғни 100% бес бөлікке бөліп, оның бірінші бөлігі 20% болады.
3)
Қаймақтың 25% -ы
май, бірінші бөліктің 25% -ы ол бірінші бөлікті тең 4 бөлікке бөлеміз деген.
4)
Сонда барлығы 20
бөлік пайда болады, 100% -ды 20 бөлікке бөліп, сүттің 5 % ы май екенін
табамыз.
Жаңа тақырыпты ашу үшін:
(қосымша
тапсырма)
Есеп: Барлығы – 800 ағаш, 25% - ы шырша
45% -ы қарағай
Қосымша есепке маршруттық карта:
1)
Қолыңда керектің
бәрі бар ма? (қалам, дәптер, қарындаш)
2)
Барлық ағашты
тұтас шамаға бөл(100%), қиналсаң кітаптан қара 317 бет, түсінбесең көршіңнен
сұра
3)
Шыққан санды 25 –
ке көбейтіп, шыршаны тап;
4)
(2) шыққан санды
45-ке көбейтіп, қарағайды тап
Қорытынды:
|
Топқа бөлу арқылы
сабаққа кіріседі. Үй тапсырмасын тексергенде бір-бірін тыңдайды, бірін – бірі
тексереді.
Өздерін басбарсақ
әдісі арқылы бағалайды.
Өткенді
қазіргімен байланыстырып, есеп шығарады.
Үй жұмысы арқылы жаңа тақырыпты ашады.
|
Оқушылардың
жауаптарын бағалайды (қолдау, қолпаштау).
|
Тұсаукесер
Блум таксономиясы сұрақтар беру
|
Миға шабуыл сұрақтар:
1) Пайыз
дегеніміз не?
2) Пайыз не үшін
қажет?
3) 1% -ы шаманың
неше бөлігіне тең?
4) Толық шама
нешеге тең?
5) Процент
белгісін өмірде қайдан кездестіріп немесе көріп жүрсіңдер?
6) Сен ше, сен
қалай ойлайсың?
7) Бөлшекті
пайызбен қалай жазамыз?
8) Пайызды
бөлшекпен қалай жазамыз?
|
Оқушылар сұраққа
жауап беру арқылы өткен тақырыпты еске түсіріп, оны жаңа сабақпен
байланыстырады.
Сабақтың мақсат –
міндеттерін айтады.
|
Оқушылардың қалай
оқу керектігін үйрену дағдыларын дамыту, жаңа сабақты өткен тақырыппен
байланыстырып, сабақтың мақсат – міндеттерін таныстырып, күтілетін нәтижеге
жетудің жолдарын қарастыруға мүмкіндік береді.
|