Іздену
ұйымдас-
тырушы
|
Тура және кері санау.
Орысша санау.
Сандар туралы тақпақ айту.
1-тапсырма.«Шешуін тап және жаз» ойыны.
Педагог суретте неше саңырауқұлақ болса, жолақ ішіне
сонша дөңгелек салуды тапсыра-ды.Содан соң сұрақ қояды:
-Неше дөңгелек салдыңдар?
-Неліктен?
2-тапсырма. «Цифрды тап» ойыны.
Педагог өлең оқып береді:
Білек күші тасыған,
Қолын қойып беліне,
Төрт күрескер ағаң.
Шаршамайды ешқашан.
Педагог балаларға 4 цифрының сандар қатар-ындағы орнын
анықтап,сол сан нешені білдір-се,сонша моншақ бояуды тапсырады.Содан соң өзге
цифрлардың арасындағы төрттіктерді тауып,оларды қоршап шығуды тапсырады.
«Санамақ»
Сергіту минуты.
Бір,екі,үш,төрт Секіреміз бәріміз.
Жиналамыз бәріміз.
Бір,екі,үш,төрт,
Бір,екі,үш,төрт, Отырамыз бәріміз.
Үлестірмелі
материалмен жұмыс.
-Балалар алдарыңдағы геометриялық пішін-дерді
көрсетіңдер, атаңдар.Мынау қандай фигура?
-Ал мынау ше?
-Тіктөртбұрышты көрсетіңдер.
-Педагог балаларға мынандай тапсырма береді: барлық
үлкен шаршыларды іріктеп алып төменгі жолаққа,ал кішкентайларын жоғарғы
жолаққа қойып шығуларың керек. Бірақ олардың саны тең екендігі көрініп
тұрғандай болсын.
Педагог 2-3 баладан шаршылардың көлемі қандай және әр
жолақта неше шаршы бар екенін сұрайды.
3-тапсырма. «Суретті дұрыстап сал» ойыны.
Балалар 1-қатарда неше киіз үй тұрғанын санайды, содан
соң олардың көлеміне назар аударады. Осылайша3-қатардағы суретке де талдау
жасайды. Балалар суреттің орналасу заңдылығын анықтағаннан кейін,педагог
екінші қатардағы балықтарды қалай салу керектігін сұрайды.
4-тапсырма.
Педагог балаларға жұмбақ жасырады.
Мені қардан жасапты, Мұрным-сәбіз,
Ойланып көр. Көзім-көмір.
Қолым-таяқ,
Педагог балаларға бір қарағанда бір-бірінен аумайтын,бірақ
айырмашылықтары бар аққа-лаларды көрсетеді.Содан соң қанша айырма-шылық
тапса,сонша шеңберді бояуға тапсыр-ма береді.
Егер тапсырма дұрыс орындалған болса,төрт дөңгелек
боялуы шарт.
«Санамақ» айту.
|
-1,2,3,4,5,5,4,3,2,1.
-Раз,два,три,четыре, пять.
Балалар сандар(1,2,3) туралы білетін тақпақ-тарын
айтады.
Балалар 4 дөңгелектің суретін салады және сұрақтарға
жауап береді.
-Төрт.
Үшке бірді қоссақ төр-теу болады.
Балалар өлеңді мұқият тыңдайды.
Тапсырма дәптерге орындалады.
Балалар төрт моншақты бояйды.
Балалар 4 цифрын сызады.
Балалар жаттығуларды орындайды.
Екі аяқтап алға қарай секіреді.
Бір орында тұрып секіреді,отырады.
Қолдарын жан-жаққа созады.
-Үшбұрыш.
-Дөңгелек.
Балалар шаршыларды санайды.
Балалар суреттің ең кішкентайдан бастал-ып, біртіндеп
үлкейе беретінін айтады. Кішкентай балықтың суреті берілген,екіншісі одан үлкенірек,
үшін-шісі үлкен балық болатынын айтады.
Тапсырманы орындайды.
Балалар жұмбақтың шешуін табады:
Аққала.
Балалар олардың айырмашылықтарын атайды:
Аққаланың бірінің шелегінде қыраудың суреті бар, екіншісінде
жоқ;бірінде екі түйме, екіншісінде бір ғана түйме,бірінің сол жағында
сыпырғыш бар,екіншісінде жоқ.
Балалар санамақ айтады.
|
Рефлексивті
коррекция-
лаушы
|
-Әйгерімнің себетінде неше саңырауқұлақ бар екен?
-Сендер қандай цифрмен таныстыңдар?
«Таңда,сана,көрсет»ойын-жаттығуы
-Балалар,үстелдеріңде цифрлар жатыр.Мен қол
шапалақтаймын,ал сендер мұқият тыңдап,соған сәйкес цифрды көрсетіңдер.
Педагог балаларға «Қуанышты хабарлама» береді, мадақтайды.
|
Төрт саңырауқұлақ.
4 цифрымен.
Балалардың алдына 1-ден 5-ке дейінгі цифр-лар
жатыр.Педагогтің тапсырмасын орындай-ды.Цифрларды көрсете-ді.
|