Хасенова
Кульмира Махановна ,жоғары санатты Ақмола облысы білім басқармасының
«Жұлдыз»
санаторлық типтегі мектеп - интернатының биология пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері.
Сабақтың білімдік мақсаты:Оқушылар қанайналым шеңберлері, артериялық қысым , лимфа-
айналымы, қанның қозғалуы, тамырдың соғуы
туралы білу керек;
Сабақтың дамытушылық мақсаты:дүниетанымын, функционалдық
сауаттылығын дамыту;
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: оқушылар жүрекмиокардісі, аққан, гипертония,
гипотония
ауруларының алдын алуын білулері керек.
Табыс критерийлері: Күтілетін нәтижелер сипаттамасы:
С деңгей: қанайналым шеңберлері,
артериялық қысым , лимфа айналымы, қанның қозғалуы, тамырдың
соғуы жүрекмиокардісі, аққан, гипертония, гипотония ұғымдарын түсінеді;
В деңгей С нәтижелеріне қоса зертханалық жұмыс
нәтижелерін қорытындылауда тамырдың соғу
жиілігінің өзгеру себептерін көрсетіп білімін практикада қолдана алады
А деңгей: С,В нәтижелеріне қоса
жүрекмиокардісі, аққан, гипертония,
гипотония ауруларының алдын
алу туралы ақпараттарды жинақтап,
талдайды, баға береді, сыни ойлауға дағдыланады;
Сабақтың кезеңдері
|
Кезеңнің мазмұны
|
Қатысушылар-
дың іс-әрекеті
|
І.Топқа бөлу
|
Топ аттары үстел
үстінде жазылған:
«Жүрек», «Қан тамырлары», «Реттелу». Парақшаларда:эпикард, артерия, миокард,
адреналин,
тироксин т.б сөздер жазылған.
|
Қолына алған парақшадағы
сөздің топтың
атына байланысын тауып, өз тобын тауып алады.
|
ІІ. Қызығушылықты
ояту
|
– Балалар,
неліктен қан бір бағытта ағады
және қан қысымы, миокард аурулары
туралы қандай
мәліметтер білесіңдер?
|
Әр оқушы өз ойын параққа
жазып, жұбына айтады.
(жеке және жұптық жұмыс)
|
ІІ. Мағынаны тану.
1. Оқулықпен
өзіндік жұмыс ұйымдастыру
«Білу»
2. Кері байланыс
«Түсіну»
3. № 12 зертханалық
жұмыс
«Қолдану»
4. Қосымша ақпарат
5. Ізденіс жұмысы
«Талдау»
|
Әр топтағы
оқушылар нөмірленіп, тақы-рыпшалар беріледі:
№ 1 Үлкен, кіші қанайналым шеңберлері.
№ 2 Лимфаайналым.
№ 3 Қанның тамыр бойымен таралуы
№ 4 Тамырдың соғуы, артериялық қысым
§ 34 соңындағы
сұрақтарға жауап беру
Тақырыбы:Тамырдың соғуын кәрі
жілік артериясынан өлшеу арқылы зерттеу.
№
|
Көрсеткіштер
|
Тамырдың
соғу жиілігі
|
1.
|
Тыныштық
күйде
1 минутта
|
|
2.
|
20 рет
отырып-
тұрған соң 1
мин
|
|
« Қанайналым
жүйесі» бейнекөрсетілім
Презентация
«Жүрек-қантамыр аурулары»
|
Тақырыпы оқып
шығып,
бір-біріне
мазмұндап, оқулық-тағы суреттерді қолдана отыр-
ып
түсіндіреді..
(жеке және топтық жұмыс)
(өзара
бақылау)
Оқушылар сол
қол білезігінен артерия тамырын тауып, секун- домермен 1 мин соғу жиілігін
анықтайды.20 рет отырып-тұрғаннан кейін тағы бақылайды. Мәліметтерді кестеге түсіріп, тамырдың соғу жиілігінің
өзгеру себептерін көрсетіп қорытынды жазады.
Қосымша
мәлімет алады.
Ақпараттарды
жинақтап, талдайды, баға береді
|
ІІІ. Ой-толғау
«Бағалау»
|
« Жүрек
–қантамыр ауруларының
алдын
алу» тақырыбында постер қорғау
|
Постер құрып,
қорғайды
сыни ойлауға
дағдыланады;
|
ІУ. Бағалау
|
Топ
аты
|
Постер көрсеткіштері
|
Мазмұны
10 ұпай
|
Суреттеу
20 ұпай
|
Креатив
30 ұпай
|
|
|
|
|
|
Постер
қорғаушы топты басқа топтар критерийлер бойынша бағалайды.
|
УІІ. Рефлексия
|
Мен топтық
жұмысқа қандай үлес қостым?
|
Стикерлерге
жазып іледі.
|
УІІІ. Үйге тапсырма.
|
§ 34, гипертония
ауруларының себептері туралы қосымша мәліметтер жинақтау
|
Күнделіктерінежазады
|