Технологиялық карта
Білім беру салалары: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы: Геометриялық пішіндер.
Мақcаты: Балаларға геометриялық пішіндер туралы
білім беру.
БМ: Заттарды
шамасы бойынша салыстыра білуді дамыту.
ДМ: Есте сақтау қабілетін, сөздік қорын
дамыту.
ТМ:
Ыждағаттылыққа, зейін қоюға
тәрбиелеу.
Көрнекі, оқу құралдары:Сурет,
геометриялық пішіндер, сандар.
Әдіс – тәсіл: Түсіндіру. Көрсету. Сұрақ. Жауап. Ойын.
Мотивациялық қозғаушы
Жылулық шеңбері
Білгір - қазақ баласы, Апайларды қарашы.
Сәлем - сөздің анасы. Біздер сәлем береміз
Тобымызға келіп отырған, Сәлеметсіздерме апайлар!
-Жылдың неше
мезгілі бар?
-Қазір қай мезгіл? Қай ай? -Көктем
мезгілінің ерекшеліктерін ата?
Іздену ұйымдастырушы
-Балалар бізге математика оқу іс-әрекеті. 1.Өткен оқу іс-әрекеттерді
еске түсіріп, қайталау.
-Балалар оң, қасық ұстайтын қолдарың қайсы? (Түсіріңдер) -Балалар сол, нан ұстайтын қолдарың қайсы?
(Түсіріңдер) -Қайсысы
биік үй, қайсысы аласа үй? (Биік-аласа) -Мынау қандай аю , ал мынау ше? (Үлкен-кіші) -Қай жолақ ұзын, қайсысы қысқа? (Ұзын-қысқа) -Қандай
сызықтарды білесіңдер?
(Ирек,түзу,кесінді.)
Суретпен жұмыс.
–Мына суретте оң жақ
жоғарыда не орналасқан? (Күн)
-Сол жақ жоғарыда
не бар? (Құс)
-Сол
шетінде не бар?(Гүлдер,шөптер) -Оң жақ төменде не орналасқан?(Ағаш)
-Ортасында не орналасқан?(Тау)
-Өткен оқу іс-әрекеттерде қандай сандармен таныстық? (1-ден7-ге
дейін) -Балалар
1-ден 7-ге дейін және кері санайық. Балаларға
жеке-жеке санату.Орысша санайды.
-2,3,4,5,6 санының
көршілерін атаңдар?
«Күн мен түн» дидактикалық ойыны Мақсаты:1,2,3,4,5,6,7
сандарын қайталау.
Тәрбиеші «Түн» дегенде балалар көздерін жұмады, ал тәрбиеші бір санда
жасырып қояды.Тәрбиеші «Күн» дегенде,балалар көздерін ашып, жоқ санды табады.
2.Жаңа оқу
іс-әрекет -Доп пен қарбызда ортақ не бар, пішіні қандай?
(Дөңгелек) -Дұрыс,шеңбер тәріздес дөңгелек, дөңгелек
домалайды екен.
Айналамызда дөңгелекке ұқсас нелер бар? (Шар,машина дөңгелегі)
Балалар ауада дөңгелек сызады. -Мынау
не? Шырша қандай пішінге ұқсайды? (Үшбұрышқа)
-Бұл
үшбұрыш.Оның үш бұрышы мен үш қабырғасы бар.Ол домалай алмайды-бұрыштары
кедергі болады.
-Мынау қандай түсті үшбұрыш?
(Қызыл)
-Мынау үшбұрыш ше?
(Жасыл)
-Қайсысы
үлкен?
(Қызыл)
Балалар ауада үшбұрыш сызады. -Мынау
не? Планшет қандай пішінге ұқсайды? (Төртбұрышқа)
-Бұл төртбұрыш. Оның төрт бұрышы,төрт қабырғасы бар.Төртбұрыштың екі
қабырғасы ұзын, екі қабырғасы қысқа.
Ауада төртбұрыш салады.
-Мынау
не? Сағат қандай пішінге ұқсайды? (Шаршыға)
-Шаршының төрт бұрышы,төрт қабырғасы бар. Бірақ қабырғалары бірдей. Балалар
ауада шаршы салады.
«Ғажайып дорба» дидактикалық
ойыны
Мақсаты:. Геометриялық
пішіндерді ажырату. Балалар
дорбадан эаттарды алып, қандай пішінге ұқсайтынын айтады.
Сергіту сәті
Орнымыздан
тұрайық (орындарынан тұрады)
Белімізді жазайық (қолдарын белдеріне қойып, айналады) Жоғары-төмен
қарайық (жоғары-төмен қарайды) Оңға,оңға түзу тұр (оңға екі рет қисаяды)
Солға,солға түзу тұр (солға екі рет қисаяды)
Бойымызға күш жинап (қолдарын иыққа қояды)
Біз демалып қалайық (түзу тұрып,терең тыныс алады)
*Таяқшалардан
үшбұрыш, төртбұрыш жасау *Суреттегі
шеңберді қызыл, үшбұрышты жасыл түстермен боя. *Балалар
тақтаға шығып, бірі дөңгелектен аққала , үшбұрыштан шырша, төртбұрыштан мұнара
құрастырады.
Рефлексивті коррекциялаушы
-Сендер қандай геометриялық пішіндерді
білесіңдер?
-Шеңбер неге домалай алады, ал үшбұрыш,төртбұрыш неге домаламайды? Оқу іс-әрекетке жақсы
қатысқан баланы мадақтау.
«Қуанышты хабарлама» беру.
Күтілетін
нәтиже: Түсінеді: 1-ден 7-ге дейін
тура және кері санауды біледі. Қолданады: Геометриялық пішіндерді
ажыратады. Жасайды: Өз бетімен іс-әрекет жасап, сұрақтарға
жауап беруді.