Атырау
облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы
№1 мектеп-гимназиясының
мектепалды даярлық
сыныбы тәрбиешісі Жантумина Янжу Мұхамбетжанқызы
Ойнайық та ойлайық
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі:Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: «Ойнайық та ойлайық»
Мақсаты:
Білімділігі:
Балалрдың алған білімдерін тиянақтау.Бірден онға дейін ауызша санап есептеуді,
сандар қатарын, тура және кері санауды,
артық,кем, тең табалары ( < , > , = ) арқылы салыстыра білуін жетілдіру.
Дамытушылығы: Ойлау қабілетін
дамыту.Санамақтар, жаңылтпаштар , ойындар арқылы бала тілін дамыту.
Тәрбиелілігі: Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Іс-
әрекет түрі:білім, білік, дағдыны дамыту және бекіту мақсатындағы сайыс
түріндегі іс-әрекет
Әдіс-тәсілдері: Шаттық шеңбері,ой қозғау,қызығушылық ояту, сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырмалар, дидактикалық
ойындар, венн диограммасы , жинақтау, қорытындылау.
Көрнекілігі мен
ақпараттық құралдар:
компьютер, экран, мультимедиалық
проектор, оқулық- дәптер,кеспе сандар, үлестірмелі карточкалар т.б.
Алдын-ала жүргізілген жұмыс: санамақтар,жаңылтпаштар жаттату, жұмбақтар
мен логикалық есептерді балалар үйден дайындап келу.
Пәнаралық
байланыс: математика,құрастыру,тіл дамыту, көркем
әдебиет.
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-
қызығушылық
Ұйымдастырушы-ізденушілік
кезең
|
Ұйымдастыру
Амандасу.Көңіл-күйіміз жақсы болу үшін айналамызбен амандасып алайық.
Қол
ұстасып бәріміз,
Жылылықты
сезейік.
Шуақ шашқан
күндей боп,
Күлімдесіп жүрейік!
Бүгін ерекше
күн болғалы тұр. Себебі өзеріңе геометриялық пішіндер таңдау арқылы топтарға
бөлініп сайысасыздар.
Топ
ережесімен таныстыру
1.Тыныш отыру
2.Бірін-бірі тыңдау
3.Ойымызды ашық айту
4.Әр пікір құнды деп есептеу
5.Топпен бірлесе жұмыс жасау
-Ерте,ерте,ертеде
1-ден—10-ға дейінгі сандар бір үйде бақытты өмір сүріпті.
Бір күні
олар орманға серуендеуге шыққан кезде
«мыстан кемпір» бәрін ұстап алып сандыққа қамап тастапты.
Сандар
сандықтан қанша шыққысы келгенмен «мыстан»
оларды босатпапты.
-Ал енді
балалар сендер сандарға көмектескілерің келе ме?
-Ол үшін
«мыстанның»бірнеше тапсырмаларын орындауымыз керек.
Тапсырмаларды
орындауға дайынбыз ба?
(Слайд ашу арқылы төмендегі тапсырмаларды
орындау)
1-тапсырма:
1-ден 10-ға дейін тура және кері санау , тура және кері санамақтар
айту.
2-тапсырма:
"Көршісін
тап" дидактикалық ойыны
3-тапсырма
«Көңілді санамақтар»
Санамақтар айтудан жарыс
4
-тапсырма:
Сандарды салыстыру
3 *
6
3 * 5
8 *
5
9 * 4
7 *
7
10 * 10
10 *
9
1 * 6
5
-тапсырма:
Топтар бір
біріне логикалық есептер айтады.
Сергіту сәті
6-тапсырма:
Оқулық-дәптермен жұмыс
8-тапсырма:
Сандарға
байланысты жұмбақ жасыру, жаңылтпаш айту
9-тапсырма:
10
-тапсырма:
Шығармашылық
жұмыс «Ойдан бейне құрастыр»
|
Балалар шаттық шеңберінде тұрып бір –бірімен
және қонақтармен амандасады.
Геометриялық пішіндер таңдау арқылы үш
топқа бөлінеді
Топ ережесімен
танысады
Балалар
тәрбиешінің ертегісін ықыласпен тыңдайды.
-Иә,
көмектескіміз келеді.
-Дайынбыз.
Балалар1-ден 10-ға дейін тура және кері санайды
және 1 санын құтқарады
Сандардың
көршісін табады және 2 санын
құтқарады
Санамақтар
айтып жарысады және 3 санын құтқарады
Балалар
сандарды
салыстырады және 4 санын құтқарады
Логикалық
есептер шығарады және 5 санын
құтқарады
6 санын құтқарады
Венн
диограмасы арқылы есептер шығарып 7санын құтқарады
Шеше кеше,
Сынды неше кесе?
Төсек үстінде төрт бөрік,
Төртеуі де көк бөрік.
Суда сең келеді,
Сегіз серке тең келеді.т.б. және 8,9 сандарын құтқарады
Балалар геометриялық пішіндерден бейне құрастырып ең соңғы 10 санын құтқарады
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Қорытынды:
-Балалар
сендер «мыстанның» барлық тапсырмаларын өте жақсы орындап барлық сандарға
көмектестіңдер. Бұл сандар жәй сандар емес сиқырлы екен,оларың артын ашсақ
бір сөз оқимыз.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
М
|
А
|
Т
|
Е
|
М
|
А
|
Т
|
И
|
К
|
А
|
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық
Көріскенше күн жақсы
Сау-саламат болайық.
|
Балалар қосылып санап, әр топ неше
смайлик жинағанын анықтау арқылы жеңімпаз топты анықтайды
|