«Логикалық сұрақ»
1 тонна мақта ауыр ма, алде 1 тонна темір ауыр ма?
Оқушылар сөзге қатысты ой-пікірлерін білдіреді.
15 мин
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау. (рөлге бөлу):
1 топ. Заттың массасы. Қатты дененің массасын анықтау
2 топ. Заттың тығыздығы. Қатты дененің тығыздығын анықтау
2 топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылайды: сынып оқушылардың белсенділігін, іс-әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету қабілеттерін бақылайды.
Рөлдерге бөліну арқылы топта кіші жоба мен тәжірибе әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Топ басшысы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба мен тәжірибе бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Де не | Алюминий | Те мір | |
Көлемі , см3 | | | |
Массасы, m | | | |
|
Де не | Алюминий | Те мір | |
Көлемі , см3 | | | |
Тығыздығы, ρ | | | |
| | | | | |
Критерийлер арқылы бағалау
Негізгі бөлімі
5 мин
Жұптық жұмыс
«Сөз қалмасын»
1.Заттың тығыздығын табу үшін дененің .оның ............бөлу керек
2.[m]-................ [v]-.............. [ρ]- ........
1.Қабылданған тығыздық бірлігі-... ...
2.Көлемі 1м3 алтынның массасы сол көлемдегі қорғасынның массасынан.........есе артық
1.Ағаш, мыс, болат шарлардың өлшемдері бірдей. Олардың массаларын.............. .......реттілікпен қойсақ, массалары көбейеді
2.......=ρv; v=...../ρ; ρ=m/.....
Тақырып бойынша білімдерін талқылайды.
«2 жұлдыз,
1 тілек»
Оқушылардың ойлау дағдысы артады
8 мин
Жеке жұмыс
Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы
Кері байланыс
1 | Білу | Заттың тығыздығы дегеніміз не? | |
2 | Түсі ну | Заттың тығыздығының формуласын жаз? | |
3 | Қол дану | Эксперименттік тапсырма №2 (108 бет) | |
4 | Тал дау | Судың және темірдің тығыздығын салыстыр? | |
5 | Жинақтау | Массасы 3 кг, ал көлемі 200см³ металдың тығыздығы қандай? | |
6 | Баға лау | Масса мен тығыздықты білу біздің өміріміз үшін маңызы неде? | |
Қорытынды бөлімі
5 мин
Кері байланыс
Үйге тапсырманы беру
Мұғалім оқушыларға өтілген тақырып бойынша
Не үйрендім?
Не білгім келеді?
Таңқалдырғаны?
9- жаттығу
Оқушылар өз ойларын жазады