Жаңа білімді игерту
16 мин
І тапсырма
2 тапсырма.
3-тапсырма
4-тапсырма
Жаңа сабаққа көшу үшін.Топтық жұмыс
Қысқаша көбейту формулаларын жалғастырып жазу
1) Екі өрнектің қосындысының квадраты
1) (a + b)2 =
2) Екі өрнектің айырмасының квадраты
2) (a - b)2 =
Көбейткіштерге жіктеу
1) a2 + 2ab + b2 =
2) a2 - 2ab + b2 =
3) Екі өрнектің квадраттарының айырмасы
a2 -b2 =
Математикалық эстафета:Екі топтан оқушылар шығып есепті жалғастырып шығарып жарысады.
1 топ 2 топ
1-карточка.Көмүше түрінде жаз.
(n+4)2= (10-2m)2=
(5-3x)2= (b+7)2=
2-карточка.Көбейтіндіні орында.
(5my)(5m+y)= (3x-2n)(3x+2n)=
(3n+1)(3n-1)= (5x+3y)(5x-3y)=
(1-3mn)(1+3mn)= (ab-5)(5+ab)=
3-карточка.Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз.
x2+2xy+y2= 64+16b+b2=
a2+12a+36= p2-10p+25=
n2+4n+4= c2-18c+81=
4-карточка. Өрнектің мәні 500-ге, 75-ке бөліне ме?
3273+1733=
383+373=
5-карточка. Көбейтуді орында.
(20-10)(20+1)= (30-1)(30+1)=
(40-3)(40+3)= 99* 101
Сергіту
Логикалық есептер
Деңгейлік тапсырмалар
Топтар бөліп берген есептерді барлығы біріге отырып шығарады. Топтан бір оқушы тақтаға шығып жазады.
Критерий арқылы бағалау
Түсінуін тексеру
ІІ тапсырма
10 минут
Жұптық жұмыс. «Есептер шығару»
.«Ой толғаныс кезеңі»
Әрбір тапсырмаға дұрыс жауап тауып, оған сәйкес әріптерден сөз құрастырады.
Топ ішінде берілетін жеке тапсырмаларды орындап шығады.
Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалау
Жаңа білімді бекіту.
БағалауОқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
5 мин
Тақырыпқа байланысты сұрақтар қою
Топ мүшелеріне және топ басшысына алдын ала таратылған бағалау парақтары арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды
Оқушыларсұрақтар қояды, жауап береді.
Мадақтау арқылы формативті бағалау
Үй тапсыр
масы
2 мин
Кейінгі тапсырмалар | есептерді шығару |
Кейінгі оқу | Ереже жаттау |
Кері байланыс
3 минут
(Маған ұнады, қиын болды)
Әр оқушы стикерге жазып тақтаға іледі