Сабақ бойынша
мұғалімнің жазбалары: 1.Ұйымдастыру кезеңі
а) Амандасу
ә) Сынып оқушыларын түгендеу
б) Сынып оқушыларын сергіту сәті (
атом , молекула)
2. Үй тапсырмасы. Білу
1.Атомдарды құрайтын бөлшектер қалай аталады?
2. Табиғатта атомдардың неше түрі бар? Заттардың
саналуандығын қалай түсіндіруге
болады?
3Атом және молекула дегеніміз қандай бөлшектер?
4.Әтір иісі бөлмеге не себептен тарайды?
5. Диффузия деген не?
6.Диффузияның пайдасы қандай? Зияны бар ма?
3.Қызығушылықты ояту. Түсіну
Бір заттың үш
күйіне мысалдар келтір?
3. Пайдалану
Мұғалім Джиксо1 әдісі. әртопқа
тапсырмалар беріледі.
Топпен жұмыс.
Ітоп Дене. Температура түрлері
ІІ топ жол.Температураның өзгерісіне
байланысты үш күйі
ІІІ топ Уақыт.Сұйық және газ күйлері
Жинақтау
Заттың үш күйде болуының себебі неге байланысты?
A. Молекулалардың
сұлбасына
B. Молекулалардың
өлшеміне
C. Атомдардың
санына
D. Молекулалардың
орналасуына
Дененің қозғалысына байланысты құбылыстарды қай теория
зерттейді?
A. Электродинамика
B. Термодинамика
C. Классикалық
механика
D. Молекула
–кинетикалық теория
Молекулалық –кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын
қорытындылаған ғалым:
A. Аристотель
B. Демокрит
C. Ломоносов
D. Ньютон
Ұсақ бөлшектердің ауа мен сұйықтағы еркін қозғалуы
қандай қозғалыс
A. Механикалық
B. Броундық
C. Бірқалыпты
D. Планеталардың
қозғалысы
Қорытынды Бағалау
1.Қандай жылу құбылыстарын білесіңдер? Температура
дегеніміз не?
2.Диффузияның температураға байланысы бар ма?
3.Температураларды қандай шкалалар бойынша анықтайды?Олардың арасында
байланыстар бар ма?
4.Заттар қандай күйде бола алады және олардың бір
күйден екінші күйге ауысуын қандай физикалық шамалар арқылы түсіндіреміз?
5.Заттың қатты күйіне тән қасиеттері қандай?
6.Заттың сұйық және газ күйіне тән қасиеттері қандай?
|