Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Sania в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

Пәні: Музыка

   Сыныбы: 6 «а»

    Күні: 15.04.2016

Сабақтың тақырыбы

«Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев».

Сілтеме

Оқулық 6-сынып, оқыту әдістемесі, плакат, стикер

Негізгі дерек көздері

Электронды оқулық 6-сынып, плакат, интербелсенді тақта

Жалпы мақсаты

Оқушылардың  Нұрғиса Тілендиевтің  өмірімен шығармашылығы жайлы түсінігін кеңейтіп,алған білімдерін  өзгелермен бөлісе алуға бейімдеу. «» әнін үйрету,бағыт-бағдар бере отырып топта жұмыс жасауға үйрету, сыни ойлау қабілеттерін  қалыптастыру.      

                           

Оқыту нәтижелері

Оқушылар Нұрғиса Тілендиев туралы  алған білімдерін  өзгелермен  бөлісе алады. Жеке  ойларын ортаға  салып өз  жұмыстарына  бағалау жүргізе алады.Сыни ойлау  дағдылары қалыптасады және  топта  жұмыс жасай  алады.

Қолданылатын модульдармен                        әдісі-тәсілдер

АКТ,сын тұрғысынан ойлау,диалогтық оқыту, топпен жұмыс, критерилер арқылы  бағалау.топ басшысының бағалауы , мадақтаулар,ыстық,сиқырлы микрафон,

Негізгі идеялар

Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену.Жаңа  теориялық ақпаратты  беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау

ответил от Sania
0 голосов

Уақыты

     

       Мұғалім іс-әрекеті

  

       Оқушылар іс-әрекеті

Ресурстар, көрнекі құралдар

2 мин

12 мин

18 мин

2 мин

   5 мин

3 мин

                                        

2мин

1мин. 

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгелдеу             Сабақта жоқ оқушыларды анықтау

Топқа бөлу

«Сиқырлы орындық» ойыны арқылы топқа бөлу  (Әдебиет,тарих,музыка)  арқылы

Дауыс жаттығуын жасату

Үй жұмысы:

«Ақмаңдайлымды әуелеткен Роза Бағланова» тақырыбы бойынша  «Ғажайып  ноталар» әдісі арқылы

«Әуенді тап» ойыны арқылы «Асыл әжем»  әнін әуенімен  нақышында  орындау және критерилер арқылы бағалау.

Тексеру парағы:

Келісемін +,  Келіспеймін -

Миға шабуыл.   «Кім жылдам» ойыны. «Ф» әрпін сызып тастау арқылы тақырыпты табу.

«Нұрғиса Тілендиев» туралы бейне ролик көрсету арқылы ой тастау,мотивациясын ояту

Топтық жұмыс:

Әдебиет тобы: ассоциация                           Тарих тобы:  деректер шеруі                                Музыка тобы:шығармашылығы

Музыкалық сауат:                      Крещендо – дыбыстың біртіндеп күшейіп, қаттыра қорындалуы.                                                             Диминуэндо – дыбыстың біртіндеп баяулап жәй орындалуы.     

Ән  үйрету:                    Оқушылардың таңдауы бойынша                                         «Әке туралы жыр», «Саржайлау»,                               «Біз-Отанның ұланымыз»  әндері

  Білімді бекіту:  «Рюзиме»  әдісі           

Кері байланыс               «Мұғалімге хат» «Сиқырлы микрафон»   әдісі арқылы

Оқушыларды бағалау.  Топ басшысы бағалауынан кейін формативті және суммативті бағалау.

Үйге тапсырма беру     «____________» әнін жаттау. Нұрғиса Тілендиевтің  туралы мағлұматтар.    

Сәлемдесу.

Кезекші оқушының есеп беруі

Оқушылар «Сиқырлы орындық»  әдісі арқылы  (Әдебиет,тарих,музыка) топқа бөлінеді                                                       Дауыс жаттығуларын жасайды

«Ғажайып  ноталар» әдісі арқылы  сұрақтарға жауап береді

Жасырылған әуенді тауып  әнді орындайды. Оқушылар  бағалау   критерийлері  арқылы топтардың әнді орындауын бағалайды.

Топта  жұмыс  жасайды.

«Ф» дыбысын сызып тастау арқылы тақырыпты атайды.

Бейне ролик көру арқылы өз тұжырымдарын жасайды.

Топта ынтымақшылықта жұмыс  жасайды.

Дыбыстың біртіндеп күшейіп, қаттырақ орындалуы.                             Дыбыстың біртіндеп баяулап жәй орындалуы.                       

Таңдау жасайды. 

            Әнді  ережелерді сақтай отырып орындайды

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен пікірлерін жазады.

Почта жәшігіне салады

 Топ басшы өз тобындағы оқушыларды бағалап, сыныпқа жариялайды.

Әнге  және тақырып бойынша зертеу жұмысы

Стикерлер

Баян синтезатор

Акт - пайдалану

   

Баян, синтезатор

Акт - пайдалану

                          АКТ-пайдалану

Плакат,            маркер

                       АКТ-пайдалану

Баян, синтезатор

Рюзиме парақшасы.

                       Почта жәшігі

Микрафон,   

                                Бағалау парақшалары

ответил от Sania

Похожие вопросы

0 голосов
2 ответов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ