Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Сарсекова Айгуль Кусмановна

тарих пәні мұғалімі

№26 жалпы орта білім беретін мектеп

Семей қаласы

Шығыс Қазақстан облысы

Қысқа мерзімді жоспар

Күні: 28.11.2016

Пәні: Қазақстан тарихы

Сыныбы: 11 «Ә»

Сабақтың тақырыбы:

Алашорда үкіметінің құрылуы

Жалпы мақсат

Алаш партиясы мен Алашорда үкіметінің құрылуындағы негізгі идеясын ашу және меңгерту, Алаш ,алашорда ұғымдарының мағынасын ашу, тірек сигналдармен жұмыс істеу кезеңдерін меңгерту, білімдерін кеңейту, білім, іскерлік дағды қалыптастыру.

Оқу нәтижесі

Тақырыптыжан-жақты талдауға үйренеді, Алашорда үкіметі туралы біледі, Алаш партиясының мақсатын, ерекшеліктерін ажырата алады, топпен жұмыс жасауға жаттығады, пәнге қызығушылығы артады және өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға үйренеді.

Негізгі идеялар

Ой тұжырымын жасап, шығармашылық әрекет етуіне ықпал жасау, білім, білік, дағдыларының жетілуіне жағдай жасау.

Сабақта қолданылатын материалдар

Интербелсенді тақта, сабақ презентациясы, парақтар, маркерлер, таратпа материалдар, , бағалау парақтары

Оқыту әдістері

Түсіндіру, СТО, АКТ пайдалану, сұрақ-жауап, диалогтік оқыту, топтық жұмыс, «Миға шабуыл» әдісі, «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі, «Ыстық орындық» әдісі

Дерек көздері

Оқулық, әдістемелік құралдар

1 сабақ сағ 8.00-8.45

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3 мин

I. Қызығушылықты ояту кезеңі

Тренинг: «Кезекпен ойды аяқта»

Мақсаты: Жағымды психологиялық ахуал тудыру, көтеріңкі көңіл орнату.

Менің көңіл-күйім тамаша, себебі...

Рахмет! Ендеше, осындай көңіл-күймен сабағымызды бастайық.

Оқушылар ойды кезекпен жалғастырады.

Қол шапалақтау


Слайд 1

2 мин

«Жарайсың!», «Тамаша!», «Өте жақсы!» сөздерін алу арқылы

топқа бөлу

- Ендеше, осы атқа сай жұмыс атқарайық!

«Жарайсың!», «Тамаша!», «Өте жақсы!» сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді

Қол шапалақтау


Қима қағаздағы сөздер: «Жарайсың!»

«Тамаша!», «Өте жақсы!»

Слайд 2

5 минут

II. Мағынаны тану

«Атаулар туралы үш сұрақ»тәсіліМақсаты: жаңа тақырыпқа кіріктіру

Ол үшін жаңа тақырыпқа қатысты үш сөзді тақтадан жазып қойып сұрақтар қоямын.

«Алаш», «Алашорда», «Қазақ»

1.Қайда?Бұл сөзді і сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

2.Қалай?Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

3.Қандай?Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

Оқушылар пікірлерін білдіреді, көзқарастарын айтады. Осы сұрақтар арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады.

Слайд 4

8 минут

Жаңа сабақты түсіндіру

Жоспар:

1.IIЖалпықазақ құрылтайы.

2. «Алаш» партиясының бағдарламасы мен тактикасы

Жаңа білімді игереді. Пән аралық байланыс. (Қазақ әдебиеті) Проблемалық сұрақтарға жауап береді. Іс -тәжірибемен байланыстырады. Дәптермен жұмыс.

Алаш қайраткерлерінің суреті, тақырыптық сызба, тірек сызба үлгілері

10 мин

III. Ой толғаныс

Топтық жұмыс

Мақсаты: жаңа сабақты бекіту

«Тірек сызба» оқыта үйрету ойыны

Ойын екі кезеңнен тұрады.

1 кезең. Әр топ мәтінді түсініп оқып, мәтінге сызба дайындайды.

2 кезең. Әр топ өзі дайындаған тірек сызбасын қорғайды.

(Тірек сызбаға қойылатын критерийлер (кесте түрінде) топтарға таратылып беріледі)

Видео көрсету

Топпен тапсырманы орындайды Мәтінге тірек-сызба дайындайды, қорғайды, бағалайды.

Критериалды бағалау

Мазмұндылығы (5 ұпай) Шығармашылығы (5 ұпай)

Эстетикалығы (2 ұпай)

Қорғау (3 ұпа)

Бағалау шкаласы

12-15 ұпай - «5»

6-11 ұпай – «4»

1-5 ұпай – «3»

Таратпа материалдар: мәтін жазылған қима қағаздар, бағалау парақтары

5 мин

«Алаш идеясы- Мәңгілік Ел идеясы» тақырыбында «Ыстық орындық» әдісі арқылы ой толғау.

Мақсаты: Білім, іскерлік, дағдыны жүйелеу, қорытындылау

- Алашорда қайраткерлері большевиктердің саясатына қандай көзқараста болды?

- - Алашорда үкіметінің жеңіліске ұшырау себебі неде?

- «Алаш» партисының бағдарламасын талдау.

Сұрақтарға жауап береді


5 мин

Бағалау

Мақсаты: Сабақ қорытындысын, нәтижесін шығару

Жиынтық бағалау

2 мин

Үйге тапсырма беру

- Алаш қайраткерлерінің өмірбаяндарын оқу .

- «Алаш идеясы-тәуелсіздік идеясы» эссе жазу

- Берілген тапсырманы дәптерлеріне жазады

5 мин

Рефлексия: «Бес саусақ» тәсілі

Бас бармақ-басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек- бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза қылдым?

Ортан терек-ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ мағн ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Қол шапалақтау

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
3 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ