1. Ұйымдастыру:
1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.
2.Топқа бөлу «Түстер»әдісі бойынша.
Шаттық шеңберін жасау.
Біз
қандаймыз,қандаймыз?
Арайлап атқан таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз
Еш уайымды білмейміз!
2. Үй тапсырмасын сұрау «Қайталау-оқу айнасы»әдісі бойынша сұрақтарға жауап
береді.Оқушылар басқа топтағы
оқушыларға сұрақ қояды.
.1.Сын
есім деген туралы білесіз бе?
2.Туынды
сын есім қалай жасалады?
3.Түбір сөзден жасалған сын есімді не дейміз? 4.Туынды сын есімге мысал келтір. Басбармақпен бағалау.
3.Жаңа сабақ.Көркем жазу.Ж ж.Жақсы сөз-
сүйіндіреді,жаман сөз-күйіндіреді.Мақалдан
сын есімді табады,мағыналары бір-біріне
қарама-қарсы екенін
айтады.Венн диаграммасы арқылы» жаман-жақсы» сөздерін салыстырады.
Топтасып жауап береді.АКТ-дан ереже туралы анимация көрсетіледі.
«Бірге ойлаймыз»әдіс арқылы топтық жұмыстар орындалады.
7-жаттығу.Топтық жұмыс.
Басбармақ арқылы бағалайды.
8-жаттығу.Жеке жұмыс.Жатқа жазады.Қарсы
мәндес сын есімді табады.Смаилик арқылы топ басшы бағалау.
9-жаттығу.1-топқа.Сын
есімдерден сөйлем құрайды.
Жеке,жұптық,топтық жұмыс.
10-жаттығу.2-топқа сын есімді дәлелдеп,қарсы мәндес сын
есімді табады. Жеке,жұптық,топтық жұмыс.
«Мозайка» әдісі бойынша
мозайка құрастыру
11-жаттығу.3-топқа керік
туралы сипаттама жазады.Топтық жұмыс.
13-жаттығу.4-топқа
сөйлемдерді жұптастырып жазу. Жұптық, топтық ,жұмыс.
«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау. |