Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

Қазақ тілі

Сабақ № 2

Мектеп №253

Күні:05.05.2016

Мұғалімнің есімі: Дарменқұлова Қатира Абдубекқызы

Сынып : 4 сынып

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Қарсы мәндес сын есім.

Сабақ негізделген оқу мақсат(тар)ы:

Оқушыларды мағынасы қарама-қарсы сын есімдер туралы түсінік алады.

Сын есімді сөйлеу кезінде қолдана білуге жаттығады.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар істей алады. Сын есімді ажырата алады.

Мағынасы қарама-қарсы сын есімнің мағынасын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі

· Сөйлем ішінен сын есімді,қарсы мәндес сын есімді таба біледі.

Кейбір оқушылар

· Кеңейтілген тапсырмаларды орындай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар

· Сын есімді сөйлем ішінен тауып, кестені толтыра алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Қарсы мәндес сын есім

Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған тармақтар

Сын есім мағынасына қарай қалай бөлінеді?

Сіз неліктен сын есімдер қарама-қарсы екенін айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныс. Сөйлем ішінен сын есімді таба алады,тапсырмалар орындалады.

Алдыңғы тақырып

Сын есім

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Білу

Түсіну

Қолдану

Талдау

1. Ұйымдастыру:

1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

2.Топқа бөлу «Түстер»әдісі бойынша.

Шаттық шеңберін жасау.

Біз қандаймыз,қандаймыз?

Арайлап атқан таңдаймыз.

Күлімдеген күндейміз

Еш уайымды білмейміз!

2. Үй тапсырмасын сұрау «Қайталау-оқу айнасы»әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.Оқушылар басқа топтағы оқушыларға сұрақ қояды. .1.Сын есім деген туралы білесіз бе?

2.Туынды сын есім қалай жасалады?

3.Түбір сөзден жасалған сын есімді не дейміз? 4.Туынды сын есімге мысал келтір. Басбармақпен бағалау.

3.Жаңа сабақ.Көркем жазу.Ж ж.Жақсы сөз-

сүйіндіреді,жаман сөз-күйіндіреді.Мақалдан сын есімді табады,мағыналары бір-біріне

қарама-қарсы екенін айтады.Венн диаграммасы арқылы» жаман-жақсы» сөздерін салыстырады.

Топтасып жауап береді.АКТ-дан ереже туралы анимация көрсетіледі.

«Бірге ойлаймыз»әдіс арқылы топтық жұмыстар орындалады.

7-жаттығу.Топтық жұмыс.

Басбармақ арқылы бағалайды.

8-жаттығу.Жеке жұмыс.Жатқа жазады.Қарсы мәндес сын есімді табады.Смаилик арқылы топ басшы бағалау.

9-жаттығу.1-топқа.Сын есімдерден сөйлем құрайды. Жеке,жұптық,топтық жұмыс.

10-жаттығу.2-топқа сын есімді дәлелдеп,қарсы мәндес сын есімді табады. Жеке,жұптық,топтық жұмыс.

«Мозайка» әдісі бойынша мозайка құрастыру

11-жаттығу.3-топқа керік туралы сипаттама жазады.Топтық жұмыс.

13-жаттығу.4-топқа сөйлемдерді жұптастырып жазу. Жұптық, топтық ,жұмыс.

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

ответил от Surak_zhauap
0 голосов

Ортасы

4.Сергіту сәті.Әуенді тыңдай отырып қимыл,іс-әрекет жасайды.

14-жаттығу.Сын есімдерді топтастырып жазады.Кестені толтырады.Жұптық,топтық жұмыс.

Мағынасы жуық сын есім

Қарсы мәндес сын есім

Басбармақпен бағалау.

15-жаттығу. Ребустың шешуіндегі сөзге сипаттау мәтінін құрау. Жеке,жұптық,топтық жұмыс.

Бағдаршаммен бағалау.

Интербелсенді тақта

Постер қорғау

маркер,стикер

кесте

ребус

Аяқталуы

5.Үйге тапсырма.12-жаттығу. Қарсы мәндес сын есімдерді табу. 6.. Рефлексия;«Табыс ағашы» арқылы оқушылар өз ойларын стикерге жазып ағашқа іледі.

7. Сабаққа жазған рефлексияларын оқи отырып, қалыптастырушы бағамды шығарамын.

Стикерлер Табыс ағашы

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
0 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
3 ответов