I
II
III
IV
V
IV
|
Кіріспе бөлім
Ой қозғау
Миға шабуыл
Негізгі бөлім
Оқулық-пен жұмыс
Сергіту сәті
Іздену
Ой толғаныс
Қоры-тынды бөлім
|
1.Ұйымдастыру.
2.Психологиялық дайындық
3.Топқа бөлу.
4.Үй тапсырмасын
тексеру.
5.Дәптерлерін
алмастырып,
үлестіру.
Өткен сабақты пысықтау.
Сұрақ-жауап:
-Сөйлем мүшелері
дегеніміз не?
-Бастауыш
дегеніміз не? Сұрақтары қандай?
-Баяндауыш
дегеніміз не?
Сұрақтары қандай?
-Бастауыштан
кейін қай кезде сызықша қойылады?
Қызығушылығын ояту
Түсіндіру (сызба
бойынша)
-Бастауышты кімге
теңедік?
-Иә, өйткені
анамызсыз отбасы құрылмайтыны сияқты, баста-уышсыз сөйлем болмайды.
-Баяндауышты
кімге теңедік?
-Әке сендер үшін
кім?
-Толық отбасы
болу үшін кімдер жетіспей тұр?
-Дұрыс
айтасыңдар, балалар ата-ана өмірінің мәні, сәні.
-Олай болса,
тұрлаусыз мүшелерді біз «Балаларға» теңейтін боламыз. Өйткені, балаларсыз
отбасының сәні жоқ болса, ал, тұрлаусыз мүшелерсіз сөйлем толық анықтама бере
алмайды.
-Ал, осы
ата-аналарың жұмыстан келген соң, сендерге түрлі сұрақ қоя бере ме?
-Қане, естеріңе
түсіріңдерші, қандай сұрақтар қояды?
-Дұрыс, олай
болса, тұрлаусыз мүшелерге де көп және түрлі сұрақтар қойылады екен, қане,
ережені есімізге түсірейік.
Ребус шешу
Жаңа сабақ
72-жаттығу.
Сөйлемдерді
көшіріп жаз.
Сөйлемдерді
сөйлем мүшелері-не талда.
73-жаттығу.
Мақалды көшіріп
жаз.
Тұрлаулы,
тұрлаусыз мүшелер-дің астын сыз.
74-жаттығу. (ауызша)
Жұмбақтарды оқып,
шешуін тап. Тұрлаусыз мүшелерді тап. Оларға сұрақ қой, қай сөзбен байланысып
тұрғанын айт.
«Қыдырып қайтайық» әуеніне билеу.
Топтық жұмыс
Бекіту тапсырмалары:
Үйге тапсырма:
Бағалау
Рефлексия
-Сабақта не
өттік?
-Не білдік?
-Нені білгіміз
келеді?
|
-Сәлемдесу,
түгендеу.
-Сабаққа
дайындығын тексеру.
-Назарларын
сабаққа аудару.
Қазақ тілім – бал
тілім,
Өзің барда
шалқыдым.
Тілімнен нәр
алармын,
Өзіңе кім тағар мін.
1-топ: «Бірлік» тобы
2-топ: «Қыран» тобы
3-топ: «Болашақ» тобы
68-жаттығу.
Сөйлем мүшелері
Тұрлаулы
Тұрлаусыз
мүшелер
мүшелер
Бастауыш
Баяндауыш
-Анамызға
-Әкемізге
-Әкеміз – отбасы
қорғаны
-Балалар
-Ия
-Қайда? Қашан? Қандай?
Кімге? Неге?
Нені? т.б.
-Сөйлемдегі
бастауыш, баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер дейміз. Оларға қандай? кімге? неге? нені? қашан? қайда? деген сұрақтар қойылады.
Т ,
,
,,,
,,,
, р.
Қонақтар төрге
отырды. Мөлдір шай жасады. Дастарқанды дәмді тағамға толтырды. Шайды әжесі
құйды.
Кең киім оңай
тозбайды,
Кеңесті ел
азбайды.
Әкеден күбі
түсті,
Күбінің түбі
түсті.
(Найзағай)
Қуыста қызыл әтеш
билейді.
(от)
Қимылмен орындау.
1-топ:
75-жаттығу.
«Ойлан-жұптас-талқыла»
Сурет бойынша
әңгіме құрау.
2-топ:
77-жаттығу.
«Кел, ойнайық!»
Адасқан сөйлем
мүшелерін өз орнына қой.
3-топ:
78-жаттығу.
Мен өзімді қалай сынай-мын?
1-топ: «Т
әдісі»
2-топ: «Семантикалық
карта»
3-топ: «Венн
диаграммасы»
76-жаттығу.
Өлеңді оқып,
жатқа жазу.
-Бағалау
парақшалары
-Тұрлаусыз
мүшелерді
-Сөйлем
мүшелеріне талдауды
-Тұрлаусыз
мүшелерді ажыратуды
|
Ынта-лан-дыру
Кесте
Слайд
Оқулық
АКТ
Сурет
Плакат
Кесте
Оқулық
Парақ
|