БҚО. Жәнібек ауданы, Ұзынкқөл ауылы
Жалпы білім беретін Ұзынкөл орта мектебі
І санатты
қазақ тілі мен әдебиет
пәні мұғалімі
Иркегулова Гулзада
Ғайнешқызы
Сабақ тақырыбы: Мағжан Жұмабаев. «Сүйемін » өлеңі
Сабақтың мақсаты:
1.Мағжанның ақындық
ерекшелігіне тоқталу
2. Өлеңнің мәні
мен мазмұнын түсіндіре отырып, аналарын құрметтей білуге баулу,
туған жерге
сүйіспеншілігін арттыру
Сабақтың міндеттері:
1.Мағжан өмірі мен
«Сүйемін» өлеңінің байланысын ашу.
2. Мағжан туралы
деректерді кеңірек түсініп, ұғынуға дағдыландыру
Сабақтың түрі: дамыта оқыту
Көрнекілігі: М.Жұмабаев суреті. Тірек – сызбалар. Перфокарталық
үлестірмелер. Интербелсенді тақта
Сабақтың өту барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі. Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
І
тапсырма: Әр
топқа ақын – жазушылардың шығармашылық өмір жолынан тапсырмалар.
1 – топ: Жамбыл шығармашылығы
2 – топ: Сәкен шығармашылығы
3 – топ: Ілияс шығармашылығы
ІІ тапсырма:
І топқа: 1. Солтүстік Қазақстан;
белді; беделді; Жұмабай
2. 3 жас; атасы Жұмабай
3. 4 жас; ерекшелігі
4. Ұлтжандылық өлеңдері қай кезде байқалды?
ІІ топқа:
1. Мағжан Жұмабаев қай тілдерді
меңгерген?
2. Мұхтар Әуезовтің М.Жұмабаев
туралы айтқан қандай қанатты сөзін
білесіңдер?
3.Мағжан - (қандай?)
ақын
ІІІ топқа 1.
Мағжан Жұмабаев кім?
Ақын ? ?
өлеңдері поэмалары
? ?
2. Мағжан – сыршыл ақын. Өлеңдерін оқығанда қандай
әсер алдың?
ІІІ. Жаңа сабақ: Бүгін, оқушылар Мағжанның
«Сүйемін» өлеңін өтеміз. Осы өлеңді
тыңдап көрейік. Содан кейін, оқушылар тақтаға жазады.
«Сүйемін»
Деңгейлік тапсырмалар орындау:
- 1 шумақ өлең құрылымына талдау жасау
- Мақал – мәтелдер айту: ата – ана;
жар; туған жер тақырыбында
- Өлеңнен теңеу, эпитет табу
- Ой толға: Ана, өмірдің алтын кілті сенде ғана
Жар – ердің тірегі
Туған елін сүйе алмаған, сүйе аларма туған жерін
ІҮ Бекіту:
Топтастыру жүйесі.
1. Бүгінгі тақырыбымыздағы «Сүйемін» өлеңі арқылы
«Махаббат» деген ұлы ұғымды қалай түсінеміз?
2. Біз осындай адамгершілік ұлы қасиеттерімізді кімге
арнауымыз керек?
Ү. Үйге тапсырма: «Менің елім» тақырыбында ой
толғау
ҮІ. Бағалау