Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

3 Ответы

0 голосов

Астана қаласы

№68 орта мектептің

Денешынықтыру пәні мұғалімі

Жарлығасова Жанат Бейсенқызы

І

Пәні

Дене тәрбиесі

ІІ

Пән мұғалімі

Ж.Б.Жарылгасова

ІІІ

Өтілетін сыныбы

4 «Г» сыныбы.

ІV

Өтілетін мерзімі

06.05.1016

V

Өтілетін орны

Мектептің спорт залы.

Сабақтың тақырыбы

Эстафеталық ойындар.

VІІ

Сабақтың мақсаты

а)теориялық

Ойын түрлерін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін меңгерту.

ә)жетілдіру

Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін арттыру.

б)тәрбиелік

Ойындардың тәрбиелік мәніне назар аудару.

VІІІ

Сабақтың типі

Жаңа білімді қалыптастыру сабағы.

ІХ

Сабақтың әдісі

Жеке және жалпы жұмыс жасау, жан - жақты түсіндіру.

Х

Құрал-жабдықтар

Ысқырық, доптар, қаптар, кеглилер, орындықтар, сақина, арқан т.б.

Кезең

Сабақтың мазмұны

Уақыт, мөлшер

Әдістемелік ескерту

Д

А

Й

Ы

Н

Д

Ы

Қ

К

Е

З

Е

Ң

і

1

Оқушыларды сапқа тұрғызу.

10 минут

Спорттық киімдеріне назар аудару.

2

Сынып санын түгелдеу.

Себепсіз оқушыларды анықтау.

3

Рапорт қабылдау.

Рапортты дұрыс тапсыруын қадағалау

4

Оңға, солға, кері бұрылу жаттығуларын орындау.

Бұрылыстарды дұрыс орындауын қадағалау

5

Қозғалмалы бой жазу жаттығулары

- Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру.

- Екі қол белде өкшемен жүру.

- Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру.

- Бір қалыпты жеңіл жүгіру.

- Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру.

- Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру.

- Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру.

- Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.

- Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

- Екі қол тізеде, толық отырып жүру.

- Отырып секіре жүру.

- Дем алу,дем шығару.

Аяқ ұшымен, өкшесімен, сыртқы, ішкі қырымен жүруін ескерту.

Оң және сол бүйірмен жгіруін ескерту.

Алақанға аяқтың ішкі, сыртқы қырының, өкшенің тиюін ескерту.

Отырып жүру, жүгіруін ескерту.

6

Саптағы бой жазу жаттығулары

- Саппен келіп бірнеше қатарға тұру.

- Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру.

- Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.

- Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру.

- Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу.

- Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу.

- Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу.

- Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі аяқты кезекпен жоғары көтеру.

- Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру

- Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру.

- Дем алу, дем шығару.

Қатарға дұрыс тұруын ескерту.

Қолды белге ұстауын ескерту.

Дұрыс иілулерін ескерту.

Қолдың Аяққа тиюін ескерту.

Арқы тізенің бүгілмеуін ескерту.

Аяқтың қолға тиюін ескерту.

Тізені дұрыс айналдыруын ескерту.


ответил от Surak_zhauap
0 голосов

Н

Е

Г

І

З

Г

І

К

Е

З

Е

Ң

Көңілді старттар ойыны мен ұлттық ойындар.

Доппен жарысу

Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрғандардың қолында доп болады. Мұғалім белгі берісімен доп ұстаған екі ойыншы жүгіре шығып, допты баскетбол ойынының тәсілімен тездете алып жүріп, жалаушаны айналып келіп, допты өз командасының келесі ойыншысына береді де, өзі саптың ең соңына барып тұрады. Тапсырманы ойыншылардың бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді. Қай команде бірінші келсе, сол команда жеңіске жетеді.

Доп қолдан шығып кеткен жағдайда, сол жерден қайта жалғастыру қажет. Белгі берілмей тұрып алаңға жүгіріп шығуға болмайды. Допты өз әріптесіне беру мәре сызығында орындалады.

Ойынның мақсаты-мәреге өзгеден бұрын жетуге тырысу арқылы жылдамдықты арттыру.

Допты түсірме

Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрған ойыншы допты екі тізесінің арасына қыстырып алып жалаушаны айналып келу қажет. Тапсырманы ойыншылардың бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді.

Қап киіп жарысу

Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Мұғалім белгі берісімен Саптың ең алдында тұрағн ойыншылар екі аяғын қапқа тез кигізіп, екі қолымен жоғары жағынан ұстап ілгері қарай секіректей жүгіріп, жалаушаны айналып келеді.Осы ретпен ойын қайталана береді. Қай команда бірінші болып аяқтаса, сол команда жеіңке жетеді.

Кім жылдам

Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрған ойыншы кері бұрылмастан допты басынан асырып келесі ойыншыға береді де өзі саптың соңына барып тұра қалады. Доп келесі ойыншыға, сосын одан кейінгі ойыншыға беріліп кете береді. Бастапқы тұрған оқушы қайтадан өз орнына келгенге дейін ойын жалғаса береді. Қай команда бірінші болса сол команда жеңеді.

Көп болып жүгіру.

Ойынға екі команда бір уақытта қатысады. Олар сөре сызығының жанында бір бағытқа қарап лек түзеп тұрады. Әр команданың сөре сызығынан 10-15 м қашық жерден айналып кері қайтатын белгі (жалауша) қойылады.

Белгі берілгеннен кейін командалардың ең алдында тұрған бір-бір ойыншысы жүгірген күйі қойылған белгіні айналып өтіп, өз командасына оралады да, өзінен кейінгі ойыншының қолынан ұстайды. Енді олар қол ұстасқан күйі бірге жүгіріп, белгіні айналып өтіп, тағы да өз командасына оралады. Бұларға енді үшінші ойыншы қосылады. Сөйтіп, ақыры команданың барлық ойыншылары қол ұстасып бірге жүгіретін болады. Жүгіруді ойын тәртібін бұзбай бірінші болып аяқтаған команда жеңеді.

Бір топ үйрек

Ойыншылар бір қатарда бір-бірінен қашықтау тұрып, тізелерін аздап бүгіп, қолдарын тізелерінің артынан біріктіріп ұстайды. Белгі берілгенде ойыншылар қолдары мен аяқтарының қалпын өзгертпестен жалаушаны айналып келеді. Осы ретпен ойын жалғаса береді. Қай команда бірінші болып аяқтаса сол команда жеңіске жетеді.

Орындықтар айналасында

Спортзалдың ортасына бір-біріне тигізіп төрт орындық қойылады. Алдымен 5 оқушы шығады. Мұғалім белгі берісімен ойыншылар орындықты айнала жүгіреді қайта белгі берілгенде ойыншылар орындыққа отырып үлгеруі тиіс. Үлгермеген ойыншы ойыннан шығады. Орнына басқа ойыншы қосылады. Ойыншылар таусылғанға дейін. Соңында орындықтар біртіндеп алына береді. Қалған бір орындыққа, қалған екі ойыншының қайсысы отырса сол ойыншы жеңіске жетеді.

Арқан тартыс

Ойынға ұзындығы 8-10 м екі ұшы түйілген арқан дайындалады. Арқанның қызыл мата байлаған жерін еденге сызылған белгі сызықтың үстіне дәл келтіреді. Команда екі топқа бөлініп, арқанның белгісінен бастап ұшына дейін қос қолдап ұстап тартып тұрады. Ойын жүргізушінің белгісі бойынша екі команда арқанды екі жаққа тартады. Ойынның мақсаты–екі команданың бір ойыншысын ортадағы сызықтан өз жағына тартып шығару. Ортаңғы сызықтан өтіп кеткен ойыншының командасы жеңіледі

30 минут

Ойын ережесін түсіндіру.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережесін түсіндіру.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережесін түсіндіру.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережесін түсіндіру.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережесін түсіндіру.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережесін түсіндіру.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережесін түсіндіру.

Ойын ережеслерінң қатаң түрде сақталуын ескерту.

Ойын ережесін түсіндіру.

.

қорытынды

кезең

1

Сабақты қорытындылау.

5 минут

Түгел тындауын қадағалау.

2

Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Толық сапқа тұруларын қадағалау

3

Үйге тапсырма беру.

Үй тапсырмасын тыңдауын қадағалау

4

Оқушыларды бағалау.

Сабаққа қатысуына байланысты бағалау

5

Қоштасу.

Түгел қоштасуын қадағалау.

6

Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан шығару.

Бір саппен шығуын қадағалау.

ответил от Surak_zhauap
0 голосов

Сәкен Сейфуллин атындағы №7 мектеп-гимназиясының

дене шынықтыру пәні мұғалімі Тащанова Гүлбағила Нұрмағанбетқызының ашық сабақ жоспары.

Тақырыбы:Эстафеталык ойындар

Сабақтың мақсаты: 1)Сабақ барысында сыныпты қауіпсіздік ережелерімен таныстыру, тәртіп сақтауын қадағалау.

2)Жылдамдық ептілікке, шапшаңдыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

3)Спортқа деген қызығушылығын арттыру.

Сабақ әдісі: сөз қолдану, көрсету, ойын .

Өту формасы: ұжымдық, топтық.

Көрнекі құрал: темір дөңгелек(обручь), гимнастикалық таяқша,шелек,теңгелер, ағаш төсеніш , сықырғыш,доптар.

Сабақтың мазмұны

Уақыт өлшем

Әдістемелік нұсқау

I.

1

2.

3.

а)

ә)

4.

б).

а)

ә)

б)

в)

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды сапқа тұрғызу: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу,сабақ мақсатымен таныстыру.

Саптағы жаттығу: Оңға!Солға! Айнал!Солға!

Жүру және оның түрлері

Қолды тік жоғары аяқ ұшымен жүру

Қолды екі жаққа,аяқ өкшесімен жүру

Толық отырып жүру

Жүгіру және оның түрлері:

Жыланша

Екі аяқты артқа серпін,қол артта жүгіру

Қол белге екі аяқты алға серпу

Оң жақ қырмен жүгіру.

Сол жақ қырмен жүгіру

12-15*

1*

3*

Оқушылардың сыртқы бейнесіне назар аудару

Берілген бұйрықты дұрыс орындау керек

Денені тік ұстап,қолды жоғары тік созу.

Дене тік ұстап жүру арақашықтық сақталу

Тапсырманы дұрыс арындау

5.

6.

а)

ә)

б)

в)

г)

д)

е)

Жүріп тыныс алу.

Оқушыларды бір лектен 3 қатарға тұрғызу.

Б.қ. аяқ алшақ, қолды белге қоямыз

1-басты оңға

2-солға

3-алға

4-артқа бүгу

Б.қ аяқ алщақ қол иыққа

1-4 алға айналдыру

1-4 артқа айналдыру

Б.қ. аяғы алшақ саусақтарды біріктіріп кеудеге қою

1-алға созу

2-б.қ.

Б.қ тік түзу тұрамыз.

1-сол аяқты артқа, екі қол жоғары.

2-б.қ.

3-оң аяқты артқа, екі қол жоғары.

4-б.қ.

Б.қ. аяқ алшақ, қолды желкеге қою.

1-бұрылу солға, сол қолды жазу.

2-б.қ.

3-бұрылу оңға, оң колды жазу.

Б.қ. аяқ алшақ,қол белде.

1-иілу сол аяққа,қол жеткізу жерге.

2-ортаға

3-иілу оң аяққа, қол жеткізу жерге.

4-б.қ.

Б.қ. негізгі тұрыс.

1-қолды жерге тіреп отыру.

2-аяқты артқа созу.

3-отыру.

4-б.қ.

Б.қ.негізгі түрге

1-секіру аяқ алшақ,қолды екі жаққа созу.

2-қол жоғары, аяқ бірге.

3-4 қайталау.

Дем алу ж-ы

Саппен жүру бірлектен үш қатарға тұрғызу.

8*

6-8р

6-8р

6-8р

6-8р

6-8р

6-8р

Санақты тыңдау.

Санақ тыңдау,тік жоғары қолды көтеру.

Санақ тыңдау.

Тапсырманы дұрыс орындау керек.

Санақ тыңдау.

ΙΙ

1.

2.

3.

4.

5

6

ΙΙΙ

Негізгі бөлім:

Судан өту.

Бірінші тұрған оқушының қолында ағаш тақтайша екеу.Ол бір тақтайшаны жерге төсеп,екі аяғын қояды,келесі екінші тақтайшаны алдына алдына тастайды,оған тұрады,солай жалғаса береді белгілеген

жерге дейін тез бітсе сол командада жеңеді топ.

Таяқша санау

Әр командаға гим-қ таяқша беріледі.Бәрі бала гим-қ таяқшаны қолына алып жерді өлшейді,яғни белгіленген жерге дейін өлшеп,неше гим-қ таяқша шыққанын есептейді. Ал келерде жүгіріп келіп,есептепшыққан санды,артындағы балаға айтады,ол сол санды әрі қарай жалғастырады.

Ең соңғы оқушы барлық санды айтады.

Эстафеталық жарыс.

Үш топтың алдына қатар-қатар алты темір шеңбер (обручь) жерге қойылады.Бірінші тұрған оқушы жүгіріп барып бірінші темір шеңбері көтеріп отырады,екінші тұрған темір шеңбері (обручті) көтеріп отырады осылай жалғасады,ең соңғы бала біткенде,тұрып тез жүгіріп өз орындарына қайтып келеді.Қай топ тез орындаса,сол топ бірінші болғанына үпай беріледі әр командаға.

Доппен жарыс.

1-ші бала допты жүгіріп барып қабырғаға 2-рет соғып жүгіріп қайтады да, допты келесі балаға береді.

Допты аяқтың арасынан өткізу

Теңге теру

Үш топтың алдында 3 шелек тұрады. Бірінші оқушы шелекті алып белгілі жерге апарып теңгені төгеді, ал ,екінші оқушы шелекке теңгені жинап, келесі оқушыға береді. Осылай жарыс жалғасады.

Жеңген топты атап, ұпайын айту.

Сыныпты саппен жүргізу, орындарына тұрғызу.

Қорытынды бөлім:

Сынып түзу -ойын ойнауү.

Сабақты қорытындылау.Үйге тапсырма.

Қатысқан оқушы саны 21

25´

5

5минут

Берілген тапсырманы дұрыс орындау.

Аяқты тақтайшаға дұрыс қою,жерді баспау керек.

― — — — —

image

Дұрыс есептеу.

○ ○ ○ ○ ○ ○ ○

Берілген тапсырманы дұрыс орындау.

Тәртіп сақтап,шашпай орындау.

Секіргіш жіптен секіру.


Сәкен Сейфуллин атындағы №7 мектеп-гимназиясының

дене шынықтыру пәні мұғалімі Тащанова Гүлбағила Нұрмағанбетқызының ашық сабақ жоспары.

Балқаш 2014ж

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ