«Мағынаны тану».
5 минут
3 минут
10 минут
1 минут
5 минут
3 минут
3 минут
IҮ.Жаңа сабақ.
I. Графикалық диктант
ІІ.Қызығушылығын ояту.
Электронды оқулықпен жұмыс.
Оқулықпен жұмыс.
№1.а)Суретте барлығы неше фигура бейнеленген?
-Қарама-қарсы қабырғалары тең тік төртбұрышты тап. 2-4 фигура.
-Барлық қабырғалары тең тік төртбұрышты тап. 1-3 фигура.
-Олар қандай санмен белгіленген? 1-3
Барлық қабырғалары тең тік төртбұрышты шаршы деп атаймыз.
Мағынаны тану.
№2. ә) Нөмірлері: 1,2,3,4,5,6,7
Төртбұрыштар: 3,4,5,6,7
Тік төртбұрыштар: 3,4
Суретте неше шаршы бар?
Өрнектің мәнін тап:
7+6= 13-7=
6+7= 13-6=
8+5= 13-8=
9+4= 13-9=
4+9= 13-4=
Қосудың қандай қасиетін еске түсіреді?
Қосу және азайту қандай амалдар?
Топтық жұмыс:
№2.Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.
Қыз-20
Ұл-10
Келді-4
Барлығы-?
Ж:сыныпта енді неше оқушы болды?
Шешуі:
(20+10)+4=34
(20+4)+10=34
(10+4)+20=34
Жауабы. 34 оқушы.
№4. Қосындыларды салыстыру. Олардың мәндерін тап. Осыған ұқсас қосындылар құр.
50+10+20 50+20+10 20+50+10 20+10+50
Сергіту сәті:
1) Бұл шеңберде нүкте нешеу,
Сонша қолыңды көтер дереу.
2) Қанша шаршы көріп тұрмыз,
Сонша алға еңкейеміз.
3) Кесінді нешеу болса,
Сонша секір қуана.
4) Бұрыштарды санайық,
Сонша отырып, тұрайық.
Топтық жұмыс
«Орнынды тап»
Ойынның шарты: Теңдеулерді бірінші бағанға, теңсіздіктері екінші бағанға, теңдіктерді үшінші бағанға орналастыр. Теңдеуді шеш.
7<9 7>2 7=7 7+х=9 х+7=10
9=9 2=2 2<9 20-х=5 х-4=16
Шығармашылық тапсырма:
1 топ Қолдағы заттарымен шаршы жасау
2 топ Геометриялық фигуралардың ішінен шаршыны тауып. Өлшеу.
3 топ Фигуралардан тік төртбұрышты, шаршыны боя және ұқсастығын мен айырмашылығын табу.
4 топ Геометриялық фигуралардан үй құрастыру
Тест жұмысы.
1. 1сағатта неше минут бар?
а)90 мин ә)60мин б)70мин
2. Шаршы деп қандай фигураны айтамыз?
а)қарама-қарсы қабырғалары тең тіктөртбұрыш
ә)барлық қабырғалары тең тіктөртбұрышты
3. Қосудың қандай қасиеті қолданылған?
(20+30)+20=70 (20+20)+30=70
а)ауыстырымдылық
ә) терімділік
4. Бір ғасырда неше жыл бар?
а)24жыл ә)100жыл б) 70 жыл
Оқушыларға жаңа сабақ жөнінде түсінік беру.
Оқушыларға фигуралардың нөмірлерін тапқызу.
Өрнектің мәнін тапқызу. Қосымша тапсырма:
1-деңгей
№1. Өрнектің мәнін тап:
8+6=
6+8=
8+7=
7+8=
Оқушыларға топтық тапсырма беру.
Қосымша тапсырма:
№2.Есепті шығар:
Геометриялық фигураларға байланысты сергіту сәтін жасату.
Есепті әр түрлі тәсілмен шығарту. Қосымша тапсырма:
№3. Есептің шешуі мен жауабын жаз.
Үлгіге ұқсас қосындыларды құрастырту.
Шығармашылық тапсырманы орындату.
Белгілі бір уақыт беремін.
Тестті орындайды. Сол уақыт ішінде орындап бітулері керек.
Қосымша тапсырма:
Тест жұмысы.
Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдайды.
Оқушылар фигуралардың нөмірлерін табады.
Өрнектің мәнін табады.
4 топ ортада талқылай отырып, жұмыс жасайды, және ортаға шығып қорғайды.
Интерактивті тақтадағы сурет бойынша, сергіту сәтін жасайды.
Есепті әр түрлі тәсілмен шығарады.
Үлгіге ұқсас қосындыларды құрастырады
Логикалық тапсырманы ойлана отырып орындайды.
Белгілі бір уақыт ішінде тестті орындап бітеді. Белгілеген тест жауаптарын жұптаса отырып, тақтада орындайды.
2 минут
Айырмашылықты тап.
Әр топқа үлестірмелі қағаз тарату.
Үлестірмелі қағаз бойынша айырмашылықтарын табады.
V. Сабақты бекіту:
2 минут
Венн диаграммасы:
Венн диаграмма арқылы сабақты қорытындылаймын.
Венн диаграмма арқылы интерактивті тақтада жұмыс жасайды.
VІ. Үй тапсырмасын беру.
1 минут
91 бет №6
Үй тапсырмасын түсіндіріп береді.
Күнделіктеріне жазып алады.
VІІ. Бағалау
1 минут
Ең көп фигураларды жинаған топ оқушыларын анықтау.
Мұғалім фигуралардысанатады.
Оқушылар фигураларды санау арқылы өздерінің бағаларын анықтап алады.
Кері байланыс
2 минут
Кері байланыс жазу
Стикер тарату
Кері байланысты жазып толтырады.