Ой қозғау (түрткі тастау) Миға шабуыл.2 мин.
Слайдта пернетақта мен мәтін теріліп пішімделген мәтіндік редактордың терезесі ашылып тұрады.
-Балалар, келесі слайдтан ненің суретін көріп отырсыздар? Пернетақта қандай құрылғыға жатады?
-Біз не үшін мәтіндік редакторда жұмыс істеуді білуіміз қажет?
-Дәлелдеріңіз?
- Ия, балалар, олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Мәтінді редакциялау және пішімдеу». Осы тақырыпжөнінде бүгінгі сабақта толығырақ мәлімет алатын боламыз. Күн реті мен сабақтың тақырыбын дәптерге жазып қойыңыздар.
Жаңа сабақты түсіндіріп өтем.
4-әрекет. Жасырынған жауаптар.(3мин)
1.Құжат құру - Жаңа құжат құрады
2. Ашу- бар құжатты немесе үлгіні ашады
3. Құжатты сақтау- құжатты немесе үлгіні сақтау
4. Баспа - үнсіз келісімді пайдаланып басып шығару
5.Қаріп өлшемі- берілген мәтін қарпін өзгертеді
5-әрекет.«Топтық жұмыс». Кластер.(7 мин)
Үш топқа экраннан сурет көрсетіліп, берілген сурет бойынша эссе жазып постерге түсіреді. 7 мин.
Тапсырма: Эссе мағыналы, түсінікті, көзтартарлық және мәтіндері сауатты жазылып жасалуы тиіс. Постерді қорғау.
6-әрекет. Компьютермен жұмыс(жеке жұмыс). (10 мин)
Оқушылар компьютерге отырып, жазған эсселерін компьютерде мәтіндік редакторде теріп жазады. Бұл жерде оқушының есте сақтауы, сауаттылығы, жаңа сабақты меңгеруі бағаланады.
7-әрекет. «Жіңішке сұрақтар» (жеке жұмыс).5 мин
(Жіңішке сұрақтар –еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы «иә» немесе «жоқ» немесе цифрмен алынатын сұрақтар.)
1. Мәтіннің әлпетін жартылай қалың түрге ауыстыру үшінКбатырмасын басамыз.
2. Ctrl пернесі бас әріп режимін қосады.
3. Мәтіннің курсив түрінде теріп жазу үшін Жбатырмасын қолданамыз.
4. Мәтінге дайын сурет кірістіру үшін изображения – вставитькомандасын орындау қажет.
5.WordPad графикалық редактор
6. Жаңа құжат ашу үшін құжат белгішесін басып создатьбатырмасын басамыз
7.Мәтіннің түсін өзгертуге болады.
8. Мәтінге абзац қою мүмкіндігі жоқ.
9-әрекет. Бекіту. (3 мин)
Оқушылар электрондық оқулықтағы сұрақтарға жауап береді.
10-әрекет. Бағалау.
Бағалау парағы,топбасшысы жазып отырған бағалау парағы бойынша баллдары есептелініп, бағасы қойылады. Бағалау критерийі: әр дұрыс жауапқа 1 ұпай.
Бағалау шкаласы:
«5» - 6 балл
«4» - 4-5 балл
«3»- 1-3 балл
«2» - 0 балл
Бағалау парақшасы
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақ соңында бағалау парағының қорытындысы бойынша көшбасшы топ және топ ішіндегі көшбасшы анықталады. Ең көп балл жинаған топ «үздік топ», ал ең көп балл жинаған оқушы «сыныптың көшбасшысы» атанады.
11 –әрекет. Үй тапсырмасы 1 мин.
174 беттегі 23 тақырыпты оқу
12-әрекет. Рефлексия. «Бағдаршам » әдісі (2-модуль).
« Бағдаршам » әдісіарқылы сабаққа кері байланыс жасалады.
-Ал, балалар, сабақтан қандай әсер алдыңдар? Сабақ ұнады ма? Өз ойларыңды төменде көрсетілген бағдаршам арқылы жасаңыздар. Қызыл түс - сабақты түсінбедім, сабақ қызықсыз болды; сары түс - сабақты аздап түсіндім, дегенмен сабақ мені қызықтыра қоймады; жасыл түс - сабақты жақсы түсіндім, сабақ менің көңілімнен шықты. Қызыл және сары түс таңдаған оқушылар келесі сабақта дағдылана түсіп, белсенділік танытасыздар деп сенемін, еш мұңаймаңыздар, ал жасыл түс таңдаған оқушылар әр сабақта осы қалыптан таймаңдар, талаптарыңа нұр жаусын дегім келеді. Барлықтарыңызға сабақта және өмірде әрқашан бағдаршамның жасыл түсі жанып тұрсын деп тілеймін, балалар. Сау болыңыздар.