Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш

Мақсаты: Оқушыларды сөйлемде ойдың кім, не туралы айтылғанын білдіретін бастауыш сөздерді сөйлем ішінен даралап көрсетуге дағдыландыру, бастауыш – сөйлемдегі ойдың негізі екенін түсіндіру.

Нәтижесі:Оқушылар сөйлемде ойдың кім, не туралы айтылғанын білдіретін бастауыш сөздерді сөйлем ішінен даралап көрсетуге дағдыланды, бастауыш – сөйлемдегі ойдың негізі екенін түсінді.

Ресурстар: стикер, кемпірқосақ, бор, түрлі-түсті маркер, бағдаршам, слайдтар.

Әдіс-тәсілдер: «ТВ шоу», «Сұрақ-жауап», «Неліктен бұл», АКТ.

Сабақтың кезеңдері

Бастауыш

І.Ынтымақтастық орта

Топқа бөлу

«Қабат, қабат қатталған, Асыл сөзбен апталған…»

«Біз топта ұл – қыздар, тату тәтті ойнаймыз…»

Кім? Не? Кімі? Кімдер? Нелер? Несі? Сұрақтарын қайталай отырып, топ құрау.

І.Білу

«Қытайша десерт» Оқушылардың жұмысы орында қалады, өздері тұрып келесі топтың жұмысын тексереді.

«Бірін-бірі бағалау»

«Көршіңізге айтыңыз» Сұрақ-жауап жауап бергенге дейін уақыт беріледі, топта бір-біріне айтып, толықтырады.

«Вербальды бағалау»

ІІ Түсіну

«Постер» Үш топта Бастауыш сөзіне құрайды, салыстыра отырып қорғайды, толықтырады.

Кестемен жұмыс:

Сұрақтар

Сөйлемдер

Кімдер?

Оқушыларсурет көрмесіне барды.

Олар суреттерді ұзақ тамашалады.

Нелер?

Құстарзиянды жәндіктерді жейді.

Оларадамдарға пайда келтіреді.

Ереже болжау, оқулықтағымен салыстыру.

«ТВ шоу» Әр топтан бір оқушы бастауыш туралы білімдерін ортаға салып, баяндайды.

ІІІ Қолдану

«Кемпірқосақ» 1-жаттығу.

Кім? тобы Жасыл түсті жолақ.

Не? тобы Сары түсті жолақ.

Кімі? тобы Қызыл түсті жолақ.

Көру диктанты. Бастауыштың астын сыз.

Мақалды жатқа жаз. Бастауышты тап.

Көру диктанты. Бастауыштың астын сыз.

«Шапалақ» арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

Сергіту сәті

«Тонса біздің қолымыз, қоолғап киіп аламыз…»

«Қатар, қатар тұрайық, Кәне, кәне сұрайық…»

ІVТалдау

«Стикердегі диалог» Суреттің орнына тиісті сөздерді қойып көшіру.

АКТ Сюжетті сурет 3-жаттығу. Сурет бойынша сөйлемді толықтырып жазу.

Вербальды бағалау.

V Жинақтау

«Ыстық орындық» 5-жаттығу. Өздік орындау.

«Стикердегі диалог» 4-жаттығу. Берілген сөздерден сөйлем құрастырып жазу. Әр топ бір сөйлемнен. Өздік орындау.

Бірін-бірі бағалау.

Келесі тапсырма: Бет 67, 4-жаттығу, ереже.

Келесі тапсырма: Бет 70, 5-жаттығу. Ереже.

VІ Бағалау

Рефлексия

Формативті бағалау

«+, -»

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ