Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Мұғалімнің аты-жөні

Пәні

Сабақтың тақырыбы

Сыныбы

Күні

Құсайынова Г

Физика

Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалылық принципі.

Сілтеме

Физика 56-60-беттер

Жалпы мақсаттар

Табиғатта кездесетін күштердің модульдері жағынан тең, ал бағыттары жағынан қарама-қарсы болатындығын ғылыми тұрғыда дәлелдеп түсіндіру

Оқыту нәтижелері

Ньютонның ІІІ заңының көрініс табуы мен пайдалануына мысалдар келтіре алатын болады

Негізгі идеялар

Табиғатта кездесетін күштердің модульдері жағынан тең, ал бағыттары жағынан қарама-қарсы болатындығын ғылыми тұрғыда түсінеді

Жеті модуль

7- молдуль

Тапсырма

1. үй тапсырмасын тексеру

2. Топпен жұмыс

3.Блум таксономиясы

4.Шығармашылық жұмыс

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: 1.Ұйымдастыру кезеңі

а) Амандасу

ә) Сынып оқушыларын түгендеу

б) Сынып оқушыларын сергіту сәті ( түрлі түстер арқылы топқа бөлінеді)

2. Серпілген сауал стратегиясы.

  1. Ньютонның бірінші заңын тұжырымда.
  2. Ньютонның екінші заңын тұжырымда.
  3. Күш неліктен векторлық шама болып сипатталады?
  4. Күш пен үдеудің арасында қандай байланыс бар?
  5. Күштердің қандай түрлерін білесіңдер?

3.Қызығушылықты ояту.

Бір оқушыны шығарып қабырғаны қолмен итергіземін,сонда оқушы нені байқағанын айтады.

4. Жаңа сабақ.

Мұғалім Жиксо бір стратегиясы бойынша тапсырма беремін

Топпен жұмыс.Әр топ түсініксіз сөздерді постерге жазып қорғайды.

Ітоп Жол.Ньютонның үшінші заңы

ІІ топ Орынауыстыру.Денеге әрекет ететін күштердің бағыттары

ІІІ топ Уақыт Сурет бойынша

ІV топ.Жылдамдық.Салыстырмалық принципі

Бекіту сұрақтары : «Тазалық» ойыны

• Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:

1. Чемодан(суреті)

2. қоқыс жәшігі (суреті)

3. еттартқыш (Суреті)

- Құрметті оқушылар , бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

Жинақтау.Есептер шығару

1. БМ- 13 соғыс реактивті қондырғысының бағыттаушы балкаларының ұзындығы 5 м, әрбір снарядының массасы 42,5 кг және реактивті күші 19,6 кН болған.Бағыттаушы болкадан снарядтың ұшып шығу жылдамдығын табыңдар.

2.Массасы 50 кг хоккейші массасы 2 кг шарды өзінен 20 Н күшпен тартады.бұл кезде адам мен шар қандай үдеу алады?

3. Қаттаңдығы 100 кН/м ге тең сымды 1 мм - ге созу үшін оның шеттеріне қандай күш түсіру керек?

4. Массасы 200 г балықты тік жоғары көтергенде қатаңдығы 0,5 кН/м тең қармақ бауы қаншаға созылатынын анықтаңдар?

Бағалау критерийлері 1.Есептің мазмұнын түсіну

(Жиынтық бағалау) 2. Есептің шарттын құру

3. Негізгі формуланы анықтау

4.Есептің нәтижесін табу.

Формативті бағалау- берілген деңгейлік тапсырма бойынша оқушылар өздері бір –біріне баға қойады.

Қорытынды Бағалау

1. Денелер өзара әрекеттесу кезінде туындайтын күштердің табиғаты туралы не айтуға болады?

2. Екі дененің өзара әрекеттесуі кезінде пайда болатын күштер бір - бірін теңгере алама?

3. Нътонның үшінші заңы

2мин

5 мин

2 мин

15 мин

4мин

12мин

3 мин

Үйге тапсырма §13,14 реферат,эссе,слайд

2мин

Дереккөздер және жабдықтар: постер,түрлі-түсті қарандаш,өшіргіш,стикер т.б

Кейінгі тапсырмалар немесе

Портфолио деректері

Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалылық принципі туралы оқушылардың реферат,сурет, сөз жұмбақтары

Сабақты талдау

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
0 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ