Тренинг: «Менің саған тілегім...». Топқа бөлудің түрі. Сыныпты үш топқа бөліп, топ басшысын сайлап аламын.Топ басшысы топтағы оқушылардың жұмыстарын бағалау парақтарына толтырып отырады.. Үй тапсырмасын тексеру. "Керқұла атты Кендебай" ертегісіне жоспар құру тапсырылған болатын. Топ басшысы топтағы оқушылардың дәптерлерін тексеріп шығады. І топ тапсырмасы " Кейіпкерді таны". Топ сызба дайындайды, сол сызба бойынша әр кейіпкерге мінездеме береді. Жауаптарын ертегінің жолдарымен дәлелдеп береді. Кендебай Керқұла Қазанғап Мергенбай ІІ топ тапсырмасы "Керқұла атты Кендебай"мен "Аяз би" ертегісінің ұқсастығын табады. ІІІ топ тапсырмасы Ханның ұлдары мен Кендебайды салыстырады. Ұжымдық жұмыс. Көп нүктенің орнына қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қойып жазу. Баласына ..... деп ат қойыпты. .....күнде күліпті, ... жүріпті, .... жылда алып жігіт болыпты. Құлын .... сайын емес, ..... сайын өсіпті. .... айдың ішінде алты кез ат болып шығыпты. Аттың түсі .... болыпты. Әуелі алдынан бір ... көрінеді. Бұл - ..... екен. Кендебай қолына ..... шоқпарын алып, .... бар шабысымен дәуге қарсы шаба жөнеледі. Суммативті бағалау. Бекіту.Рефлексия. Ертегі кейіпкеріне хат жазу. |