тақырыппен жұмыс
Сергіту сәті
Есеп шығару дағдысын жетілдіру;
Рефлексия
Оқушылардың миының тынығуына, физикалық тұрғыда келесі тапсырмаларға даярлау;
Рефлексия
Рефлексия
Рефлексия
- Балалар, 34 беттегі №3 жаттығуды шығарып көрейік.
№3
А) бір қап қант – 50 кг
4 қап қант - ? кг
- ? ц
6 қап - ?
8 қап - ?
10 қап - ?
20 қап -?
Шешуі :
50*4 =200 кг =2 ц
50*6 =300 кг =3 ц
50*8 =400 кг =4 ц
50*10 =500кг =5 ц
50*20 =1000 кг =10 ц
Ә) тапсырмасын бір оқушы тақтаға шығы, қалғандары орнында отырып орындайды;
Б) тапсырманы ауызша қатар бойынша орындайды;
- Балалар, бұл екі тапсырмадан не байқадыңдар?
- Біз осы екі есепті қалай шығардық?
- Балалар, енді келесі тапсырмаға көшейік.
№4 жаттығуды бірлікте шығарамыз.
- Кім маған есептің шартын оқып береді?
- есеп не туралы ?
- не белгілі ?
- есепте не белгісіз?
-есептің сұрағы қандай?
Шешуі :
Үнді пілі – 4 т
Бегемот – 4 т
Африка пілі –500 кг артық
Африка пілі - ?
(4000 + 4000) – 500 =7500 кг
Жауабы : Африка пілінің массасы 7500 килограмм.
Оқушылар қара жорға биіне билейді.
- Балалар, бұл тапсырмадан не байқадыңдар?
- Біз осы есепті біз қалай шығардық?
№5 есептерді өзлдері шығарады.
- Кім маған есептің шартын оқып береді?
- есеп не туралы ?
- не белгілі ?
- есепте не белгісіз?
-есептің сұрағы қандай?
Жауабы : ақ аюдың массасы 1 т.
- Балалар, осы тапсырмаларды шешу барысында біз алдымен неістедік?
- Бұл есептер арасында қандай ұқсастық бар?
- Балалар, енді келесі тапсырмаға көшейік. 36 беттегі №8 жаттығуға назар аударайық.
- Балалар, осы тапсырманы шешу барысында біз алдымен неістедік?
Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады.
А) бір қап қант – 50 кг
4 қап қант - ? кг
- ? ц
6 қап - ?
8 қап - ?
10 қап - ?
20 қап -?
Шешуі :
50*4 =200 кг =2 ц
50*6 =300 кг =3 ц
50*8 =400 кг =4 ц
50*10 =500кг =5 ц
50*20 =1000 кг =10 ц
Оқушылар тақтаға шығып орындайды.
«Москвич» автомашинаның массасы – 1 т
- машина - ? т
-? Кг
-? Ц
7 машина - ?
9 машина - ?
10 машина - ?
3*1 = 3 т=3000 кг =30 ц
7*1=7 т=7000 кг =70 ц
9*1 =9 т =9000 кг = 90 ц
10*1 = 10 т =10000 кг =
=100 ц
Оқушылар қатар бойынша жауап береді.
Оқушылар сұраққа жауа береді.
Бір оқушы тұрып есептің шартын оқиды.
-аңдардың массасы туралы.
- Үнді пілі мен бегемоттың массасы 4 тонна екендігі белгілі.
- Африка пілінің массасы.
- Африка пілінің массасы және оны килограммен өрнекте.
Шешуі :
Үнді пілі – 4 т
Бегемот – 4 т
Африка пілі –500 кг артық
Африка пілі - ?
(4000 + 4000) – 500 =7500 кг
Жауабы : Африка пілінің массасы 7500 килограмм
Оқушылар қара жорға биіне билейді.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бір оқушы тұрып есептің шартын оқиды.
-аңдардың массасы туралы.
- жолбарыс 272 кг, арыстан 227 кг екендігі белгілі.
- Ақ аюдың массасы.
- Ақ аюдың массасы және оны тоннамен өрнекте.
Шешуі :
272+227 = 499 кг
499 + 501 = 1000 кг = 1 т
Жауабы : ақ аюдың массасы 1 т.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
№8
Ұзындығы – 2 см 5 мм
Ені – 3 см 4 мм
Периметрі - ?
Шешуі :
(2 см 5 мм + 3 см 4 мм) * 2 = (25 мм + 34 мм) *2 =59*2=118 мм =11 см 8 мм
Сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабақты бекіту
Осы сабақта алған білімдері тиянақтау;
Рефлексия
Қима қағаздармен жұмыс:
№6 жаттығу;
Шығарып болған соң жауаптарын салыстырып көремін. Қате шығарған оқушылардың себебін анықтап, түсіндіремін.
- Осы есептерден не түсіндіңдер?
- Біз бұл есептерді қалай шығардық?
Қима қағазды толтырады;
Оқушылар сұрақтарға жауап береді;
Қортынды
Алған білімдерін тағы бір рет тиянақтау;
- Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
- Сабақта не істедік?
- Сонымен, 1 тоннада қанша килограмм бар?
- 1 кг-да қанша грамм бар?
- 1 центнерде қанша кг бар?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді;
Үйге тапсырма
Білімдерін бекіту;
35 беттегі №7, 36 беттегі №9 жаттығулар;
(Күнделіктеріне жаздырту.)
Күнделіктерін ашып, үй тапсырмасын жазады.
Бағалау
Оқушылардың өздеріне деген сенімділігін арттыру;
Күнделікке баға қою.