Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Sania в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

The form:  1 «A»   негізгі сабақ                                                   The date:

The Theme: “My pet”

Aims of the lesson: 1) I have құрылымымен және Hh, Ii әріптерімен таныстыру;                             

                                  2)   Монолог және диалог құру дағдысын  қалыптастыру;                                                                  

                                  3)  Сабақтағы диалог арқылы қарым-қатынас арқылы мұғалім ме сыныптастардың сөзін қабылдау және түсіну;

Aids of the lesson: CD, флеш-карталар, оқушы және мұғалімкітабі;

Оқушылырүшін:оқулық, жұмыс дәптері, қарындаштар топтамасы;

The type of the lesson: аралас

Course of the lesson:

1.         Ұйымдастыру сәті

Good morning. I’m glad to see you. Let’s begin our lesson.

-           How are you?

-           I’am ok!

Smile and say good morning ( 3 рет) 
How are you today
Good morning to you  3 рет
Clap your hands three times.

2.         Сабақтың тақырыбы мен мақсаты

- Балалар, біз сендермен жануарлардың атауларын және Hh, Ii әріптерімен танысамыз.

3. Фонетикалық жаттығу

- Балалар, бізге кімнің келгенін қараңдар. Mr. Wise Crow – мен амандасайық!

- Балалар, ол сендерден  машина от алған кездегі дыбысы қандай болады екенін сұрайды? (Егер ол үлкен машина болса мынадай дыбыс естіледі [d] [d] [d]

Кішкентай көлемді машина от алған кездегі дыбыс өзгеше [t] [t] [t] )

Енді осы дыбыстарды шапшаң дыбыстап көрелік

[d] [d] [d]

[t] [t] [t]

Hamster, cat, kite, robot, doll

4. Қайталау

әріптер, өтілген лексика

  1. Жаңа тақырып

1 жаттығу New words

Dog - ит

Cat - мысық

Hamster - атжалман

Parrot- тотықұс

2 –жаттығуListen and say

Track 36

3 жаттығу Listen and sing

Track 37

Hamsters and dogs

Parrots and cats

They are all our pets

4-жаттығу Learn

Hh [h], [h], [h]

horse

Ii [ai], [ai] [ai]

ice-cream

5. Сергіту сәті

(Әр оқушыға түрлі-түсті жетон беріп, сергіту сәтін өткізу)

Red frogs, jump

Yellow frogs jump

Green frogs jump

 Blue frogs jump

ответил от Sania
0 голосов

Work with work book

1-жаттығу Write the number

3-жаттығуColor the horses with  letter Hh

4-жаттығуTrace

H  H   H

h   h    h

I     I     I

i     i      i

“I Have A Pet” Animal Song

Do you have a pet?
Yes, I have a dog.
I have a pet. 
He is a dog.
And he says, "Woof, woof, woof, woof, woof. Woof woof." 
I have a cat.
I have a pet. 
She is a cat.
And she says, "Meow, meow, meow, meow, meow. Meow meow." 
I have a mouse.
I have a pet. 
He is a mouse. 
And he says, "Squeak, squeak, squeak, squeak, squeak. Squeak squeak." 
Woof woof. 
Meow meow. 
Squeak squeak.
I have a bird.
I have a pet. 
He is a bird. 
And he says, "Tweet, tweet, tweet, tweet, tweet. Tweet tweet." 
I have a fish.
I have a pet. 
She is a fish. 
And she says, "Glub, glub, glub, glub, glub. Glub glub."
I have a lion.
A lion?! 
I have a pet. 
He is a lion. 
And he says, "Roar, roar, roar, roar, roar. Roar roar." 

Ex 6. Write the letters and say the words

_orse                              _ce cream

7.         Сабақты қорытындылау

-           Сендердің әрқайсыларың бүгіннені үйрендіңдер?

-            Сабақта қандай сөздермен таныстық?

2-жаттығу бояу

-            Well done, children. Goodbye.

ответил от Sania

Похожие вопросы

0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ