«Бекітемін»
______________
Сыныбы: 5 «В»
Күні: 05.09.2016ж
Сабақтың тақырыбы: Кесінді .Кесіндінің ұзындығы.Сындық сызықтар
Жалпы мақсаты: | Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу.Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу. |
Сілтеме: | АКТ, СТО. Математика 5 — сынып оқулығы, Алматы «Атамұра» 2015. Алдамұратова Т.А.,Байшоланова Е.С. Әдістемелік нұсқау. МАН |
Оқу нәтижесі: | Кесіндінің анықтамасын біледі. Кесіндінің ұзындығын табу өлшеу әдістерін үйренеді.Сынық сызықтар ұғымынан мағлұматтар алады. |
Қолданылатын материалдар: | Постер, фломастерлер. Таратпа ресурстар |
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Топпен,жұппен, жеке жұмыс. (А,В,С тобының оқушыларын ерекше бақылау) Блум таксономиясы. |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау |
Кіріспе кезеңі | 1.Психологиялық дайындық. 2.Фигуралар арқылы топқа бөлу. | Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Тілектер айтады. | |
І. Білу | «Инсерт» әдісі. Оқулықтағы мәтінмен танысу | Оқулықтағы мәтінмен танысады. «!»-жақсы түсіндім. «?»- түсінбедім. «+»-тағы түсінікті қажет етемін. Қаламмен оқулықтарына белгі соғып жұмыс жасайды. | |
ІІ.Түсіну | «Баяндау» әдісі | Кез-келген үш оқушы тақтаға өз түсінгендерін баяндайды. | «Бас бармақ» әдісімен үш оқушыны бағалайды. «Шапалақтау» әдісі арқылы өз түсінген не түсінбегендерін жариялайды. |
ІІІ. Қолдану | «Шығармашылық алаң» | Практикалық жұмыс орындайды. а түзуі және онда жататын бес нүкте және онда жатпайтын бес нүкте салады. | Қол көтеру арқылы жұбының жұмысына дауыс береді. |
ІҮ. Талдау | Оқулықпен жұмыс | №28,29,35 | |
Ү.Жинақтау | «Өзіңді тексер» | Жеке жұмыс. | |
ҮІ.Бағалау (жазбаша материалдағы логикалық жүйелілікті, қорытындының мәліметпен сәйкестігін) бағалайды, (идеяларды) салыстырады, қорытынды жасайды, сынайды, сипаттайды, ажыратады, (субъективизмді) байқайды, түсіндіреді, дәлелдейді, (дәлелдеудің сенімділігін) тексереді | Аяқталмаған тезис | Сәуле дегеніміз-------- Түзу дегеніміз------- Кесінді дегеніміз-------- Сөйлемдерін аяқтайды. | |
Келесі оқуға тапсырма | №30,34,38 | Оқушылар күнделіктеріне жазады. | Журналға баға қою. |
Кері байланыс | Білемін | Білгім келеді | Білдім |