Мақсаты: 1. Оқушыларға экономикалық географиялық жағдайы және
құрамы,табиғаты , табиғат ресурстары,халқы туралы ұғындыру.
2. Оқушылардың ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Оқушылардың өз бетімен ізденуіне ,ұқыптылыққа,картамен
жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Әдісі: Іздену, топпен жұмыс
Түрі: Аралас
Көрнекілігі: Саяси карта, кескін карта,тест, слайд, кесте.
Жүру барысы: Ұйымдастыру.
Оқушыларды түгендеу.
Үй тапсырмасын тексеру.
І- топ.
1. Гүл шоғын құрастыру, гүлдер мен ағаштардың бұтағын орналастыру өнері-икебана,қыл қаламмен және тушпен көркем жазу өнері- каллиграфия,қағазбен жібекке сурет салу,өзіндік храмдар мен саябақ архитектурасы, көлеңке театры, шай дайындау рәсімі,әйел киімі,ауыр салмақтылар күресі,ас дайындау, сияқты дәстүрлермен ерекшеленетін елдің бірі.(Жапония)
2. Жер көлемі бойынша Ресей мен Канададан кейінгі 3 орында ал халық саны жөнінен
1 орында.Астанасы Пекин. Бұл қай ел? (Қытай Халық Республикасы)
Бұл –фламенко мен фиестаның елі.олардың көпшілігі католиктер.Сондықтан болар діни мейрамдар ұлттық киім киіп,музыка және би шеруімен өткізіледі.Елдің шаруашылығының айрықша саласы коррида үшін арнайы бұқалар өсіреді. Бұл қай ел?(Испания)
3. Бұл ел өз елін «гексагон»(алтыбұрыш) деп атайды бұл ел өзінің ұлттық асханасымен ерекшеленеді.айтулы тамақ ретінде жұпар иісті шөптермен қуырылған құрбақаның аяқтары таңқалдырады.бұл елде ірімшікті сүймейін адам жоқ шығар.(Франция)
4.Бұл елде өздерінің ұлттық әдет –дәстүрлерін сақтап қалған. Қазіргі кездің өзінде ортағасырлық киім үлгілері сақталған.Мысалы сот кезінде заң өкілдері міндетті түрде парик пен мантия киюі қажет болса,ежелгі университеттерінің профессорларын қызғылт астарлы қара мантия мен төртбұрышты бас киіммен көруге болады.Ұлттық мерекелер кезінде ер адамдар мен жасөспірімдер дәстүрлі шақпақ өрнекті белдемше (килт),аяғына темір таспалы дөрекі башмак киеді. (Ұлыбритания)
ІІ топ.
Кесте толтыру
Тапсырмалар | Орындары |
Мата өнеркәсібі Машина жасау өнеркәсібі Мұнай Химия өнеркәсібі Ауыл шаруашылық өнімдерін сыртқа шығару Бидай өнімдерінен ЕО теміржолдар ЕО көлемі | І орын І орын ??? ІҮ орын ІІ орын Ү орын І орын ІІ орын |
ІІІ топ «Кім жылдам»
1.Мақта өнеркәсібінің негізгі орталықтары (Мюлуз, Труа,Лион, Париж)
2. Ірі дән өндіруші болып табылатын БатысЕуропа мемлекеті (Франция)
3.Сауда әріптесі (Германия)
4. Қазақ-француз бірлестік кәсіп орындары қанша (103)
5.Францияда ірімшіктің неше түрі шығарылады? (400 )
Жаңа сабақ
Жоспары:
1.Экономикалық жағдайы мен құрамы.
2.Табиғаты және табиғат ресурстары.
3.Халқы
4.Қорытынды.
Оқулықпен жұмыс
«Бірін-бірі оқыту» топтық жұмыс
Білетінім | Білдім | Білгім келеді |
| | |
Топқа тақырыпты бөліп беру арқылы бірін-бірі оқыту.
Шарты:
І-топқа. Францияның географиялық орны және құрамы.
ІІ- топқа. Табиғаты және табиғат ресурстары.
ІІІ-топқа.Халқы.
Оқушылар өз мәтіндерін түсіндіріп, сұрақтарға жауап береді және қорытындысын шығарып, спикер сайлайды. Берілген тақырыпты спикер қорғайды