Бекітемін:
|
|
9 сынып
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жыраулар
поэзиясы
|
Жалпы мақсат
|
Жыраулар поэзиясының әдебиеттегі орны
мен ерекшелігін меңгеру
|
Күтілетін
нәтиже
|
1. Жыраулар
поэзиясы туралы жалпы біледі.
2.Жыраулар поэзиясының
көтерген мәселелерін ажыратады. біледі
3. Жыраулар поэзиясының әдебиеттегі орнын.
|
Сабақ түрі
|
Жаңа сабақ
|
Тапсырмалар
|
Жеке жұмыс, топтық жұмыс, постер арқылы берілген тапсырманы топ арқылы
қорғау, деңгейлік тапсырмалар, сұрақтар қою
|
Керекті
жабдықтар
|
Интерактивті
тақта, оқулық, постер, тапсырмасы бар
үлестірмелер, стикер, маркерлер
|
Сабақ барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті
|
Кіріспе
|
Тақырыпқа
қатысты сөз қиындары арқылы 3 топқа бөлінеміз
|
Үш
топқа бөлінеді
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
Интерактивті
тақта арқылы берілген тапсырманы орындайды:
Ахмет
Иасауи XI-XIIғасырда өмір сүрді.
.-----Бұқар-------қаласына 1110 жылы оқуға аттанды. Иасауидің “Даналық кітап”
атты еңбегі бар. А.Иасауи кітабын 63-73 жас
аралығында жазды. Кітап 149
хикметтен тұрады. Иасауи кітабы
тақырып жағына 2топқа бөлінеді. Алғаш рет бұл
кітап оғыз-қыпшақ дүниеге келген туынды.
|
1.Оқушылар
ойлана отырып, өткен тақырыптағы деректерді есіне түсіреді.
2.Алдарына берілген үлестірме парақшалардан
тапсырмаларды орындайды. Интерактивті тақта арқылы тапсырманың жауабын
тексереді.
7-8
сөз – 3 ұпай
4-6
сөз – 2 ұпай
1-3
сөз – 1 ұпай
|
Тұсау кесер
|
Миға
шабуыл: Қолдарындағы топқа бөлінген
сөздерді біріктіріп, оқыңыздар. Қандай сөйлем шықты?
|
Қолдарындағы
топқа бөлінген сөздерді біріктіріп оқиды. Шыққан сөйлемді, бүгінгі сабақпен
байланыстырады.
|
Негізіг
бөлім
|
Жыраулар поэзиясын презентация арқылы
негізгі тақырыптары, құндылығы, өкілдерімен таныстырып түсіндіру
Топтық
тапсырма
•
І топ: Негізгі тақырыптары
(постер қорғау)
•
ІІ топ: Жыраулар
поэзиясының құндылығы
Егер..................
онда...................
өйткені................
•
ІІІ топ: Жыраулар
поэзиясының көрнекті өкілдері (фото галерея)
|
Оқулықтан
мәтінді түсініп оқиды
Оқушылар
берілген тапсырмаларды топпен бірлесіп жұмыстанады.
|
Бекіту
|
Деңгейлік
тапсырмалар
•
А: Тақырыпқа
қатысты 5 сөз
•
В : Жыраулық дәуір
және Тәуелсіздікке 25 жыл (3 сөйлем)
•
С : Егер сендер XXI ғасыр жыраулары болғандарыңда
не жайлы жырлар едіңдер? (1 шумақ)
|
Оқушылар
А, В, С деңгейіндегі тапсырмаларды жеке дәптерлеріне орындады.
•
А деңгейі:
Тақырыпқа қатысты
•
5 сөз
-3 ұпай
•
3-4 сөз – 2 ұпай
•
1-2 сөз – 1ұпай
•
В деңгейі:
Бүгінгі тақырып және 25 жыл - 3 ұпай
•
Тек бүгінгі тақырып –
2 ұпай
•
Толықтай орындалмаса
– 1 ұпай
•
С деңгейі:
1 шумақ өлең
•
Ұйқасы бар, тақырыпқа
сай – 3ұпай
•
Ұйқасы шашыраңқы,
тақарапқа сай-2ұпай
•
Ұйқасы жоқ тақырыпқа
сай – 1 ұпай
|
Қорытынды
|
Жыраулар
поэзиясының құндылықтары олардың
көтерген мәселеріне тығыз байланысты. Жыраулар поэзиясы - жалпы поэзия
жанрының негізгі бастауы, ажырамас бөлігі. Тақырыптары: ел бірлігі,
адамгершілік, достық,өмір жайлы философиялық терең ой қозғай білген. Жыраулар
поэзиясының алдынғы көшінде тұрғандар – Асан қайғы, Бұқар жырау, Қазтуған.
Үйге
тапсырма:
Жыраулар
поэзиясы тақырыбын оқу
«Жыраулар
поэзиясы – адамгершіліктің айнасы» эссе жазу (150 сөз)
|
Тыңдайды
Тыңдайды,
күнделіктеріне түсіреді
|
Бағалау
|
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
|
Өзін
өзі топпен бағалайды
|
Рефлексия
|
«Таңдау» әдісінде бес пікір жазылған
парақ
1.Мен сабақ қызықты, қызықсызболды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: көп нәрсені, үйрендім, үйренгенім азболды.
3. Мен басқаларды мұқият зейінсізтыңдадым.
4. Мен пікірсайыстарға жиі сирекқатыстым.
5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын риза емеспін.
|
Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу
деңгейі мен ынтасын білдіретін сөздердің астын сызады.
|
|
|
|
|