2-сұрақ:
1. Фитонцид | А) Зиянды бактерияларды жояды |
2. Сүрек | Ә) Гр. «фитон»-өсімдік, латынша «сэдере»-өлтіру |
Б) Ағаш діңінің су өткізетін бөлігі |
3. Эндосперм | В) Гр. «ендон»-ішкі, «сперма»-тұқым |
Г) Қоректендіруші ұлпа |
3-сұрақ:
1. Ашықтұқымды өсімдік | А) Тұқымы жемісінің ішінде жетіледі |
2. Жабықтұқымды өсімдік | Ә) Ағаш діңінің су өткізетін бөлігі |
Б) Өсімдіктердің ең ежелгі тобы |
3. Сүрек | В) Жер бетінде 650 түрі бар |
Г) Тұқымынан көбейеді, бірақ жеміс түзбейді |
4-сұрақ:
1. Дің | А) Қабық, сүрек, өзектен тұрады |
2. Сүрек | Ә) Ағаш діңінің су өткізетін бөлігі |
Б) Қоректендіруші ұлпа |
3. Эндосперм | В) Гр. «ендон»-ішкі, «сперма»-тұқым |
Г) Ағаштың сабағы |
5-сұрақ:
1. Қарағай | А) Екіүйлі |
2. Кәдімгі арша | Ә) 300 жылға дейін өмір сүреді |
Б) Бүрі жұмсақ, шар тәрізді |
3. Шырша | В) Сібірлік қарағай |
Г) Бірүйлі |
ІІІ нұсқа
1-сұрақ:
1. Қарағай | А) Екіүйлі |
2. Кәдімгі арша | Ә) 300 жылға дейін өмір сүреді |
Б) Бүрі жұмсақ, шар тәрізді |
3. Шырша | В) Сібірлік қарағай |
Г) Бірүйлі |
2-сұрақ:
1. Фитонцид | А) Зиянды бактерияларды жояды |
2. Сүрек | Ә) Гр. «фитон»-өсімдік, латынша «сэдере»-өлтіру |
Б) Ағаш діңінің су өткізетін бөлігі |
3. Эндосперм | В) Гр. «ендон»-ішкі, «сперма»-тұқым |
Г) Қоректендіруші ұлпа |
3-сұрақ:
1. Эфедрин | А) Қылшадан алынатын дәрі |
2. Дің | Ә) Қабық, сүрек, өзектен тұрады |
Б) Ағаштың сабағы |
3. Ашықтұқымды өсімдік | В) Тұқымынан көбейеді, бірақ жеміс түзбейді |
Г) Өсімдіктердің ең ежелгі тобы |
4-сұрақ:
1. Дің | А) Қабық, сүрек, өзектен тұрады |
2. Сүрек | Ә) Ағаш діңінің су өткізетін бөлігі |
Б) Қоректендіруші ұлпа |
3. Эндосперм | В) Гр. «ендон»-ішкі, «сперма»-тұқым |
Г) Ағаштың сабағы |
5-сұрақ:
1. Ашықтұқымды өсімдік | А) Тұқымы жемісінің ішінде жетіледі |
2. Жабықтұқымды өсімдік | Ә) Ағаш діңінің су өткізетін бөлігі |
Б) Өсімдіктердің ең ежелгі тобы |
3. Сүрек | В) Жер бетінде 650 түрі бар |
Г) Тұқымынан көбейеді, бірақ жеміс түзбейді |
Жауабы:
І нұсқа
1-сұрақ : 1. Г. Б. В. 2. А. 3. Ә
2-сұрақ:1.Г. В. 2. А. Б 3. Ә
3-сұрақ: 1. А. Г. 2. Ә 3. Б. В.
4-сұрақ:1.А. Ә 2. Б 3. В. Г.
5-сұрақ: 1. А 2. Ә. Б 3. В. Г
ІІ нұсқа:
1-сұрақ: 1. А. Г. 2. Ә 3. Б. В.
2-сұрақ: 1. А 2. Ә. Б 3. В. Г
3-сұрақ: 1. А. Ә 2. Б 3. В. Г.
4-сұрақ: 1. Г. В. 2. А. Б. 3. Ә
5-сұрақ: 1. Г. Б. В. 2. А. 3. Ә
ІІІ нұсқа
1-сұрақ: 1. Г. Б. В. 2. А. 3. Ә
2-сұрақ: 1. А 2. Ә. Б 3. В. Г
3-сұрақ: 1. А. Г. 2. Ә 3. Б. В
4-сұрақ: 1. Г. В. 2. А. Б. 3. Ә
5-сұрақ: 1. А. Ә 2. Б 3. В. Г.
ІІІ. Жаңа сабақ:
Жалпақ жапырақты, қылқан жапырақты ормандарды қорғау
Тақырыпты ашу мақсатында «Ормандардың экологиялық жағдайы» тақырыбында видеоролик көрсетіледі.
ІV. Бекіту
Көрсетілген видеороликтен түсінгендерін қорғау
1. «Фишбоун» әдісі
Балықтың басы: мәселе.
Балықтың жоғарғы қабырғасы: мәселеге әсер етуші фактор.
Балықтың төменгі қабырғасы: сол фактордың әсер етуінен пайда болған нәтиже.
Құйрығы: қорытынды.
3 топ осы схема бойынша толтырып, қорғайды.
Сергіту сәті
«Екі жалған, бір шындық» Оқушылар ашықтұқымдылар тақырыбы бойынша екі жалған және бір шындық сөйлесмнен мысал келтіреді.
2. Шығармашылық жұмыс
Оқушыларға орманның адам қолынан құртылуын баяндайтын видеоролик көрсетіледі. Сол видео бойынша:
1-топ: постер
2-топ: эссе
3-топ: өлең шығару
V. Қорытынды
Бүгінгі сабақтан не түйдік?
Оқушылар алдына екі орман түрі беріледі.Біріншісі жасыл желекке оранған орман. Ал екінші қураған, сынған орман. Оқушылар қолдарындағы стикерді өздері қалаған орманға апарып жабыстырады.
VІ. Үйге тапсырма
1. Еліміздің орманды алқаптары
2. Ормандарды қорғау шаралары
VІІ. Рефлексия
Оқушылар бұл білім ағашы. Осы ағаштағы адамдарға қарай отырып, бүгінгі өздеріңнің деңгейлеріңді белгілеңдер.
VІІІ. Бағалау
Оқушыларды топ басшылары бағалайды. Мұғалім сол бағаны басшылыққа алып және сабақтағы белсенділігі байқай отырып қорытынды бағалайды.