Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
«Ортадағықалам»әдісібойыншаөткентақырыптарғақатыстысұрақтарқою
|
Оқушылардың қаламы
|
Сабақтың ортасы
1 тапсырма
|
Тапсырма:«Жеті жұрттың тілін біл»
(мақал ішіндегі белгілі бір сөздің үш тілде
аудармасын айту керек)
1. Тіл тәтті, бауыр қатты. ( тіл - язык -hanguage)
2. Егер тілім ертең болса құрымақ
Мен дайынмын өлуге бүгін - ақ ( ертең - завтра
-tomorrow)
3. Ақылдың көркі - тіл, тілдің көркі - сөз (
сөз - слова -word)
4. Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе (
оқы - читай -read)
5. Ана тілің - арың бұл, ұятың болып тұр
бетте. ( бет - лицо -face)
6. Алтын күн бағасыз бір белгі боп,
Нұрлы жұлдыз - бабам тілі сен қалдың. ( күн -
солнце -day )
7. Туған тіліне жаны ашымаған адам - жәндік.
(адам - человек -person)
8. Ана тілін білмеген, ақылы жоқ желік бас
Ана тілін сүймеген, халқын сүйіп жарытпас.
(халық - народ -people )
9. Шебердің қолы ортақ, шешеннің сөзі - ортақ.
(Қол - рука -hand)
10.Ақыл
көркі көңіл, тілдің көркі сөз. (Ақыл - ум - mind)
|
|
Дескриптолары
|
1.
Мақалды дәптерге жазу
2.
(мақал ішіндегі белгілі
бір сөздің үш тілде аудармасын айту керек)
|
1 балл
3 балл
|
2 тапсырма
|
Мәтінмен жұмыс
Тіл - халықтың жаны, сәні (Язык - душа
народа). Адамды мұратқа жеткізетін ана тілі мен ата дәстүрі. Ендеше, тілге
қандай құрмет көрсетсек те лайық. Тіл мерекесі, тіл салтанаты, тіл қуанышы
құтты болсын!
Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына
Жолдауында «Қазақстан бүкіл әлемде халқы үшін үш тілді пайдаланатын
мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс
тілі - ұлтаралық тіл, ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу
тілі» делінген. Тек қазақ жұрты ғана емес, барша қазақстандықтар осы үш тілді
өзара ұштастырып, өз орнымен қолдана білулері қажет.
|
|
Дескритор
|
1.Мәтінді аудару
2. Мәтінге сұрақ қою
3. Адамды мұратқа жеткізетін ана тілі
мен ата дәстүрі. Синтаксистік талдау
|
1 балл
2 балл
2 балл
|
|
1. «Қазақ
хрестоматиясының» авторы Ы. Алтынсарин
2. Autumn қай мезгіл? Күз (оутум)
3. Автор романа - эпопеи «Путь Абая». М.
Ауэзов
4. «Екінші» сөзі ағылшынша қалай?Second.
5. Кому? Чему? Қай падеждің сұрақтары?
Дательный
6. Қазақ
әліппесінде неше әріп бар? 42
7. «Бородино» өлеңінің авторы Лермонтов М. Ю
8. А. Құнанбаев кімнің мысалдарын аударған?
Крылов
9. Автор поэмы «Евгений Онегин» Пушкин
10. Қазақ тілінде неше септік бар? Жеті.
|
|
Дескриптор
|
Әр жауапқа
|
1 балл
|
Сабақтың соңы
|
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір
критерийлер бойынша бағалай алады
|
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау –оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
|
АманболғановАлишер
Мақалмәтілдердікөшіртіпжазғызу.
Мақалдың аудармасын сұрау.
|
Сабақ барысында оқушылармен «Ортадағы қалам» әдісі мен топтық жұмыс жүргізіліп өзара
бағалау жүргізілді.
|
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сергіту сәті ретінде Тән дыбыстарға қатысты өлең
айтқызу.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру
үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға
жауап беріңіз.
|
|