Дифференциация – қосымша қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – оқушылар жетістіктерін/білімдерін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыстар Денсаулық және қауіпсіздік АКТ құндылықтармен байланыс (тәрбиелеу элементі) |
Деңгейлік тапсырмаларды бірінші болып бітірген оқушылар фигураларды салуда қиындыққа тап келген оқушыларға көмектеседі. Көмектесу барысында үлгерімі жақсы оқушылар өздеріне кездеспеген қателіктерді түзетуге мәжбур болып, редактормен жұмыс жасау машығын жетілдіреді. Өз кезегінде үлгерімі төмен оқушылар сыныптастар тарапынан қажетті қолдауға ие болады. | Бағалау критерийлері: Үй тапсырмасы – 5 ұпай Inkscape векторлық графикасының редакторының терезесінің элементтерін көрсету -5 ұпай А деңгейін орындағандар-3 ұпай А, В деңгейін орындағандар – 5 ұпай А, В, С деңгейін орындағандар – 10 ұпай 5 бағасы: 18-20 ұпай 4 бағасы: 10-17 ұпай 3 бағасы: 3-9 ұпай | Математика: фигуралардың параметрлері. Қауіпсіздік ережелері: Жұмысты бастағанда, жұмыс кезінде, жұмысты аяқтағанда. |
Қорытынды бағалау Барынша сәтті өткен екі мәселені атаңыз (сабақ беру мен оқыту) 1: 2: Сабақты жақсартуға көмектесетін екі мәселені атаңыз (сабақ беру мен оқыту) 1: 2: Сынып туралы және жекелеген оқушылар туралы жаңа не білдім, келесі сабақты жоспарлауымда мұны қалай қолданамын? |