Ұйымдастыру 2 мин | Мұғалім оқушыларды түрлі түсті қағаз бойынша топқа бөледі. Топ ережесін есіне түсіреді.Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру үшін топтар бір-біріне жігерлендіретін сөздер айтады | Оқушылар топқа бөлінеді Бір-біріне жігерлендіретін тілек айтады | | Топ атауы бар карточкалар |
Үй тапсырмасын тексеру Тест жұмысы 5 минут | 1.Жыныс жасушаларының қосылуы:А.ұрықтану В.ажырау С.даму Д.тозаңдану Е.қалыптасу 2.Жұмыртқа жасушаларының түзілуі:А.аталық безде. В.аналық безде С.жатырда Д.қынапта Е.Жатыр түтігінде 3.Жұмыртқа жасушаларының даму уақыты: А.10-15 тәулік В.30-31 тәулік С.27-28 тәулік Д.5-10 тәулік.Е.12-17 тәулік 4.Ұрықтану жүреді: А.аталық безде. В.аналық безде С. қынапта Д. Жатыр түтігінде Е. Жатырда 5.Ұрықтану нәтижесінде түзіледі: А.жатыр түтігі В.гамета С.жұмыртқа жасуша Д.сперматозоид Е.зигота 6.Зиготадағы хромосома жиынтығы:А.46.В.45.С.23.Д.25 Е.30 7.Гамета дегеніміз:А.ұрық В.жыныс жасушасы С.зигота Д.аталық безде Е.аналық безде 8.Спермотозоидтағы хромосома саны А.46 В.48 С.23.Д.25 Е.26 9.Ұрық пен ана организмінің байланысуына қатысады А.кіндік бау В.қынап.С.жатыр Д.жатыр мойыны Е.аналық безде 10.Екінші реттік жыныс белгілерінің қалыптасуына әсер етеді: А.жыныс гормоны В.қынапС.жыныс жасушалары Д.сыртқы секреция бездері Е.жыныс бездері | Тест жұмысын дәптерге орындайды | | |
Қызығушылығын ояту 2 минут | Шәкәрім Құдайбердіұлы мына өлеңінде бізге не айтқысы келді Жатырда қанды емізген, Ауыссыз тамақ жегізген. Туғызып,түзеп,өсіріп, Өзімді,өзім дегізген | Өлеңнің мағынасын айтып, тақырыпты ашады | Критерий қою арқылы бағалау -Мәтінді толық меңгеруі | оқулық ,интер белсенді тақта, қосымша мәліметтер |
Мағынаны тану 3 минут 1 минут баяндайды Вирусты,бактериялы жұқпалы аурулар | 10 минут1 минут 5 минут 5 минут 4 минут | 1.Бейнежазба «Ұрықтың даму кезеңдері» Бейнежазбадан не көрдің,нені байқадың, не нәрсеге ұқсайды? 2.қосымша мәтін беріледі. мәтінді және көрген бейнежазбаны пайдалана отырып «Борт күнделігін» толтырамыз Мен білетін ақпарат | Жаңа ақпарат | | | 3.Кластер «Ұрық дамуына зиян келтіретін факторлар» 4.Термин сөздермен жұмыс: Әйелдердің репродуктивті жүйелері ішкі және сыртқы жыныс мүшелерінен тұрады. Бұл жүйе әйелдерді еркектерден ерекшелеп тұрады, яғни әйел жыныстылардың анатомиясына ғана тән ерекшелік болып табылады. Репродуктивті жүйелер арқылы әйел жүкті болады, ұрықтың дамып, дүниеге келгенге дейінгі барлық жағдайын жасайды. 1.Репродуктивті жүйе-репродуктивная ситема-reproductive system 2.Ұрық-зородыш (эмбрион)-embryo 3.Зигота-зигота(грекше)-zygote 4.Онтогенез(жеке даму)-онтогенез (грекше)- ontogenesis 5.жүктілік-беременность-pregnancy 6.гормон-гормон(грекше)-hormones 7.шарана-плацента(латын)-placenta 5.Орнын тап 1.аяқ-қол п.б 2.қозғалыс айы 3.жүрегі минутына 120-140 рет соғады 4.терісі әжімді 5.30 мин ішінде 20-60 қозғалыс жасайды 6.ұзындығы 45 см 7.тырнақ өседі 8.жүйке жүйесі дамиды | | Не көргендігі туралы баяндайды Борт күнделігін мәтінді пайдалана отырып толтырып ұжымда жариялайды. Кластерді интербелсенді тақтада орындайды. Термин сөзді дәптерге жазады. | | |
5 минут | Ұрықтың дамуы тақырыбында Sinkuein немесе бес жолды өлең стратегиясы | – оқушы берілген тапсырма бойынша өлең құрастырады. Бес жолды өлеңді құрудың ережесі мынадай: бірінші жолда 1 зат есім, екінші жолда 2 сын есім, үшінші жолда 3 етістік, төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу, бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады | Бағалау стратегиялары: Қолдау стратегиясы | |
Бағалау 1минут | Бағалау парағы арқылы өздерін, және топты бағалайды | Бағалау парағы арқылы өздерін, және топты бағалайды | | |