Жаттығу жасау арқылы, көңіл-күйлерін қалыпқа келтіреді. Әрқайсысы таңдаған түстері бойынша топқа бөлініп отырады. Зерттеу жұмысы. Таныстырылым жасайды Манасшылар туралы бейнежазба қарайды. Әр топ өздеріне бөліп берілген мәтін бөліктері бойынша жұмыс жүргізеді. Мәтінді оқып, түсінеді,топта талқылайды. Мәтін бойынша постерге салып, қорғайды. Мақтау сөз айту, қол шапалақтау 1 -топ: Манас батырға теңеу сөз 2 -топ:Манас батырға теңеу сөз 3 -топ: Айманбоз атына теңеу сөз 4 -топ: Айманбоз атына теңеу сөз Айтылған мақал-мәтелдің жалғасын табады. «Манас жырының тәрбиелік мәні неде?» деген сұраққа жауап аламын. Топ басшылары ұпай санымен топтың жалпы ұпайын шығарады. Жырды оқу, үзінді жаттау . «Мен тәуелсіз ел ұланымын» ой-толғау жазу. Оқушылар сабақ жайлы өз пікірлерін кері байланыс парағына жазады. |