Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Ulia в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Тақырыбы

Step 5  Television and children

Сілтеме

Жоспар,оқулық English – 8 Т.Кузнецова, П.Козлов, А.Головчун.

Жалпы мақсаттар

Оқушылармен теледидар жайында әңгіме өрбіту, оқушылардың сөздік қорын көбейту, диалог оқуда сөйлеу ырғақтарын,  сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.

Оқыту нәтижесі

Оқушылармен теледидар жайында әңгіме өрбиді, сөздік қорлары көбейеді, диалог оқуда сөйлеу ырғақтары,  сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.

Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл, диалогтік оқыту.

Оқу құралдары /ресурстар/

Оқулық 8 сынып, бағалау қағаздары, топтық тапсырма жазылған парақшалар.

Бағалау

Жинақтаушы бағалау.

Сабақтың барысы

кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ой шақыру кезеңі

Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/

Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Топтастыру /2 минут/

(television, children) адам есімдері мен теледидарға байланысты сөздер  жазылған жетондар таратылады.

Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/

Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды. 

Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/

2 топқа ребус беріледі.

Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.

Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.

Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.

Оқушылар ребусты шешіп, сабақтың тақырыбын табады.

Мағынаны тану

Pronunciation. /4 минут/  exI p-47 Read the words correctly: entertain, amusement, magic box, etc. Мұғалім оқушыларға берілген сөздерді дұрыс оқуға тапсырма береді.

Reading and discussion. /6 минут/ exII p-47 Read and discuss the following text. Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді тізбекпен оқыту әдісі бойынша оқып шығуға, ауызша талқылауға  тапсырма береді.

Speaking.  /5 минут/ exIII p-48 Say what you think about the following.

Мұғалім оқушыларға жаттығуда берілген мәліметтер жайында өз пікірлерін "дұрыс", "бұрыс" тәсілімен білдіруге тапсырма береді.

Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.

Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.

Word study. /5 минут/ ExIV p-48 Learn the following topical vocabulary.

Мұғалім оқушыларға анықтамалық сөздікпен жұмыс жасауға тапсырма береді.

Writing. /5 минут/ex IV-3 p-49 Fill in television questionnaire. Мұғалім парақшада бейнеленген теледидар суретіне сұрақтарға жауап жазуға тапсырма береді.

Work in pairs. /5минут/ex V-1 p-50 Practise the following dialogue. Мұғалім оқушыларға берілген диалогты рөлге бөліп оқуға тапсырма береді.

Оқушылар берілген сөздерді оқылуына қарай дұрыс айтып шығады.

Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқып шығады, ауызша талқылайды.

Оқушылар "дұрыс", "бұрыс" белгілері арқылы өз ойларын білдіреді.

Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.

Оқушылар анықтамалық сөздікпен жұмыс жасайды.

Оқушылар тапсырманы парақшаларға жазбаша  орындайды.

Оқушылар диалогты жұптасып, бөліпі оқиды.

Рефлексия

ББҮ. /2 минут/

Оқушыларға сұрақтар беріледі.

Hе білемін?Не білдім?Не үйренгім келеді?

Описание: C:\Users\Карлыгаш\Desktop\bessausa_.png

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін қол бейнеленген парақшаларға белгілейді.

Бағалау

Қорытынды. /2 минут/Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.

Үйге тапсырма береді.

 Ех V-1 р-50 To learn by heart.

 Мұғалім оқушыларға диалогты жаттауға тапсырма береді.

Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.

ответил от Ulia

Похожие вопросы

0 голосов
3 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
спросил от Ulia в категории Ұстаз
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ