Сыныбы: 7
алгебра
Күні: 25.11.2016 жыл
Сабақтыңтақырыбы: Ортақ
көбейткішті жақша сыртына шығару тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:Білімділік:
Көпмүшедегі ортақ көбейткішті тауып, оны жақша сыртына шығару,таңба
ерекшеліктерін ажыратуға үйрету; Теңдеулерді шешуде және есептеулерді
жеңілдету үшін көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей білу.
Дамытушылық :Оқушылардың математикалық
білімдерін байыту; логикалық ойлау , танымдық ізденістерін , шығармашылық
қабілет-терін дамыту. Пәннің нақтылығына көз жеткізу.
Тәрбиелік :Бір –бірін тыңдау арқылы
өзгенің пікірімен санаса білуге;өз бетінше еңбек етуге , жауапкершілікті
сезінуге ; білім алуда бәсекелестікке тәрбиелеу
Сабақтың әдісі:
Саяхат сабақ
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың
көрнекілігі: слайд, нақыл
сөз,тапсырмалар, суреттер.
Сабақтыңпәнаралықбайланысы:геометрия, тарих, қазақәдебиеті, музыка.
Сабақтың эпиграфы: «Математика - ұлы ғылым,
ол – адам ақыл –ойының игілікті қабілетінің ғажайып жемісі» А.Н. Писарев
Сабақтыңбарысы:
- Ұйымдастырукезеңі.
- Үйтапсырмасынтексеру
(слайдқажазыпжауабынтексеру.)
- Өткендіескетүсіру,ережелер(сөйлемдіаяқта)
- «Құпиякесте» 1991-2016жж «Тәуелсіздікке-25 жыл»
(жылдарсөйлейді)
- «Гүлгеқонғанкөбелек»
ойыны
- Сергітусәті.
- Ұшқыр
ой: (топпен )
- Бекіту.
«Мәрегежету»
- Үйгетапсырма
- Қорытындыбағалау,
(рефлекция «Не үйрендім,неұнады?»)
1.Оқушылардытүгендеу,
сабаққаынталарынаудару,топқабөлу(үшбұрыш,
шаршы,дөңгелек фигураларын алу арқылы топқа бөлінеді «бірмүше»-1
топ, «көпмүше»-2 топ, «ұқсас мүше»-3 топ). «Әлемніңжетікереметі» —
саяхатқашығу
2.Үйтапсырмасын
слайд арқылытақтадантексеру. №279
Тапрсырманы
тексерген соң Мысырдағы Хеопс пирамидасына саяхат
жасап, таныстырамыз.
- Ережелер: Өткенді еске түсіру (сөйлемді
аяқта)
- Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың
дәрежелерінің көбейтіндісі……………………..депаталады.
бірмүше
- 2х2*3х5=6х7 —
бұлкөбейтінді… . бірмүшелеркөбейтіндісі
3.Бірнеше
мүшелердіңалгебралыққосындысы… көпмүшед.а. 3а2х+4-5ах2
- 5ab(2ab+3a2-4b2) бұл
көбейтінді … . бірмүшенің көпмүшеге көбейтіндісі
5.Көпмүшені
бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне
көбейтіп,шыққан….. көбейтіндініқосукерек.
- 2ху-7ху+6у2=-5ху+6у2 бұл
……….. ұқсасмүшелердібіріктіру.
(Олимптегі Зевс мүсіні)
«Құпиякесте» —
жылдарсөйлейді.
Өрнектіықшамдап, мәнінтабыңдар.
|
Теңдеудішешіңдер
|
2(3х+1)-
5(х+1) мұндағы х
=2
6х+2-5х-5=х-3=2-3=-1
|
х-5х=0 х(х-5)=0 х=0;
х-5=0 х=5
|
20х-4(2х-1)+5(1-2х) мұндағы х=-3
20х-4(2х-1)+5(1-2х) =20х-8х+4+5-10х =
2х+9=2*(-3)+9=3
|
У2+6у=0
у(у+6)=0 у=0 у+6=0
у=-6
|
5у-2(8у-1)+4(3у+1) мұндағы у=10
5у-2(8у-1)+4(3у+1) =5у-16у+2+12у+4=у+6=10+6=16
|
Х2+2,5х=0; х(х+2,5)=0; х=0, х+2,5=0;
х=-2,5
|
1991-2016жж
«Тәуелсіздікке-25 жыл»
(Галикарносс Мавзолейі)
- «Гүлгеқонғанкөбелек» —
көбелектердегітапсырманыауызшаорындауарқылы, батыр
туралымақалдыңжалғасынайтады.
1) 5а+3а2=а(5+3а) Батыр тус -
.... (ел ырысы)
2)2(3х+2у)=6x+4y Жаңбыр жауса - жер ырысы.
1)12ху-4у2=4y(3x-y)
2)5х3*3х5=15х8
1)7(в-9) =7в– 63
2)-6ху + 9у2=- 3у(2х – 3у)
(Вавилондағыаспалыбақ)
Жеке оқушыменжұмыс:
І топқа 4а + 3а2 = а (4+3а)
18рq3 – 9q4 = 9q3(
2р - q )
ІІ топқа 5а2 – 15а=5а( а-3)
-m2n2 – mn=-mn( mn +
1)
ІІІ топқа 8ху – 4у2=4у ( 2х - у)
30а2+15ав=15а(2а+в)
«Сергітусәті» —
өздерітаңдағанкөбелектерініңтүстерінесәйкес, мінездемеліксипаттамаалады. (Колосс
Родосалыпмүсіні)
- «Ұшқыр
ой» — әр топ
өздерінеберілгентапсырмалардыорындайды.
Топтағыүлгерімітөменоқушыларменжекежұмыстаржүргізіледі.
Көпмүше түріне
келтір:
1-топ: 1) 10(х+5)+
2(-2х+3у)=10х+15-4х+6у=6х+15+6у
2) 4а(7х-1)-7(4ах+1)=28ах-4а-28ах-7=-4а-7
2
– топ:1) а(а+в)+в(а-в)=а2+ав+ав-в2=
а2+2ав-в2
2)3у-2(5+2у)+10у=3у-10-4у+10у=9у-10
3-топ:1) 7х(4у-х)+4х(х-7у)=28ху-7х2+4х2-28ху=-3х2
2)
8а(в+2)-3в(4а-2)=8ав+16а-12ав+6в=-4ав+22в
(Александрия
маягы)
- «Мәреге жету» —тапсырманы шапшаң, әрі дұрыс орындаған топ мәреге
жетіп туды алады.
Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:
6а+7ху-3ху-2а=4а+4ху
8ав+2а-ав+9а=7ав+11а
2ху-7ху+6х-3х=3х-5ху
(Эфестегі Артемида ғибадатханасы)
- Үйгетапсырма:қайталау,
2 тарау. №289
Бағалау.
Рефлексия «Не үйрендім,не ұнады?»