Күтілетін нәтиже
|
·
оқушылар
тақырыпты өз бетінше оқып талқылайды , білім алады;
·
оқушылар жеке тұлға
ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын
топта және көпшілік ортада жеткізе алады;
·
топпен жұмыс істеу
барысында оқушылар бір-бірінің ойын құрметтейді және тыңдайды;
·
Сұрақ қою арқылы сыни ойлауға, пікірлерін еркін айтуға,
өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтанады.
|
2 мин
15 мин
2мин
3мин
16 мин
7 мин
|
І.Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардан өтілген тақырыпты
Ролдік ойын арқылы
бекітемін.
Сурет қималары арқылы топқа бөлдім.
«1»-топ: митохондрия
«2»-топ: пластидтер
IІІ. Мағынаны тану
Тақырып аясында видео көрсету
«Түртіп алу» әдісі арқылы
жаңа сабақты жүргізеді
Жаңа сабақты түсіндіреді.
Мәтінмен жұмыс жасатады.
Топқа тапсырмалар бөліп береді.
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасатады.
ІV. Ой толғаныс:
«Үш тұжырым» әдісі арқылы
сабақты бекіту жұмысын жүргізеді. Әр топ Оқушыларына 1шындық 2 өтірік сұрақ
–жауап жазғызып келесі топқа бергізеді.
.
.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
Әрбір адам
Туысым,досым, жұрағат
Әрбір сабақ
Үйрену, ұғу, ұлағат
Әрбір ісім
Тірлік, тірек, адалдық
Әрбір сөзім
Шындық бірлік, адамдық
2.Үйге берілген тапсырма «Ролдік
ойындар» арқылы өздеріне берілген тапсырманы орындайды.
3. Түртіп алу» әдісі арқылы
жаңа сабақтың Мәтінімен жұмыс жасады.
Бұрыннан білемін, жаңа ақпарат, менің ойыма қайшы, келісе алмаймын
бөлімдерімен жеке, топтық жұмыс жасайды. Әр топтан оқушылар шығып
қорғайды.
4. «Үш тұжырым» әдісі арқылы сабақты бекіту
жұмысына қатысады. Топтар бір-біріне берілген 1шындық 2 өтірік сұрақ-жауабына толық жауап беріп сабақты
меңгергендерін дәлелдейді.
|
Сабақтың жабдықтары
|
Мультимедиа, интерактивтік тақта арқылы Power Point арқылы
жасалған слайд, видео,флипчарт,
маркер, қарындаш, постер.
|