Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Sania в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

Сабақтың  тақырыбы:  Қосындыны  санға   бөлу

Сабақтың  мақсаты: 1.Қосындыны санға бөлу,  көбейту, үш таңбалы сандарды салыстыру  көбейтудің қасиеттерін тиімді  пайдалану тақырыптарында  білімді тиянақта

 2.Оқушылардың  ойлау қабілетін және шапшаңдық, жылдамдық, көрегендік  өасиеттерін    дамыту

 3.Оқушыларды ұқыптылыққа , шапшаңдыққа,пәнге қызығушылығын арттыру

Сабақтың түрі:  сайыс сабақ,   «Алтын    сақа»  ойыны.

Сабақтың   әдісі:  сұрақ – жауап,  машықтық  жұмыс

Көрнекілігі: асықтар, қима қағаздар

Сабақтың  барысы: .  І. Ұйымдастыру кезеңі

                                        ІІ.Үй тапсырмасын тексеру   

                                       ІІІ.Сабақ   «алтын сақа» ойыны бойынша жүргізіледі

  Ойын  ережесімен    таныстыру.

Бірінші  жол белгісі  «Табалдырықтан »  өту  үшін; а)топ  басшысын  таңдауға  жалпы  сұрақ  қойылады.

Сұрақтар:

1.Көбейту амалдарының   қасиеттерін   ата

2.Текшенің   неше қыры  бар ?

3.Текшенің   көлемін  табу  үшін  неше  өлшем  пайдаланамыз ?

ә) Оқулық  жұмысы  бойынша біздің  шығар  табалдырығымыз.

1- тапсырма. (Егер  есепті  қай  топ  тез  орындаса алған  екі  топтан  қоржынына    асық  алып  салынады)

а) әрқайсысында -14 оқушы            Шешуі; 14* 10 = 140          140 ; 7 =  20                                                                    

     10 топ – 7 қатар                             Жауабы:  әр   қатарға     20   оқушы    отырған.                                                         

     Әр  қатар  - ?                      

Ә)  «Қызыл   телпек »  -  24              Шешуі:        (24+ 18) :  7 =   6             

     «Маймақ   аю »  -  18                 Жауабы:  әр балаға   6   кәмпиттен   тиді.    

      Берілді – 7                                                                                                                                                                           

     Әр  бала  - ?

Екінші  жол  белесі  «Әудемжер».   

 Топ  басшылары келіп  күймелеріне   түстес  конверттерін  алады.Мұнда  2- тапсырманың   берілгені    жазылған.  (Бірінші   орындағанға   қосымша  үш  асық ,екіншіге  екі  асық , үшіншіге бір  асық  салынады).

(80+16) : 8=        (900+12) : 3 =          (600+60+8) : 2 =

(70+14) :7 =         (800+28) :4 =            (900+60+9) : 3 =

(60+12) : 6 =         (600+30)  : 6 =         (800+40+8) :4  =

«Қозыкөш»   белесі       3- тапсырма  

Ұқсастығы                               Айырмашылығы

imageimage 

ответил от Sania
0 голосов
«Беласар»   белесі.       5 – тапсырма        Әр   топтың    өзіндік       жұмысы.

Тиісті амал таңбасын қой

100     100     100   =  0                 42       6    54    6  =16

900    0    900  =  1                        64    8   32  8  =   4

700     7   100  =   0                         80    8    2  =   16    4     2

6 – тапсырма       Теңдеу       шешу

С * 3  =  90             90 : а  =   30              х   :  3   =  30

«Жолайрық»    белесіне   өтіп    алтын   көмбені    ашу,    ашпау   таңдалады.

Ашқан        жағдайда     сұрақ:      Табиғатқа     математика         керек   пе ?

Қортынды:     Әр     белес       бойынша    өтілген    тақырыптарға       шолу.   

Қоржындағы     ұпайлар   санын   санап,    жеңімпаз      топты         белгілеу.

Бағалау.

Үйге      тапсырма      4 – тапсырма
ответил от Sania

Похожие вопросы

0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ