Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылық тарын ояту | «Кім жылдам» Сұрақтар әр топқа жеке-жеке қойылады. | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Үй тасырмасын қайталауға сұрақтар беріледі, поэманың айтпақ ойын күйшінің көңіл күйіне қарай сұрақтар беріледі. | Мұғалім берген сұраққа мазмұнды жауап қайтару, диалог арқылы қайталау сұрақтары мен тапсырмаларды топ мүшелері өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді |
Түсіну | «Кім алғыр» әдісі | Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырып пен жаңа сабақты байланыстыра отырып, бірненше сұрақтар дайындау | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс, жаңа сабаққа қадам жасау. |
Қолдану | «Галерея әдісі» пайдаланамыз Тақырыбы: Мұхтар Әуезов өмірі мен шығармашылығы, романдағы тарихи тұлғаларға талдау жасау. Мұхтардың мұражайына саяхат жасау. | Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында галерея әдісі бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату. Топтарға бейнебаян көрсетіледі, мазмұны баяндалады. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту, мұражайдың тарихын меңгереді. Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, төрт топ бір бірін аралап шығады. |
Сергіту сәті | Қажетіне қарай | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Дайын жаттығулар жасайды. |
Талдау | Топпен жұмыс «Тест» тәсілі арқылы | Топтарға жаңа тақырып бойынша өткен сабақты толық меңгерту мақсатында ашық, жабық, ия-жоқ, сәйкестендіру тест жұмыстары беріледі. Тест тапсырмалары жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу | Төрт топқа берілген тест тапсырмаларын уақытылы құрып, орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату |
Жинақтау | Шығармашылық тапсырма «Бес жолды өлең» әдісі | Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, эссе, өлең жазу. | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып, оқып береді. |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау дискриптерін тарату | Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | «Бес саусақ» тәсілі | Оқушыларға А4 қағазына алақандарын салып, толтыруды ұсыну | Ұсынылған қағазды толтыру тақтаға жапсыру, дәлелдеу. |
Үй тапсырмасы | Сөзмаржан , даналық ойлар. | М.Әуезов өмірі, шығармашылығына талдау жасау. | Деңгейлік тапсырмаларды орындау, мәтінмен жұмыстану. |