Тірек сызба
Мысал өлеңдері | Өлеңдері | Мақалалары | Ғылыми еңбектері |
«Аққу,шортан,һәм шаян» «Қасқыр мен қозы» «Қайырымды түлкі» «Өгіз бен бақа» «Ат пен есек» «Қартайған арыстан» | «Адамдық диханшы» «Досыма хат» «Жауға түскен жан сыры» «Анама хат» | «Қазақтың бас ақыны» «Тағы да народный сот хақында» «Қазақ жерін алу турасындағы низам» «Земство» | «Оқу құралы» «Тіл құралы» «Баяншы» «Сауат ашқыш» «Әліп-би астары» |
Ахмет Байтұрсынұлы туралы фильм көрсету
1994 — «Алаштуралысөз» Алашордарежиссері: Қ.Умаров
Жанры: “Деректі фильм” Өндіріс: “Қазақтелефильм”
2009 — «Алашорда» Алашордарежиссері: Қ.Умаров
Жанры: “Деректі фильм” Өндіріс: “Қазақфильм” ШәкенАймановатындағы.
«Ақын ініме» өлеңін мәнерлеп оқу. Мазмұнын ашу.
Сөздікпен жұмыс: Милләт- араб сөзі,халық,ұлт деген мағынада
Аплатон-ертедегі грек оқымыстысы
Әдебиет теориясы: Ирония
Кітаппен жұмыс: Автордың ақын інісіне кекесінмен айтқан ақылдарындағы ирониялық сарын.
Мысалы. «Нашардың көбірек же,хақын інім,
Айғырсып момындарға ақыр,інім,
Кісімсіп,ең болмаса қақыр, інім»
ІҮ. Білімді бекіту: 1-тапсырма.
Тақтаман жұмыс: Өлеңді құрылысына қарай талдайды.
І топқа
/Азырақ // құлағың сал,//ақын інім,\а
/ Ойымыз,//рухымыз //жақын,інім.\а
/Ағалық //провасын //қолыма алып,/б
/ Келемін// айтайын деп //ақыл,інім./а
1 шумақ, 4 тармақ , 12 бунақ , 11 буынды. Қара өлең ұйқасына құрылған.
ІІ топқа
/Жай жатсаң,//жаңылмайсың, //адаспайсың,а
/Күресте// кім кетпейді// ғапыл, інім.б
/Ат қойған// аз-көбіне //қарамастан,/в
/Ақылға //біздер жарлы// пақыр, інім./б
1 шумақ, 4 тармақ, 12 бунақ, 11 буынды. Кезекті ұйқасқа құрылған
2-тапсырма. Ахмет кім және қандай адам? (Топтастыру).
Ү.Қорытындылау. Кері байланыс.
Не білемін? | Нені білдім? | Нені білгім келеді? |
| | |
ҮІ.Үйге тапсырма: А.Байтұрсынұлының өмірбаянын оқу. А.Байтұрсынұлының «Ақын ініме» өлеңін жаттап келу.
ҮІІ.Бағалау. « Шеңбердегі қол шапалақ» Оқушылар бір шеңберге тұрады. «Біз жақсы жұмыс жасадық. Сол үшін әркім өзінің оң жағындағы көршісіне қол шапалақ арқылы алғысын білдірсін». Оқушылар осылайша бір-бірін мадақтайды.